Facturen & tarieven

Terug

Op My T-Mobile kan je de laatste 24 facturen met specificaties inzien en downloaden. Je facturen betaal je altijd via automatische incasso of acceptgiro. Openstaande facturen kan je direct via iDEAL betalen.

Liever op een andere manier van betalen? Bekijk hier de betalingsmogelijkheden.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Als je bij je abonnement een toestel neemt laten we duidelijk zien dat je hier apart voor betaalt.Hieronder leggen we uit op welke manier je betaalt voor je toestel.

Toestelkrediet
Sinds 1 januari 2017 sluit je een toestelkredietovereenkomst af bij je abonnement. Dit betekent dat de maandelijkse betaling voor je toestel een toestelkrediet is. En als je contract na 1 mei 2017 is aangegaan, dan hebben we je toestelkrediet ook verplicht moeten registreren bij BKR als het bedrag hoger dan € 250,- is. Veel meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op t-mobile.nl/geld-lenen-kost-geld.

Toestelbetaling/toestelservice
Al sinds januari 2015 geven we je duidelijk aan hoeveel je per maand betaalt voor je toestel. Je hebt toen een toestelcontract afgesloten bij je abonnement en ziet ook op je maandelijkse factuur een apart bedrag voor je toestel staan.

Toestelkrediet/toestelbetaling direct afkopen
Je kunt je Toestelkrediet of Toestelbetaling ook direct helemaal afbetalen als je dat wilt.

  1. Log in op deze My T-Mobile pagina
  2. Ga naar het tabje 'Toestelkrediet'
  3. Hier kun je je toestelkrediet of toestelbetaling direct volledig afbetalen via iDEAL

Β 

Heb je een toestelservice? Deze kun je helaas niet online afbetalen, neem daarvoor contact met ons op.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

T-Mobile biedt je de mogelijkheid apps, muziek en boeken in de Play Store, Windows Store of BlackBerry World af te rekenen via je T-Mobile factuur. Je kunt deze optie eenvoudig zelf (de)blokkeren via My T-Mobile.

Sms-diensten
Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show? Of gegevens over een huis of auto opvragen? Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Deze diensten kun je ook gemakkelijk zelf (de)blokkeren via My T-Mobile.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

T-Mobile stuurt je een e-mail als je een openstaande factuur hebt, handig toch? Maar tegenwoordig sturen oplichters ook e-mails die erg lijken op die van T-Mobile. In dat geval betaal je niet aan T-Mobile, maar aan de oplichters. Zij houden zich bezig met een vorm van internetfraude die we phishing noemen. Ze proberen je te misleiden zodat je geld naar de oplichters overmaakt of persoonlijke gegevens doorgeeft. Bekijk welke maatregelen je kunt treffen om je te beschermen tegen valse e-mails.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Als je een nieuw abonnement activeert, sluiten we je aan op ons netwerk en zorgen ervoor dat je gebruik kunt maken van onze diensten. De kosten die hieraan verbonden zijn noemen we aansluitkosten en worden op je eerste factuur in rekening gebracht. Je betaalt géén aansluitkosten als je een bestaand contract vernieuwt.

Bekijk je aansluitkosten op de prijslijsten voor particuliere klanten (incl. T-Mobile Thuis) en/of zakelijke klanten.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Eerste factuur
Je eerste rekening kan hoger zijn dan je had verwacht. Bijvoorbeeld door de aansluitkosten, die eenmalig zijn. Op deze pagina leggen we verschillende 'posten' op de T-Mobile factuur uit.

Reguliere factuur
Heb je uitleg nodig bij je factuur? Lees hieronder verderΒ of bekijk je facturen op My T-Mobile.

Factuur na een wijziging
Als je jouw belbundel of internetbundel wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit dan dat je gewend bent.Β Op deze paginaΒ geven we meer uitleg.

Factuur na een verlenging
Als je je contract hebt verlengd, zien je facturen rondom die verlenging er net even anders uit dan je gewend bent. De factuur net vΓ³Γ³r de verlenging is vaak wat lager en de factuur net nΓ‘ de verlenging juist wat hoger.Β 
Op deze pagina leggen we meer uit over deze afwijkende factuur.

Laatste factuur (na opzegging)
De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt, of als je te veel betaald hebt. Op deze pagina leggen we de laatste T-Mobile factuur uit.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Je kunt de status van je betaling controleren via My T-Mobile of door te bellen naar 1202.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Je vindt de uiterste betaaldatum op je factuur. Op My T-Mobile kun je je facturen bekijken en je gegevens aanpassen.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Openstaande rekeningen kun je direct betalen op onze website, veilig in MyT-MobileΒ via iDEAL. Nadat we je betaling hebben ontvangen, verwijderen we eventuele blokkades binnen een uur. Het is natuurlijk het gemakkelijkst om je facturen via automatische incasso te betalen, zodat je er geen omkijken naar hebt. Als je liever per acceptgiro wilt betalen, brengen wij hiervoor elke maand extra kosten in rekening. In My T-Mobile kun je je betaalmethode zelf aanpassen.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Heb je te weinig overgemaakt? Maak dan alsjeblieft het restbedrag aan ons over. Je kunt het openstaand bedrag zelf online betalen. In My T-MobileΒ kun je via iDEAL een betaling doen. Handmatig overmakenΒ kan natuurlijk ook.

Heb je te veel betaald? Dan wordt het te veel betaalde bedrag automatisch door ons verrekend met de volgende factuur of facturen. Als je wilt dat wij het te veel betaalde bedrag terugstorten, neem dan contact met ons op.

Heb je dubbel betaald? Je kunt eenvoudig de status van je betaling controleren via My T-Mobile. Als je zeker weet dat je dubbel hebt betaald, neem dan contact met ons op.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDEAL.Β Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing.

Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Dat kan erg onhandig zijn! Je kunt eenvoudigΒ de status van je betaling controleren via My T-Mobile. Als je zeker weet dat je dubbel hebt betaald, neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 1200 met je mobiele telefoon.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.

Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat welΒ de mogelijkheden Β zijn.Β 


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Het kan een keer gebeuren dat je niet voldoende financiΓ«le ruimte hebt om je factuur te betalen. Dat snappen we heel goed. In sommige gevallen kan je een uitstel van betaling aanvragen of een betalingsregeling treffen.Β 

Uitstel van betaling
Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden: Β 

  • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 30,-
  • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op door 1200 te bellen met je mobiele telefoon. Β Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Betalingsregeling
Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.


Ben je hiermee geholpen?

πŸ‘ Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen

Terug

Waarmee kunnen we je helpen?

Terug
Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de buurt.

Vind jouw shop

Alles over je factuur en onze tarieven

Je vindt hier alles over je facturen. Uitleg over de bedragen, betaalopties en de tarieven van T-Mobile.

Facturen inzien

Facturen bekijken

Al je facturen in één handig overzicht. Je kunt de facturen van de afgelopen 12 maanden inzien.

 

Direct online betalen

Direct online betalen

Via My T-Mobile kun je jouw rekening eenvoudig met iDeal betalen. Het bedrag handmatig overmaken kan ook.

 

Betalingsregeling treffen

Betalingsregeling treffen

Kun je het bedrag niet in één keer betalen? In bepaalde gevallen kun je een betalingsregeling treffen.

 

Over welke factuur heb je een vraag?

Extra kosten op je factuur?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je extra kosten op je factuur hebt.

Servicenummers

Extra kosten voor bellen naar servicenummers (bijv. 0900-nummers) vallen niet binnen je abonnement.

Mobiele internetdiensten

Films, muziek en games op mobiele sites (FTMSC) kan je ook via je T-Mobile factuur betalen.

Sms-diensten

Via sms stemmen op kandidaten en andere sms-diensten zie je terug op je factuur.

Apps betalen via factuur

Als je apps hebt gekocht kan je die op je factuur zien als ‘Overige aankopen bij derde partijen’.

Verbruik buiten je bundel

Teveel internet, belminuten of sms gebruikt? Dan is je factuur hoger dan normaal.

Buitenlandkosten

Op reis geweest? Of naar het buitenland gebeld? Soms vallen de kosten buiten je bundel.

Ook handig om te weten

Bekijk een overzicht van alle prijsplannen die momenteel door T-Mobile worden verkocht.

Als je van een andere provider overstapt naar een T-Mobile abonnement, betaal je éénmalig aansluitkosten. Als je eenmaal klant bent en je abonnement verlengt, betaal dus je geen aansluitkosten.

Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig thuiskopieheffing betalen.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community