Verzekeringen

Heb je bij jouw toestel een verzekering afgesloten en is je toestel nu beschadigd of gestolen? Lees hier hoe je een claim kunt indienen.

Schade aan je toestel?

  • Heb je val-, stoot- of waterschade? Neem contact op met je verzekeraar. 
  • Is je toestel defect door een fabrieksfout? Dan valt het defect onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile. Je kunt je reparatie aanmelden bij T-Mobile
Welke verzekering je hebt, hangt af van de datum waarop je de verzekering via T-Mobile hebt afgesloten.

Is je toestel gestolen?

  1. Blokkeer je simkaart meteen op My T-Mobile, of bel hiervoor met T-Mobile (06 2400 1200).
  2. Doe binnen 48 uur aangifte via politie.nl/aangifte.
  3. Informeer je verzekeraar over de diefstal, hieronder lees je hoe.

Waar kan ik terecht?

  • Je toestel is verzekerd bij Chubb.

    • Heb je val-, stoot- of waterschade, of is je toestel gestolen? Neem online contact op met Chubb of bel met +31(0) 348 46 28 45.
    • Werkt je toestel niet naar verwachting of is het defect? Dan valt dat onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile. Je kunt je reparatie aanmelden bij T-Mobile.
    • Voor alle verzekeringen geldt er een eigen risico. De hoogte van je eigen risico hangt af van het gekozen toestel en het soort verzekering.

    Je hebt een van deze verzekeringen:

    • Verzekering Standaard
    • Verzekering Uitgebreid
    • Verzekering Zakelijk
  • Je toestel is verzekerd bij ACE.

    • Heb je val-, stoot- of waterschade, of is je toestel gestolen? Neem contact op met ACE. Dat kan eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
    • Is je toestel defect door een fabrieksfout? Dan valt het defect onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile. Je kunt je reparatie aanmelden bij T-Mobile.

    Je hebt een van deze verzekeringen:

    • ACE Toestelverzekering Basis
    • ACE Toestelverzekering Plus
    • ACE Vervangservice
  • Ben je jouw verzekering niet via T-Mobile aangegaan? Dan kunnen wij je niet zeggen waar je bent verzekerd en hoe je een claim kunt indienen.
    Kijk in je verzekeringsvoorwaarden waar je jouw claim kunt aanmelden.

Meer over onze verzekeringen

  • Bij de aanschaf van je nieuwe toestel kun je direct een verzekering afsluiten.
    Lees alles over dekking en tarieven

    Heb je je toestel al en wil je alsnog een verzekering? Dan kan dat tót 30 dagen na ontvangst van je toestel. Ga daarvoor dan met het onbeschadigde toestel en je aankoopbewijs naar een van onze T-Mobile Shops.
    Na 30 dagen kun je geen verzekering meer aanvragen en valt het toestel onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile.

  • Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor.
    Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af.

  • Je verzekering is maandelijks opzegbaar. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Ben je jouw verzekering via T-Mobile zelf aangegaan? Dan is je toestel verzekerd bij CHUBB, bij ACE Insurance of bij ProAssist.

    Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017
    Je bent verzekerd bij CHUBB. Opzeggen doe je door online contact op te nemen, of bel met +31(0) 348 46 28 45..

    Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
    Je bent verzekerd bij ACE Insurance. Opzeggen kan eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.

    Ben je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile aangegaan? Maar via een andere dealer? Raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.

  • Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017
    Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl.
    Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van Chubb? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Wil je geen gebruik maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid? Of is het oordeel van de Kifid voor jou niet bevredigend? Dan kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

    Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
    Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de ACE Toestelverzekeringen kun je per e-mail versturen naar klacht.ace@dynasure.eu.
    Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van ACE? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Wil je geen gebruik maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid of ben je niet tevreden met het oordeel van Kifid? Dan kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200