Ik heb een klacht

Neem contact op met T-Mobile

Heb je een klacht over een van onze producten of (aanvullende) diensten? Laat het ons binnen twee maanden nadat je het probleem ontdekt hebt weten. Je kunt je klacht indienen via al onze klantenservice-kanalen. Wil je dat de Geschillencommissie je klacht in behandeling neemt? Dien je klacht dan schriftelijk in.

Heb je een klacht over ons netwerk?

Heb je een slecht bereik? Misschien is er een storing of zijn er werkzaamheden bij jou in de buurt. Ook door een geknipte simkaart kan je bereik slechter zijn. Zijn er geen storingen bekend? Dan kun je jouw slechte bereik online melden via de dekkingskaart.

Bekijk je dekking

Heb je een ongewenste sms-dienst?

Je kunt je afmelden voor ongewenste sms-diensten via de website van Payinfo. Ook kun je bekijken voor welke sms-diensten je al aangemeld bent en apps blokkeren. Via My T-Mobile kun je toekomstige sms-diensten blokkeren.


Je klacht indienen via Facebook, Twitter of chat

Dien je klacht in via een van onze social media-kanalen of chat met een medewerker. Vragen via Facebook of Twitter worden doordeweeks van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoordt door Webcare.

Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 4 uur en 50 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 4 uur en 45 minuten.

Forum Forum

Een klacht kun je ook indienen via het T-Mobile Forum. Je krijgt meestal binnen 2 dagen (48 uur) antwoord.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.

T-Mobile Thuis-klant? Let op!
Chatten over internet, tv en vast bellen van T-Mobile Thuis kan via de servicepagina.


Je klacht persoonlijk indienen


Bel met ons Bel met ons (klachten over mobiel bellen & internet)

We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.
De PrePaid klantenservice is open van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.


Bel met ons Bel met ons (klachten over TV, vast internet & bellen)

Algemene vragen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur
Storingsvragen: Maandag t/m zaterdag van 06.00 tot 00.00 uur en zon- en feestdagen van 09.00 tot 18.00 uur


Bezoek de T-Mobile Shop Bezoek de T-Mobile Shop

Kom langs bij een van onze medewerkers in de T-Mobile Shop. We helpen je graag.


Je klacht schriftelijk indienen

Heb je een klacht over een van onze producten of (aanvullende) diensten? Laat het ons binnen twee maanden nadat je het probleem ontdekt hebt weten. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan T-Mobile stuurt, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen. T-Mobile geeft een inhoudelijke reactie binnen 30 dagen na het ontvangen van de klacht, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laat T-Mobile binnen die 30 dagen weten wanneer je de inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Heb je internet, tv en vast bellen van T-Mobile Thuis? Let op!
Je kunt momenteel geen gebruik maken van het e-mailformulier.

E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:

Stuur een brief Stuur een brief

Stuur je brief naar:

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag