Storing en onderhoud

Op deze pagina vind je informatie over storingen aan het T-Mobile Thuis netwerk.

Het T-Mobile Thuis netwerk

We werken hard om ons netwerk steeds te verbeteren en uit te breiden. Zodat jij, ook in de toekomst, altijd zo goed mogelijk kunt genieten van T-Mobile Thuis.

Een onderbreking van je dienst kunnen we niet altijd voorkomen en doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet? Lees verder wat je kunt doen bij storing of onderhoud.

Storing bij T-Mobile Thuis?

Grote netwerkstoringen melden we als eerste op onze Community. Lokale storingen die beperkt blijven tot een postcodegebied melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Bekijk dus beide plekken om erachter te komen of er een storing is bij T-Mobile Thuis.

  1. Controleer eerst de Community

    Is er een grote storing aan de gang? Kijk of er een storing bekend is op onze Community. Daar houden medewerkers van T-Mobile Thuis je op de hoogte als er een algemene storing is. Klik op onderstaande knop om naar de Community te gaan.

    Is er een algemene storing?

  2. Controleer daarna My T-Mobile Thuis

    Heb je de Community gecontroleerd, maar staat je storing er niet bij? Het kan zijn dat er een lokale storing is in jouw postcodegebied. Lokale storingen melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande knop om naar My T-Mobile Thuis te gaan.

    Is er een lokale storing?

Twee mannen en een vrouw op bouwplaats met kaart in handen

Onderhoud aan het netwerk

Wij zijn steeds bezig met het verbeteren van het netwerk. Zodat jij nog sneller internet en scherp beeld hebt op jouw TV. Je merkt daar soms wat van. Maar meestal plannen we dat ‘s nachts. Gepland onderhoud melden we vaak aan je. Want soms moet je na het onderhoud je modem en Interactieve TV Box even herstarten.

Problemen met Wifi of TV? Dit is de snelle oplossing!

Hulp bij internetproblemen T-Mobile Thuis

Internet en Wifi

Betere Internet en Wifi in een paar stappen geregeld.

Tips Internet en Wifi

Tip bij Interactieve TV T-Mobile TV

T-Mobile TV

Zwart scherm of blokkerig beeld? Lees wat je kunt doen.

TV-probleem oplossen

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200