Facturen bekijken
Al je facturen in één handig overzicht. Bekijk je facturen van de afgelopen 24 maanden, je specificaties of pas je instellingen aan.
Op My T-Mobile kun je de laatste 24 facturen met specificaties inzien en downloaden. Je facturen betaal je altijd via automatische incasso of handmatig. Je kunt openstaande facturen direct via iDEAL betalen.
Liever op een andere manier betalen? Bekijk hier de betalingsmogelijkheden.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Als je bij je abonnement een toestel neemt laten we duidelijk zien dat je hier apart voor betaalt.Hieronder leggen we uit op welke manier je betaalt voor je toestel.
Toestelkrediet
Sinds 1 januari 2017 sluit je een toestelkredietovereenkomst af bij je abonnement. Dit betekent dat de maandelijkse betaling voor je toestel een toestelkrediet is. En als je contract na 1 mei 2017 is aangegaan, dan hebben we je toestelkrediet ook verplicht moeten registreren bij BKR als het bedrag hoger dan € 250,- is. Veel meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op t-mobile.nl/geld-lenen-kost-geld.
Toestelbetaling/toestelservice
Al sinds januari 2015 geven we je duidelijk aan hoeveel je per maand betaalt voor je toestel. Je hebt toen een toestelcontract afgesloten bij je abonnement en ziet ook op je maandelijkse factuur een apart bedrag voor je toestel staan.
Toestelkrediet/toestelbetaling direct afkopen
Je kunt je Toestelkrediet of Toestelbetaling ook direct helemaal afbetalen als je dat wilt.
Heb je een toestelservice? Deze kun je helaas niet online afbetalen, neem daarvoor contact met ons op.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
T-Mobile biedt je de mogelijkheid apps, muziek en boeken in de Play Store, Windows Store of BlackBerry World af te rekenen via je T-Mobile factuur. Je kunt deze optie eenvoudig zelf (de)blokkeren via My T-Mobile.
Sms-diensten
Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show? Of gegevens over een huis of auto opvragen? Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Deze diensten kun je ook gemakkelijk zelf (de)blokkeren via My T-Mobile.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
T-Mobile stuurt je een e-mail als je een openstaande factuur hebt, handig toch? Maar tegenwoordig sturen oplichters ook e-mails die erg lijken op die van T-Mobile. In dat geval betaal je niet aan T-Mobile, maar aan de oplichters. Zij houden zich bezig met een vorm van internetfraude die we phishing noemen. Ze proberen je te misleiden zodat je geld naar de oplichters overmaakt of persoonlijke gegevens doorgeeft. Bekijk welke maatregelen je kunt treffen om je te beschermen tegen valse e-mails.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Als je een nieuw abonnement activeert, sluiten we je aan op ons netwerk en zorgen ervoor dat je gebruik kunt maken van onze diensten. De kosten die hieraan verbonden zijn noemen we aansluitkosten en worden op je eerste factuur in rekening gebracht. Je betaalt géén aansluitkosten als je een bestaand contract vernieuwt.
Bekijk je aansluitkosten op de prijslijsten voor particuliere klanten (incl. T-Mobile Thuis) en/of zakelijke klanten.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Eerste factuur
Je eerste rekening kan hoger zijn dan je had verwacht. Bijvoorbeeld door de aansluitkosten, die eenmalig zijn. Op deze pagina leggen we verschillende 'posten' op de T-Mobile factuur uit.
Reguliere factuur
Heb je uitleg nodig bij je factuur? Lees hieronder verder of bekijk je facturen op My T-Mobile.
Factuur na een wijziging
Als je jouw belbundel of internetbundel wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit dan dat je gewend bent. Op deze pagina geven we meer uitleg.
Factuur na een verlenging
Als je je contract hebt verlengd, zien je facturen rondom die verlenging er net even anders uit dan je gewend bent. De factuur net vóór de verlenging is vaak wat lager en de factuur net ná de verlenging juist wat hoger.
Op deze pagina leggen we meer uit over deze afwijkende factuur.
Laatste factuur (na opzegging)
De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt, of als je te veel betaald hebt. Op deze pagina leggen we de laatste T-Mobile factuur uit.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Je kunt de status van je betaling controleren via My T-Mobile of door te bellen naar 1202.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Je vindt de uiterste betaaldatum op je factuur. Op My T-Mobile kun je je facturen bekijken en je gegevens aanpassen.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Openstaande rekeningen kun je direct betalen op onze website, veilig in MyT-Mobile via iDEAL. Nadat we je betaling hebben ontvangen, verwijderen we eventuele blokkades binnen een uur. Het is natuurlijk het gemakkelijkst om je facturen via automatische incasso te betalen, zodat je er geen omkijken naar hebt. Als je liever handmatig wilt betalen, kan dat ook. In My T-Mobile kun je je betaalmethode zelf aanpassen.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Heb je te weinig overgemaakt? Maak dan alsjeblieft het restbedrag aan ons over. Je kunt het openstaand bedrag zelf online betalen. In My T-Mobile kun je via iDEAL een betaling doen. Handmatig overmaken kan natuurlijk ook.
Heb je te veel betaald? Dan wordt het te veel betaalde bedrag automatisch door ons verrekend met de volgende factuur of facturen. Als je wilt dat wij het te veel betaalde bedrag terugstorten, neem dan contact met ons op.
Heb je dubbel betaald? Je kunt eenvoudig de status van je betaling controleren via My T-Mobile. Als je zeker weet dat je dubbel hebt betaald, neem dan contact met ons op.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDEAL. Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing.
Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Dat kan erg onhandig zijn! Je kunt eenvoudig de status van je betaling controleren via My T-Mobile. Als je zeker weet dat je dubbel hebt betaald, neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 1200 met je mobiele telefoon.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.
Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat wel de mogelijkheden zijn.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDEAL. Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing.
Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Betaal je via automatische incasso, dan worden je facturen maandelijks rond dezelfde datum afgeschreven.
Komt deze datum niet uit? Kies eenvoudig een nieuwe incassodatum via My T-Mobile
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Je vindt hier alles over je facturen. Uitleg over de bedragen, betaalopties en de tarieven van
Al je facturen in één handig overzicht. Bekijk je facturen van de afgelopen 24 maanden, je specificaties of pas je instellingen aan.
Via My
Kun je het bedrag niet in één keer betalen? In bepaalde gevallen kun je een betaalafspraak maken.
Klik op een onderwerp en je komt op de pagina met uitleg.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je extra kosten op je factuur hebt.
Extra kosten voor bellen naar servicenummers (bijv. 0900-nummers) vallen niet binnen je abonnement.
Films, muziek en games op mobiele sites (FTMSC) kan je ook via je T-Mobile factuur betalen.
Via sms stemmen op kandidaten en andere sms-diensten zie je terug op je factuur.
Als je apps hebt gekocht kan je die op je factuur zien als ‘Overige aankopen bij derde partijen’.
Teveel internet, belminuten of sms gebruikt? Dan is je factuur hoger dan normaal.
Op reis geweest? Of naar het buitenland gebeld? Soms vallen de kosten buiten je bundel.
Klik op het onderwerp en de uitleg verschijnt eronder.
Bekijk een overzicht van alle prijsplannen die momenteel door T-Mobile worden verkocht.
Als je van een andere provider overstapt naar een T-Mobile abonnement, betaal je éénmalig aansluitkosten. Als je eenmaal klant bent en je abonnement verlengt, betaal dus je geen aansluitkosten.
Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig thuiskopieheffing betalen.