• Contract & Gegevens

Zo vraag je nummerbehoud aan

Het is uiteraard mogelijk om je huidige mobiele nummer te behouden als je wilt overstappen naar ons netwerk. Vraag je nummerbehoud aan tijdens het bestellen in onze online shop, of na het bestellen door een formulier in te vullen.

Als je overstapt van een andere provider naar T-Mobile, kun je je mobiele nummer meenemen. Je huidige provider bekijkt dan je aanvraag en bepaalt of deze wordt goedgekeurd of afgewezen.

Je kunt bij het plaatsen van een bestelling in onze Online Shop aangeven of je nummerbehoud wilt aanvragen. Op het moment dat de bestelling is afgeleverd, ontvang je kort daarna per e-mail een link naar een pagina waar je alle gegevens m.b.t. nummerbehoud kunt invullen.

LET OP! Vraag binnen 6 maanden na de besteldatum van je nieuwe abonnement nummerbehoud aan m.b.v. de link in de e-mail. Het nieuwe abonnement zal na die 6 maanden automatisch ingaan, ook wanneer nummberhoud niet is aangevraagd. Hierdoor zullen er mogelijk dubbele abonnementskosten worden afgeschreven.

Je kunt eventueel ook later een aanvraagformulier invullen. Als je een nieuwe T-Mobile aansluiting aanvraagt kun je een aanvraag indienen voor maximaal 120 dagen in de toekomst. Lees alles over nummerbehoud >

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen