We werken heel hard om ons netwerk steeds te verbeteren en uit te breiden. Zodat jij, ook in de toekomst, altijd optimaal kunt genieten van T-Mobile Thuis. Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet? Lees verder op deze pagina over wat je kunt doen bij storing of onderhoud.

Netwerkstoring

Als er een grote storing aan de gang is, houden we je op de hoogte op onze Community.

Check T-Mobile Thuis Storing

 

Postcodestoring

Het kan zijn dat er een storing is in jouw postcodegebied. Dat melden we in My T-Mobile Thuis.

Melding My T-Mobile Thuis

Storing en onderhoud T-Mobile netwerk

Onderhoud aan het netwerk

Voor nog sneller internet en haarfijn beeld op jouw TV vandaag en in de toekomst, zijn wij continu bezig met het verbeteren van het netwerk. Je merkt daar soms wat van, maar meestal plannen we dat ‘s nachts. Gepland onderhoud melden we vaak aan je, want soms moet je na het onderhoud je modem en Interactieve TV Box even herstarten.

Update!

Doordat er veel mensen ook overdag thuis aan het werk zijn, wordt er intensiever gebruik gemaakt van Wifi en TV van T-Mobile Thuis. In sommige gevallen kan dit leiden tot overbelasting. Wij proberen je hier op afstand zo goed mogelijk mee te helpen. Zo zijn er wat stappen die je alvast eenvoudig zelf kunt doen.

Wifi is in deze tijden ondenkbaar uit het huishouden. Mocht het niet goed werken, bekijk onze stap-voor-stap video en tips hier.

Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hier om het zelf snel op te lossen.