Inloggen bij My T-Mobile

Veelgestelde vragen

  • Lukt het niet om in te loggen? Er kunnen meerdere oorzaken zijn. Hier lees je wat je kunt doen.

    • My T-Mobile heeft eind 2022 een update gehad waardoor je één login hebt voor al je abonnementen voor mobiel en thuis. Een tijd geleden hebben we je een e-mail gestuurd en gevraagd je account te updaten. Heb je dit niet gedaan? Dan hebben we je account uitgezet. Controleer of je deze e-mail hebt gehad. Wil je weer toegang tot My T-Mobile, maak dan hier een nieuw account aan.
    • Mogelijk heb je een e-mailadres gebruikt dat niet bij ons bekend is. Controleer op welk e-mailadres je berichten van T-Mobile krijgt. Je kunt dan met dat e-mailadres inloggen. Ben je je e-mailadres vergeten? Klik hierboven op 'Inloggegevens vergeten'.
    • Het kan voorkomen dat je vanwege onderhoud niet kunt inloggen. Probeer het later opnieuw.
    • Probeer in te loggen via een andere browser of probeer je cachegeheugen te wissen. Bekijk hoe je dit doet voor Google Chrome of Firefox.
  • We sturen e-mails naar het bij ons bekende e-maildres. Om erachter te komen welk e-mailadres je gebruikt, kun je zoeken in je mailbox op "T-Mobile Service". Heb je niets gevonden? Bel dan met de Klantenservice.

  • My T-Mobile is jouw persoonlijke online omgeving, waar je toegang hebt tot alle informatie over je T-Mobile abonnement(en). Je kunt onder andere je abonnementen bekijken en aanpassen, je verbruik en facturen inzien, je gegevens beheren en nog veel meer. Kortom, in My T-Mobile regel je héél veel dingen zelf.