Storing en onderhoud

Op deze pagina vind je informatie over storingen aan het T-Mobile Thuis netwerk.

Het T-Mobile Thuis netwerk

We werken heel hard om ons netwerk steeds te verbeteren en uit te breiden. Zodat jij, ook in de toekomst, altijd zo goed mogelijk kunt genieten van T-Mobile Thuis. Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen. Dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld? En ervaar je overdag een onderbreking van je diensten? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet? Lees verder op deze pagina over wat je kunt doen bij storing of onderhoud.

Storing bij T-Mobile Thuis?

Bij grote netwerkstoringen melden we dat als eerste op onze Community. Lokale storingen die beperkt blijven tot een postcodegebied melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Bekijk dus beide plekken om erachter te komen of er een storing is.

Netwerkstoring

Is er een grote storing aan de gang? Dan houden we je op de hoogte op onze Community.

Ga naar de Community

 

Postcodestoring

Het kan zijn dat er een storing is in jouw postcodegebied. Dat melden we in My T-Mobile Thuis.

Ga naar My T-Mobile Thuis

Twee mannen en een vrouw op bouwplaats met kaart in handen

Onderhoud aan het netwerk

Wij zijn steeds bezig met het verbeteren van het netwerk. Zodat jij nog sneller internet en scherp beeld hebt op jouw TV. Je merkt daar soms wat van. Maar meestal plannen we dat ‘s nachts. Gepland onderhoud melden we vaak aan je. Want soms moet je na het onderhoud je modem en Interactieve TV Box even herstarten.

Problemen met Wifi of TV? Dit is de snelle oplossing!

Update!

Er zijn veel mensen ook overdag thuis aan het werk. Daardoor wordt er intensiever gebruik gemaakt van Wifi en TV van T-Mobile Thuis. Dit kan soms leiden tot overbelasting. Wij proberen je hier op afstand zo goed mogelijk mee te helpen. Zo zijn er wat stappen die je alvast eenvoudig zelf kunt doen.

Wifi is in deze tijden ondenkbaar uit het huishouden. Werkt het niet goed? Bekijk dan onze stap-voor-stap video en tips.

Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hoe het zelf op te lossen.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community