Klantenservice Thuis

img

Internet & Wifi

img

Interactieve TV

img

Vast Bellen

img

Bestelling & Installatie

img

Factuur

img

Abonnement

img

Onderhoud & storingen

img

Overstappen

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Wifi is in deze tijden ondenkbaar uit het huishouden. Mocht het niet goed werken, bekijk dan onze stap-voor-stap video en tips.

    Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe je het zelf kunt oplossen.

    Heb je geen of een slechte telefoonverbinding met je vast Bellen abonnement? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Probeer deze tips uit om het probleem op te lossen.

  • Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten?

    Bekijk of er een storing is bij T-Mobile Thuis >

  • Heb je een T-Mobile Thuis pakket besteld? En wil je weten wanneer je het zelf kan installeren? Of wil je opzoeken wanneer je afspraak met de monteur is? Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.

    Volg je bestelling >

  • Lukt het niet om het retourlabel in My T-Mobile Thuis te downloaden? Dan kun je je apparatuur ook terugsturen door je gegevens in een (oude) doos mee te sturen en het adres op te schrijven. Volg daarvoor deze vier stappen:

    1. Plaats de apparatuur in een eigen doos, zoals een schoenendoos.

    2. Schrijf op een papiertje de volgende gegevens op:

    • Adres
    • Huisnummer
    • Postcode
    • Retournummer

    Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.

    Plaats het briefje met je gegevens in de doos met apparatuur. Zo weten we dat het pakket van jou is.

    Heb je a) de nodige apparatuur en b) het briefje met je gegevens in de doos gestopt? Dan is de inhoud compleet. Plak de doos goed dicht.

    3. Schrijf het adres van T-Mobile Thuis èn het retournummer op de buitenkant van de doos:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer.

    Stuur de doos met de nodige apparatuur en je gegevens op naar:

    4. Lever het pakket in bij een PostNL locatie bij je in de buurt.
    Op de website van PostNL kun je zoeken naar de meest dichtsbijzijnde locatie. Je ontvangt van ons een bevestiging als we je apparatuur hebben ontvangen.

    Let op: Bewaar het verzendbewijs totdat we je een bevestiging hebben gestuurd.

  • Is je rekening hoger of lager dan je verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben.

    Lees meer over je rekening >

TV

  • Viaplay is een premium streamingdienst die vanaf maart 2022 beschikbaar is in Nederland. Met Viaplay kijk je het complete Formule 1 seizoen, voetbal, darts en meer. Als je Viaplay bij T-Mobile afsluit, krijg je de eerste maand vijftig procent korting.

    Goed om te weten: Viaplay is een aparte streamingdienst. Het is niet beschikbaar als zenderpakket.

    Meer over Viaplay bij T-Mobile >

  • Je TV-inloggegevens vind je terug door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. Ben je je TV-pincode of klantnummer kwijt? 

    Zoek je TV-pincode op >

  • Werkt je afstandsbediening niet? Op deze pagina over de afstandsbedieningen van T-Mobile vind je een stappenplan met oplossingen.

  • Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe je het zelf kunt oplossen.

Problemen?

Wij helpen je graag

Icoon van huis met wifisignaal erin

Internet & wifi problemen?

Betere internet en wifi in een paar stappen

Icoontje van televisie

Problemen met TV?

Slecht bereik of blokkerig beeld op tv?

Icoon van gereedschap

Vragen over je bestelling of installatie?

We zijn het beste bereikbaar tussen 12:00 en 17:00 uur.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200