Veelgestelde vragen
Algemeen
-
Ik heb problemen met mijn verbinding. Hoe kan ik dit het snelst oplossen?
Wifi is in deze tijden ondenkbaar uit het huishouden. Mocht het niet goed werken, bekijk dan onze stap-voor-stap video en tips.
Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe je het zelf kunt oplossen.
Heb je geen of een slechte telefoonverbinding met je vast Bellen abonnement? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Probeer deze tips uit om het probleem op te lossen.
-
Is er een storing bij T-Mobile Thuis?
Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten?
-
Wanneer komt mijn bestelling? Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Heb je een T-Mobile Thuis pakket besteld? En wil je weten wanneer je het zelf kan installeren? Of wil je opzoeken wanneer je afspraak met de monteur is? Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.
-
Mijn retourlabel doet het niet. Hoe stuur ik mijn apparatuur terug?
Lukt het niet om het retourlabel in My T-Mobile Thuis te downloaden? Dan kun je je apparatuur ook terugsturen door je gegevens in een (oude) doos mee te sturen en het adres op te schrijven. Volg daarvoor deze vier stappen:
1. Plaats de apparatuur in een eigen doos, zoals een schoenendoos.
2. Schrijf op een papiertje de volgende gegevens op:
- Adres
- Huisnummer
- Postcode
- Retournummer
Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.
Plaats het briefje met je gegevens in de doos met apparatuur. Zo weten we dat het pakket van jou is.
Heb je a) de nodige apparatuur en b) het briefje met je gegevens in de doos gestopt? Dan is de inhoud compleet. Plak de doos goed dicht.
3. Schrijf het adres van T-Mobile Thuis èn het retournummer op de buitenkant van de doos:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ SCHIPHOLPostzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer.
Stuur de doos met de nodige apparatuur en je gegevens op naar:
4. Lever het pakket in bij een PostNL locatie bij je in de buurt.
Op de website van PostNL kun je zoeken naar de meest dichtbijzijnde locatie. Je ontvangt van ons een bevestiging als we je apparatuur hebben ontvangen.Let op: Bewaar het verzendbewijs totdat we je een bevestiging hebben gestuurd.
-
Waarom is mijn rekening hoger dan verwacht?
Is je rekening hoger of lager dan je verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben.
TV
-
Kan ik Viaplay krijgen bij T-Mobile?
Viaplay is een premium streamingdienst die vanaf maart 2022 beschikbaar is in Nederland. Met Viaplay kijk je het complete Formule 1 seizoen, voetbal, darts en meer. Als je Viaplay bij T-Mobile afsluit, krijg je de eerste maand vijftig procent korting.
Goed om te weten: Viaplay is een aparte streamingdienst. Het is niet beschikbaar als zenderpakket.
-
Waar vind ik mijn TV-pincode?
Je TV-inloggegevens vind je terug door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. Ben je je TV-pincode of klantnummer kwijt?
-
Mijn afstandsbediening doet het niet. Wat nu?
Werkt je afstandsbediening niet? Op deze pagina over de afstandsbedieningen van T-Mobile vind je een stappenplan met oplossingen.
-
Ik heb problemen met tv-kijken. Hoe los ik dat op?
Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe je het zelf kunt oplossen.