Klantenservice Thuis

img

Internet & Wifi

img

Interactieve TV

img

Vast Bellen

img

Bestelling & Installatie

img

Rekening

img

Abonnement

img

Onderhoud & storingen

img

Overstappen

Veelgestelde vragen T-Mobile Thuis

  • Ik heb problemen met mijn verbinding. Hoe kan ik dit het snelst oplossen?

    Wifi is in deze tijden ondenkbaar uit het huishouden. Mocht het niet goed werken, bekijk dan onze stap-voor-stap video en tips.

    Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe je het zelf kunt oplossen.

    Heb je geen of een slechte telefoonverbinding met je vast Bellen abonnement? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Probeer deze tips uit om het probleem op te lossen.

  • Is er een storing?

    Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet?

    Alles over storing en onderhoud >

  • Waar vind ik mijn TV-pincode?

    Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. Ben je je TV-pincode of klantnummer kwijt? 

    Zoek je TV-pincode op >

  • Wanneer komt mijn bestelling? Waar kan ik mijn bestelling volgen?

    Heb je een T-Mobile Thuis pakket besteld? En wil je weten wanneer je het zelf kan installeren? Of wil je opzoeken wanneer je afspraak met de monteur is? Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.

    Volg je bestelling >

  • Waar vind ik meer informatie over Klantvoordeel?

    Combineer je T-Mobile Thuis abonnement met een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 om extra voordeel te krijgen.

    Wat voor korting of andere voordelen kan ik krijgen met Klantvoordeel?
    Afhankelijk van je situatie kun je hogere snelheid krijgen op je Thuis adres, extra data voor je mobiele abonnement of korting op je mobiele abonnement. Welke voordelen je precies ontvangt, ligt aan welke abonnementen je hebt:

  • Waarom is mijn rekening hoger dan ik verwacht?

    Is je rekening hoger of lager dan je verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben.

    Lees meer over je rekening >

Problemen?

Wij helpen je graag

Icoon van huis met wifi signaal erin

Internet & Wifi problemen?

Betere internet en Wifi in een paar stappen

Icoontje van televisie

Problemen met TV?

Slecht bereik of blokkerig beeld op TV?

Icoon van gereedschap

Vragen over je bestelling of installatie?

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community