Verzeker je toestel en geniet zorgeloos

Schade of diefstal? Snel weer mobiel bereikbaar

Schade aan je telefoon
  • Geen gedoe, geen reparatie; gewoon hetzelfde type toestel terug
  • Binnen 24 uur bezorgd nadat je claim is goedgekeurd (behalve in het weekend en op feestdagen)
  • Vanaf € 4,95 per toestel per maand
  • Maandelijks opzegbaar 

Sluit een toestelverzekering af met een toestel

Fabrieksgarantie

Toestelverzekering Basis  

Meest gekozen

Toestelverzekering Plus
Val-, stoot- en waterschade
-
Diefstal 1
-
-
Gesprekskosten na diefstal 2
-
-
Accessoires 3
-
24 uur bezorgservice 4
-
Voor 12 uur ’s middags bezorgd
-
-
Hetzelfde type toestel terug 5
-
Categorie 1: waarde toestel tot € 200,- (eigen risico € 35,-) 6
€ 4,95 per maand
€ 7,95 per maand
Categorie 2: waarde toestel tussen € 200,- en € 400,- (eigen risico € 45,-) 6
€ 7,95 per maand
€ 10,95 per maand
Categorie 3: waarde toestel tussen € 400,- en € 900,- (eigen risico € 65,-) 6
€ 10,95 per maand
€ 13,95 per maand
Algemene voorwaarden
  1. Inclusief zakkenrollen.
  2. Tot € 2000,- vergoed.
  3. Geldt alleen voor accessoires die op de kassabon staan bij het afsluiten van je nieuwe abonnement, of bij het verlengen van je bestaande abonnement, mits tegelijkertijd ingediend met je toestelclaim.
  4. De 24-uurs bezorgservice geldt op werkdagen binnen de Benelux. Geen bezorging in het weekend en op feestdagen.
  5. In de uitzonderlijke situatie dat je type toestel niet beschikbaar zou zijn, ontvang je een vergelijkbaar type toestel. 
  6. De toestelwaarde is de losse verkoopprijs van het toestel zonder kortingen, bij aankoop zonder abonnement. 
  7. Let op: een toestelverzekering is alleen af te sluiten i.c.m. een toestel. Als je er eenmaal voor gekozen hebt om geen verzekering te nemen nadat je abonnement is afgesloten, is het niet meer mogelijk een verzekering af te sluiten.

Inclusief 21% assurantiebelasting.
Bekijk de huidige voorwaarden

Bekijk de oude voorwaarden

Meer over toestelverzekeringen

Hoe werkt het?

Diefstal of schade aan je telefoon? Bel met ACE (0348 - 46 28 13) om je claim te plaatsen. Dat kan van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 20.00 uur. Of surf naar https://selfcare.dynasure.eu/ace om je claim online in te dienen.

Telefoon gestolen? Volg deze drie stappen:

  1. Ga naar My T-Mobile of bel zo snel mogelijk met T-Mobile (06 - 2400 1200) om je sim te blokkeren.
  2. Binnen 48 uur na ontdekking moet er aangifte gedaan worden via politie.nl/aangifte.
  3. Informeer ACE binnen 48 uur over de diefstal via (0348 - 46 28 13) of online via http://selfcare.dynasure.eu/ace.

Bekijk voor meer informatie onze veelgestelde vragen.

Cool off periode

Toch niet tevreden? Dan kun je de verzekering binnen 14 dagen na ontvangst van de polisdocumenten weer annuleren via https://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=14&id=59&artlang=nl" target="_blank.

Klachtenbehandeling

Klachten en geschillen die betrekking hebben op de totstandkoming en uitvoering van de ACE Toestelverzekering kan je voorleggen aan de directie van ACE. ACE is bereikbaar via email op klacht.ace@dynasure.eu  

Wanneer het oordeel van ACE voor jou niet bevredigend is, kan je je wenden tot Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Wanneer je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid, of indien het oordeel van de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening voor jou niet bevredigend is, kan je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

Claimafhandeling

ACE Insurance biedt, via haar partner Dynasure, een 24-uurs service aan, die gaat in ná het accepteren van de claim. Nadat je je claim hebt ingediend (zie hiervoor het kopje 'hoe werkt het?')is het proces als volgt:

  • Je krijgt een schadeformulier toegestuurd per e-mail en vult dit in.
  • Daarna bel je naar Dynasure (0348-46 28 13) om een afspraak met een koerier te maken om het toestel op te halen.
  • Koerier komt dezelfde dag tot 22:00 uur het toestel op een plek naar keuze in de Benelux ophalen. Als de afspraak na 15h00 uur gemaakt is, komt de koerier het toestel de volgende dag ophalen.
  • Het toestel wordt de volgende dag door Dynasure geïnspecteerd en als de claim wordt goedgekeurd ontvang je gelijk bericht om een afspraak te maken voor aflevering van een vervangend toestel.
  • Je maakt online een afspraak voor aflevering. Op een plek naar keuze, in de Benelux. Het toestel wordt dan de volgende dag afgeleverd (tot 18:00 uur).
Over ACE

De ACE Group is een van de grootste schadeverzekeraars ter wereld. Met kantoren in 53 landen helpt ACE verschillende soorten klanten met diverse verzekeringen. Voor vragen over uw toestelverzekering of claim, kunt u bellen met 0348-46 28 13 of surf naar https://selfcare.dynasure.eu/ace. Zie hiervoor tevens het kopje 'Hoe werkt het?'.

Hoe kan ik mijn telefoonverzekering beëindigen?

Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar.
Als je jouw abonnement via T-Mobile (dus via t-mobile.nl, één van onze T-Mobile Shops, of telefonisch bij T-Mobile Telesales) bent aangegaan, dan is jouw toestel verzekerd bij ACE Insurance of bij ProAssist. De verzekeraar is afhankelijk van de startdatum van je contract.

Vind hier meer informatie over het beëindigen van je telefoonverzekering.