Verzekeringen

Heb je bij jouw toestel een verzekering afgesloten en is je toestel nu beschadigd of gestolen? Lees hier hoe je een claim kunt indienen.

Schade aan je toestel?

  • Heb je val-, stoot- of waterschade? Neem contact op met je verzekeraar. 
  • Is je toestel defect door een fabrieksfout? Dan valt het defect onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile. Je kunt je reparatie aanmelden bij T-Mobile
Welke verzekering je hebt, hangt af van de datum waarop je de verzekering via T-Mobile hebt afgesloten. 

Is je toestel gestolen?

  1. Blokkeer je simkaart meteen op My T-Mobile, of bel hiervoor met T-Mobile (06 2400 1200).
  2. Doe binnen 48 uur aangifte via politie.nl/aangifte.
  3. Informeer je verzekeraar over de diefstal, hieronder lees je hoe.

Waar kan ik terecht?

  • Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017

    Je toestel is verzekerd bij Chubb.

    • Heb je val-, stoot- of waterschade, of is je toestel gestolen? Neem contact op met Chubb. Dan kan heel eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
    • Is je toestel defect door een fabrieksfout? Dan valt het defect onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile. Je kunt je reparatie aanmelden bij T-Mobile.
    • Voor alle verzekeringen geldt er een eigen risico. De hoogte van je eigen risico hangt af van het gekozen toestel en het soort verzekering.

    Je hebt een van deze verzekeringen:

    • Verzekering Standaard
    • Verzekering Uitgebreid
    • Verzekering Zakelijk
  • Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017

    Je toestel is verzekerd bij ACE.

    Je hebt een van deze verzekeringen:

    • ACE Toestelverzekering Basis
    • ACE Toestelverzekering Plus
    • ACE Vervangservice
  • Verzekering via T-Mobile vóór 14 januari 2013

    Je toestel is verzekerd bij ProAssist.
    Zowel val-, stoot- of waterschade, als een defect door een fabrieksfout kun je aanmelden bij ProAssist. Meld je claim aan via mijnproassist.nl of bel naar 0344 636 326 (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar).

    Je hebt een van deze verzekeringen:

    • Gegarandeerd-verzekering
    • Gegarandeerd Plus-verzekering
    • iPhone-verzekering
    • PrePaid-verzekering
  • Verzekering niet via T-Mobile

    Als je jouw verzekering niet via T-Mobile bent aangegaan, kunnen wij je niet zeggen waar je bent verzekerd en hoe je een claim kunt indienen.
    Kijk in je verzekeringsvoorwaarden waar je jouw claim kunt aanmelden.

Meer over onze verzekeringen

  • Verzekering aanvragen

    Bij de aanschaf van je nieuwe toestel kun je direct een verzekering afsluiten.
    Lees alles over dekking en tarieven

    Heb je je toestel al en wil je alsnog een verzekering? Dan kan dat tót 14 dagen na ontvangst van je toestel. Ga daarvoor dan met het onbeschadigde toestel en je aankoopbewijs naar een van onze T-Mobile Shops.
    Na 14 dagen kun je geen verzekering meer aanvragen en valt het toestel onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile.

  • Verzekering aanpassen

    Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor.
    Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af.

  • Verzekering opzeggen

    Je verzekering is maandelijks opzegbaar. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij CHUBB, bij ACE Insurance of bij ProAssist.

    Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017
    Je bent verzekerd bij CHUBB. Opzeggen kan eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.

    Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
    Je bent verzekerd bij ACE Insurance. Opzeggen kan eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.

    Verzekering via T-Mobile vóór 14 januari 2013
    Je bent verzekerd bij ProAssist. Ga naar mijnproassist.nl voor meer informatie over het opzeggen van de verzekering.

    Als je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile bent aangegaan, maar via een andere dealer: raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.

  • Klacht indienen

    Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017
    Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl.
    Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van Chubb? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.  Als je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid, of als het oordeel van de Kifid voor jou niet bevredigend is, kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

    Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
    Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de ACE Toestelverzekeringen kun je per e-mail versturen naar klacht.ace@dynasure.eu.
    Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van ACE? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Als je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid, of als het oordeel van de Kifid voor jou niet bevredigend is, kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

    Verzekering via T-Mobile vóór 14 januari 2013
    Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de ProAssist verzekeringen kun je indienen bij ProAssist. Neem contact op met ProAssist via www.proassist.nl of telefonisch via 0344 636 326.