-
Controleer eerst de Community
Is er een grote storing aan de gang? Kijk of er een storing bekend is op onze Community. Daar houden medewerkers van T-Mobile voor thuis je op de hoogte als er een algemene storing is. Klik op onderstaande knop om naar de Community te gaan.
-
Controleer daarna My T-Mobile Thuis
Heb je de Community gecontroleerd, maar staat je storing er niet bij? Het kan zijn dat er een lokale storing is in jouw postcodegebied. Lokale storingen melden we alleen in
My T-Mobile Thuis . Klik op onderstaande knop om naar My T-Mobile Thuis te gaan.
Storing en onderhoud
Op deze pagina vind je informatie over storingen aan het T-Mobile voor thuis netwerk.
Het T-Mobile voor thuis netwerk
We werken hard om ons netwerk steeds te verbeteren en uit te breiden. Zodat jij, ook in de toekomst, altijd zo goed mogelijk kunt genieten van T-Mobile voor thuis.
Een onderbreking van je dienst kunnen we niet altijd voorkomen en doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet? Lees verder wat je kunt doen bij storing of onderhoud.
Storing bij T-Mobile voor thuis?
Grote netwerkstoringen melden we als eerste op onze Community. Lokale storingen die beperkt blijven tot een postcodegebied melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Bekijk dus beide plekken om erachter te komen of er een storing is bij T-Mobile voor thuis.

Onderhoud aan het netwerk
Wij zijn steeds bezig met het verbeteren van het netwerk. Zodat jij nog sneller internet en scherp beeld hebt op jouw tv. Je merkt daar soms wat van. Maar meestal plannen we dat ‘s nachts. Gepland onderhoud melden we vaak aan je. Want soms moet je na het onderhoud je modem en Interactieve TV Box even herstarten.
Problemen met wifi of tv? Dit is de snelle oplossing!
Internet en wifi
Last van traag internet of slechte wifi? Lees wat je kunt doen.