Facturen & tarieven

Staat je vraag over facturen & tarieven hiertussen?

  • Kan ik mijn factuur via automatische incasso, acceptgiro of iDeal betalen?

    Je kunt je facturen betalen via automatische incasso of per acceptgiro. Automatische incasso is gratis, voor betaling per acceptgiro brengen we maandelijks kosten in rekening. In My T-Mobile kun je je betalingsmethode zelf aanpassen. Is de uiterste betaaldatum van je factuur verstreken? Dan kun je direct betalen op My T-Mobile via iDeal. Eventuele blokkades verwijderen we binnen een uur na ontvangst van de betaling.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik een betalingsregeling treffen?

    Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt.

    Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

    Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat moet ik doen als ik een betalingsachterstand heb?

    Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDeal. Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing.

    Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wanneer wordt mijn blokkade opgeheven?

    Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

    Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

     

    • De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
    • De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
    • De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
    • De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

     

    Uitzonderingen
    De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

    • Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
    • Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
    • Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
    • Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn facturen betalen?

    Openstaande rekeningen kun je direct betalen op onze website, veilig in MyT-Mobile via iDeal. Nadat we je betaling hebben ontvangen, verwijderen we eventuele blokkades binnen een uur. Het is natuurlijk het gemakkelijkst om je facturen via automatische incasso te betalen, zodat je er geen omkijken naar hebt. Als je liever per acceptgiro wilt betalen, brengen wij hiervoor elke maand extra kosten in rekening. In My T-Mobile kun je je betaalmethode zelf aanpassen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ik kan mijn factuur nu niet betalen, wat kan ik doen om een blokkade te voorkomen?

    Het kan een keer gebeuren dat je niet voldoende financiële ruimte hebt om je factuur te betalen. Dat snappen we heel goed. In sommige gevallen kan je een uitstel van betaling aanvragen of een betalingsregeling treffen. 

    Uitstel van betaling
    Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:  

    • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
    • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
    • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

    De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op door 1200 te bellen met je mobiele telefoon.  Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

    Betalingsregeling
    Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. 


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ik heb een verkeerd bedrag overgemaakt / mijn factuur dubbel betaald. Wat nu?

    Heb je te weinig overgemaakt? Maak dan alsjeblieft het restbedrag aan ons over. Je kunt het openstaand bedrag zelf online betalen. In My T-Mobile kun je via iDeal een betaling doen. Handmatig overmaken kan natuurlijk ook.

    Heb je te veel betaald? Dan wordt het te veel betaalde bedrag automatisch door ons verrekend met de volgende factuur of facturen. Als je wilt dat wij het te veel betaalde bedrag terugstorten, neem dan contact met ons op.

    Heb je dubbel betaald? Je kunt eenvoudig de status van je betaling controleren via My T-Mobile. Als je zeker weet dat je dubbel hebt betaald, neem dan contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Welk bedrag staat er nog open?

    Je kunt eenvoudig de status van je openstaand bedrag en je betalingen controleren via My T-Mobile.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wanneer moet ik mijn bedrag betalen?

    Je vindt de uiterste betaaldatum op je factuur. Op My T-Mobile kun je je facturen bekijken en je gegevens aanpassen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ik heb mijn rekening per ongeluk dubbel betaald, wat nu?

    Dat kan erg onhandig zijn! Je kunt eenvoudig de status van je betaling controleren via My T-Mobile. Als je zeker weet dat je dubbel hebt betaald, neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 1200 met je mobiele telefoon.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wanneer wordt het factuur bedrag van mijn rekening afgeschreven?

    Betaal je via automatische incasso? Dan kun je op je factuur zien wanneer wij de betaling afschrijven. Je kunt je facturen inzien op My T-Mobile.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Is mijn betaling al ontvangen?

    Je kunt de status van je betaling controleren via My T-Mobile of door te bellen naar 1202.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat is mijn openstaand saldo en kan ik dit betalen?

    Je kunt al jouw openstaande facturen inzien via My T-Mobile. Je kunt hem vervolgens direct betalen via iDeal. Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen een uur na ontvangst van betaling verwijderd. Als je niet direct kunt betalen kun je er ook voor kiezen om een betalingsregeling te treffen. Zakelijke klanten kunnen ook online betalen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn facturen inzien en betalen?

    Op My T-Mobile kan je de laatste 24 facturen met specificaties inzien en downloaden. Je facturen betaal je altijd via automatische incasso of acceptgiro. Openstaande facturen kan je direct via iDeal betalen.

    Liever op een andere manier van betalen? Bekijk hier de betalingsmogelijkheden.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ik begrijp mijn factuur niet of ben het niet eens met de inhoud.

    Eerste factuur
    Je eerste rekening kan hoger zijn dan je had verwacht. Bijvoorbeeld door de aansluitkosten, die eenmalig zijn. Op deze pagina leggen we verschillende 'posten' op de T-Mobile factuur uit.

    Reguliere factuur
    Heb je uitleg nodig bij je factuur? Lees dan meer op onze factuurpagina of bekijk je facturen op My T-Mobile.

    Laatste factuur (na opzegging)
    De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt, of als je te veel betaald hebt. Op deze pagina leggen we de laatste T-Mobile factuur uit.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe weet ik of een e-mail over mijn factuur echt van T-Mobile komt?

    T-Mobile stuurt je een e-mail als je een openstaande factuur hebt, handig toch? Maar tegenwoordig sturen oplichters ook e-mails die erg lijken op die van T-Mobile. In dat geval betaal je niet aan T-Mobile, maar aan de oplichters. Zij houden zich bezig met een vorm van internetfraude die we phishing noemen. Ze proberen je te misleiden zodat je geld naar de oplichters overmaakt of persoonlijke gegevens doorgeeft. Bekijk welke maatregelen je kunt treffen om je te beschermen tegen valse e-mails.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat betaal ik aan aansluitkosten?

    Als je een nieuw abonnement activeert, sluiten we je aan op ons netwerk en zorgen ervoor dat je gebruik kunt maken van onze diensten. De kosten die hieraan verbonden zijn noemen we aansluitkosten en worden op je eerste factuur in rekening gebracht. Je betaalt géén aansluitkosten als je een bestaand contract vernieuwt.

    Bekijk je aansluitkosten op de prijslijsten voor particuliere klanten (incl. T-Mobile Thuis) en/of zakelijke klanten.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat betekent Toestelbetaling, Toestelservice of Toestelkrediet op mijn factuur?

    Als je bij je abonnement een toestel neemt laten we duidelijk zien dat je hier apart voor betaalt.Hieronder leggen we uit op welke manier je betaalt voor je toestel.

    Toestelkrediet
    Sinds 1 januari 2017 sluit je een toestelkredietovereenkomst af bij je abonnement. Dit betekent dat de maandelijkse betaling voor je toestel een toestelkrediet is. En als je contract na 1 mei 2017 is aangegaan, dan hebben we je toestelkrediet ook verplicht moeten registreren bij BKR als het bedrag hoger dan € 250,- is. Veel meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op t-mobile.nl/geld-lenen-kost-geld.

    Toestelbetaling/toestelservice
    Al sinds januari 2015 geven we je duidelijk aan hoeveel je per maand betaalt voor je toestel. Je hebt toen een toestelcontract afgesloten bij je abonnement en ziet ook op je maandelijkse factuur een apart bedrag voor je toestel staan.

    Toestelkrediet/toestelbetaling direct afkopen
    Je kunt je Toestelkrediet of Toestelbetaling ook direct helemaal afbetalen als je dat wilt.

    1. Log in op deze My T-Mobile pagina
    2. Ga naar het tabje 'Toestelkrediet'
    3. Hier kun je je toestelkrediet of toestelbetaling direct volledig afbetalen via iDeal

     

    Heb je een toestelservice? Deze kun je helaas niet online afbetalen, neem daarvoor contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Waarom heb ik extra kosten op mijn factuur voor diensten waar ik me nooit voor heb aangemeld? (zoals sms-diensten of Google Play Store applicaties)

    T-Mobile biedt je de mogelijkheid apps, muziek en boeken in de Play Store, Windows Store of BlackBerry World af te rekenen via je T-Mobile factuur. Je kunt deze optie eenvoudig zelf (de)blokkeren via My T-Mobile.

    Sms-diensten
    Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show? Of gegevens over een huis of auto opvragen? Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Deze diensten kun je ook gemakkelijk zelf (de)blokkeren via My T-Mobile.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht

Facturen en tarieven

Je vindt hier alles over je facturen. Uitleg over de bedragen, betaalopties en de tarieven van T-Mobile.

Facturen bekijken
Facturen inzien

Facturen bekijken

Direct online betalen
Direct online betalen

Direct online betalen

Betalingsregeling treffen
Betalingsregeling treffen

Betalingsregeling treffen

Extra kosten op je factuur?

Servicenummers

Extra kosten voor bellen naar servicenummers (bijv. 0900-nummers) vallen niet binnen je abonnement.

Mobiele internetdiensten

Films, muziek en games op mobiele sites (FTMSC) kan je ook via je T-Mobile factuur betalen.

Sms-diensten

Via sms stemmen op kandidaten en andere sms-diensten zie je terug op je factuur.

Apps betalen via factuur

Als je apps hebt gekocht kan je die op je factuur zien als ‘Overige aankopen bij derde partijen’.

Verbruik buiten je bundel

Teveel internet, belminuten of sms gebruikt? Dan is je factuur hoger dan normaal.

Buitenlandkosten

Op reis geweest? Of naar het buitenland gebeld? Soms vallen de kosten buiten je bundel.

Ook handig om te weten

Thuiskopieheffing

Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig thuiskopieheffing betalen.

Alle tarieven

Bekijk een overzicht van alle prijsplannen die momenteel door T-Mobile worden verkocht.

Aansluitkosten

Als je van een andere provider overstapt naar een T-Mobile abonnement, betaal je éénmalig aansluitkosten. Als je eenmaal klant bent en je abonnement verlengt, betaal dus je geen aansluitkosten.

Veelgestelde vragen

  • Mag ik mijn factuur later betalen?

    Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen.

    Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

    • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-.
    • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald.
    • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen.

    De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen.

    Neem contact met ons op

    Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

  • Kan ik een betalingsregeling treffen met T-Mobile?

    Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat je niet meteen je factuur kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen zodat je je factuur in delen betaalt.

    Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

    • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
    • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
    • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

    Alvast goed om te weten

    • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
    • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
    • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
    • Je krijgt een blokkade voor
      1) bellen en gebeld worden in het buitenland
      2) bellen vanuit Nederland naar het buitenland
      3) datagebruik in het buitenland
      4) bellen naar servicenummers
      5) diensten van derde partijen (zoals sms-diensten en App store aankopen).
    • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
    • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
    • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

    Wil je een betalingsregeling aanvragen?
    Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

    Bekijk je facturen
  • Waarom moet ik op mijn factuur betalen voor een korting?

    Als je volgens je factuur moet betalen voor een korting die je eerder gewoon ontving, dan betekent dit dat de korting is vervallen. Je betaalt altijd je abonnementskosten voor de komende maand. Ook een korting krijg je voor de komende maand. Maar je korting kan halverwege de maand al afgelopen zijn. Of je wijzigt je abonnement zodat de korting direct stopt. In dat geval is de korting op de factuur teveel geweest, daarom maken we een herberekening op de volgende factuur. De korting die teveel is gegeven, brengen we dan in rekening. Op de nieuwe factuur staat ook over welke periode je teveel korting hebt ontvangen.

  • Wat betekenen Toestelbetaling, Toestelservice en Abonnementsduurkorting op mijn factuur?

    Als je bij je abonnement een toestel neemt laten we duidelijk zien dat je hier apart voor betaalt. Hieronder leggen we uit op welke manier je betaalt voor je toestel.

    • Toestelkrediet
      Sinds 1 januari 2017 sluit je een toestelkredietovereenkomst af bij je abonnement. Dit betekent dat de maandelijkse betaling voor je toestel een toestelkrediet is.
      En als je contract na 1 mei 2017 is aangegaan, dan hebben we je toestelkrediet ook verplicht moeten registreren bij BKR als het bedrag hoger dan € 250,- is. Veel meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op t-mobile.nl/geld-lenen-kost-geld.
    • Toestelbetaling/toestelservice
      Als sinds januari 2015 geven we je duidelijk aan hoeveel je per maand betaalt voor je toestel. Je hebt toen een toestelcontract afgesloten bij je abonnement en ziet ook op je maandelijkse factuur een apart bedrag voor je toestel staan.

    Toestelkrediet/toestelbetaling direct afkopen
    Je kan je toestelkrediet of toestelbetaling ook direct helemaal afbetalen als je dat wil. 

    • Ga naar 'Mijn abonnement' in My T-Mobile
    • Ga naar het tabje 'Toestelkrediet'. 
    • Hier kun je je toestelkrediet of toestelbetaling direct volledig afbetalen via iDeal.

    Heb je een toestelservice? Deze kun je helaas niet online afbetalen, neem daarvoor contact met ons op.

  • Ik heb onterecht een factuur ontvangen. Wat nu?

    Ben je geen klant (meer) en krijg je nog facturen van ons of schrijven we nog bedragen van je rekening af? Neem dan contact met ons op.

    Houd de ontvangen factuur of het betalingskenmerk van de afschrijving bij de hand, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

  • Hoe kan ik facturen aanvragen mét btw-vermelding?

    Nieuwe facturen
    Standaard ontvang je als klant met een particulier abonnement elke maand een factuur waarop geen aparte btw wordt vermeld. Dat doen we, omdat we de facturen graag zo eenvoudig mogelijk willen houden.

    Wil jij toch liever facturen ontvangen waarop wél wordt vermeld hoeveel btw je betaalt? Stuur dan een (gratis) sms naar 7425 met de tekst BTW AAN. Je kunt de btw-specificatie ook via My T-Mobile aanvragen.

    Oude facturen
    Wij kunnen je een overzicht toesturen van de laatste - maximaal 7 - facturen. Daarop kun je precies zien hoeveel btw er per factuur in rekening is gebracht. Je kunt dit jouw btw-overzicht eenvoudig zelf aanvragen via My T-Mobile.

  • Wat is een creditnota?

    Je ontvangt een creditnota wanneer je een bedrag tegoed hebt van T-Mobile. Een creditnota hoef je niet te betalen want het is een bedrag in jouw voordeel. Een creditnota wordt automatisch verrekend met de openstaande bedragen en eventuele toekomstige facturen.

    Helaas kun je creditnota's niet zien in je factuuroverzicht op My T-Mobile, dat is technisch niet mogelijk.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht