Test ons nu, de 1e maand zit je nergens aan vast

Nog geen klant bij T-Mobile en toch benieuwd wat ons nieuwe netwerk jou te bieden heeft? Simpel. Test het gewoon zelf. Stap vandaag nog over en test ons supersnelle 4G-netwerk. Ben je als nieuwe klant toch niet overtuigd? Dan kun je gewoon binnen een maand weer overstappen. De eerste maand zit je nergens aan vast.

  • Test ons nieuwe netwerk een maand lang
  • Je abonnement mag op een latere datum ingaan

Ik wil een maand testen

Test ons nu


Nieuw netwerk, meer masten, meer 4G

Landelijke dekking

99% van alle inwoners in Nederland woont in een 4G-dekkingsgebied van T-Mobile woont en kan profiteren van supersnel 4G.

Naar de dekkingskaart

Meer capaciteit

De afgelopen jaren hebben wij gebouwd aan het netwerk van de toekomst. We hebben meer dan 8450 nieuwe 4G-masten geplaatst in Nederland. Samen met ons compleet vernieuwde 3G-netwerk levert dit optimale dekking op voor zowel bellen als mobiel internet.

Meer snelheid

Wij kunnen met trots zeggen dat we gemiddeld de hoogste snelheid aanbieden op 4G. En bieden jou een supersnel netwerk, ook onderweg en op moeilijker bereikbare plekken in Nederland. Zowel buiten- als binnenshuis.


Veelgestelde vragen

Test ons nu een maand lang

Hoe werkt deze actie?
  • Nieuwe klanten van T-Mobile kunnen ons netwerk een maand lang testen. Ben je toch niet tevreden, dan lever je contract (en eventueel toestel) weer in. De eerste maand zit je namelijk nergens aan vast.
  • Je kunt gebruik maken van deze actie door je abonnement af te sluiten in onze T-Mobile Shops, online shop of bij een onafhankelijke telecom aanbieder.
  • Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten van T-Mobile. Als je je abonnement verlengt, heb je natuurlijk al ervaring met ons netwerk.
Bekijk de actievoorwaarden (pdf)
Wat zijn de kosten van deze actie?
  • Meedoen aan de actie kost jou niets extra. 
  • Je betaalt de maandelijkse abonnementskosten die je hebt gekozen tijdens het afsluiten van je abonnement. Deze maandelijkse kosten staan omschreven in je contract.
Wat heb ik nodig voor 4G?
Check of jij toegang tot 4G hebt (pdf)
Ik heb geen 4G, kan ik deelnemen aan de actie?

Mocht je nog geen 4G-dekking hebben kun je ook gewoon gebruik maken van de actie met het 2G of 3G-netwerk. 
Controleer het onderstaande om te kijken of je 4G hebt of kunt activeren:

Ik heb me zojuist aangemeld, maar mijn contract start pas later?

Nieuwe klanten die pas een paar maanden in de toekomst geactiveerd worden kunnen ons netwerk ook een maand lang testen. 

Hoe vaak kan ik gebruik maken van deze actie?

Elke nieuwe klant kan eenmalig gebruik maken van deze actie. 

Geldt deze actie ook voor bestaande klanten?

Nee, deze actie is echt bedoeld voor nieuwe klanten om ons netwerk te testen. 

Geldt deze actie ook voor Prepaid of zakelijke klanten?
  • Deze actie geldt alleen voor klanten die een Go, Stel Samen en Stel Bij, Basis Sim of een Stel Samen Zakelijk EU abonnement afsluiten van T-Mobile. 
  • De actie geldt niet voor PrePaid en overige zakelijke klanten.
Bekijk de actievoorwaarden (pdf)

Opzeggen kan binnen een maand

Hoe kan ik mijn abonnement in de 1e maand opzeggen?
  • Ben je toch niet tevreden met je abonnement? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. 
  • Wanneer je dit binnen de eerste maand, gemeten van de startdatum van je abonnement, aangeeft zal de klantenservice het contract ontbinden. 
  • Let op! Je kunt dus niet na je testperiode opzeggen maar wel tijdens je testperiode van een maand. 

 

Kan ik na een maand ook opzeggen?

Nee, dat is niet mogelijk. Je krijgt van ons de mogelijkheid om binnen een maand je abonnement op te zeggen. Ben je over de testperiode heen? Dan blijf je klant bij ons tot de einddatum van je contract.

De einddatum van je contract kan je via My T-Mobile bekijken, bij 'Mijn abonnement'. 

Wat moet ik betalen na opzegging?
  • Je betaalt alleen abonnementskosten voor het gedeelte van de 1e maand dat je klant was bij ons. Als je bijvoorbeeld halverwege de maand weer vertrekt, dan betaal je ook maar 50% van de abonnementskosten. 
  • Als je binnen een maand je abonnement opzegt, dan krijg je de aansluitkosten van ons terug. Ook krijg je van ons eventuele bijdragen voor je toestel terug. De maandelijkse abonnementskosten worden naar verhouding vergoed. Kosten die je maakt buiten de bundel, bijvoorbeeld servicenummers, betaal je zelf.
Ik heb een toestel bij het abonnement gekozen, wat nu?
  • Nadat je via de klantenservice je abonnement hebt opgezegd, ontvang je binnen 3 dagen een e-mail of brief met informatie over de teruggave van het toestel. 
  • Binnen 5 werkdagen moet je dan het toestel naar ons opsturen. Je mag het toestel niet houden.
  • Na ontvangst van het toestel krijg je van ons de thuiskopieheffing, aansluitkosten, bijbetaling voor het toestel van de periode dat je klant bij ons was terug. Dit geldt ook wanneer je het toestel in zijn geheel hebt afbetaald. 
Wat gebeurt er met mijn toestelcontract?
  • Het toestelcontract wordt stopgezet en dus ook de toekomstige betalingen hiervan. 
  • Ook wanneer je je toestel volledig hebt afbetaald wordt het toestelcontract stopgezet. Het toestel moet dan wel binnen 5 dagen worden teruggestuurd naar T-Mobile. 
  • Na ontvangst van het toestel krijg je van ons de toestelbetaling terug.

 

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer als ik weer opzeg?

Je kunt een verzoek indienen bij je nieuwe aanbieder tot behoud van je nummer. Je kunt het nummer dan gewoon weer meenemen naar je nieuwe aanbieder. 


Populaire 4G-telefoons en Sim Only