-
Ik heb problemen met mijn verbinding. Hoe kan ik dit het snelst oplossen?
Wifi is in deze tijden ondenkbaar uit het huishouden. Mocht het niet goed werken, bekijk dan onze stap-voor-stap video en tips.
Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe je het zelf kunt oplossen.
Heb je geen of een slechte telefoonverbinding met je vast Bellen abonnement? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Probeer deze tips uit om het probleem op te lossen.
-
Is er een storing?
Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet?
-
Waar vind ik mijn TV-pincode?
Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. Ben je je TV-pincode of klantnummer kwijt?
-
Wanneer komt mijn bestelling? Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Heb je een T-Mobile Thuis pakket besteld? En wil je weten wanneer je het zelf kan installeren? Of wil je opzoeken wanneer je afspraak met de monteur is? Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.
-
Waar vind ik meer informatie over Klantvoordeel?
Combineer je T-Mobile Thuis abonnement met een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 om extra voordeel te krijgen.
Wat voor korting of andere voordelen kan ik krijgen met Klantvoordeel?
Afhankelijk van je situatie kun je hogere snelheid krijgen op je Thuis adres, extra data voor je mobiele abonnement of korting op je mobiele abonnement. Welke voordelen je precies ontvangt, ligt aan welke abonnementen je hebt:- Wil je een mobiel abonnement van T-Mobile combineren met je T-Mobile Thuis abonnement?
Lees er meer over op de Klantvoordeelpagina vanT-Mobile . - Wil je een mobiel abonnement van Tele2 combineren met je T-Mobile Thuis abonnement? Kijk dan op de Klantvoordeelpagina van Tele2.
- Wil je een mobiel abonnement van T-Mobile combineren met je T-Mobile Thuis abonnement?
-
Waarom is mijn rekening hoger dan ik verwacht?
Is je rekening hoger of lager dan je verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben.