Test ons nu

De 1e maand zit je nergens aan vast

Nog geen klant bij T-Mobile en toch benieuwd wat wij jou te bieden hebben? Simpel. Test het gewoon zelf. Stap vandaag nog over en test een van onze abonnementen op het snelste mobiele netwerk van Nederland. 
Nieuwe klanten van T-Mobile kunnen ons netwerk een maand lang testen. Ben je als nieuwe klant toch niet overtuigd? Dan zeg je je contract binnen een maand weer op en lever je eventueel je toestel weer in. De eerste maand zit je namelijk nergens aan vast. 

Ik wil een maand testen

Test ons nu

Populaire 4G-telefoons en Sim Only


Veelgestelde vragen

Test ons nu een maand lang

Hoe werkt deze actie?
  • Nieuwe klanten van T-Mobile kunnen ons netwerk een maand lang testen. Ben je toch niet tevreden, dan zeg je je contract weer op en lever je eventueel je toestel weer in. De eerste maand zit je namelijk nergens aan vast.
  • Je kunt gebruik maken van deze actie door je abonnement af te sluiten in onze T-Mobile Shops, online shop of bij een onafhankelijke telecom aanbieder.
  • Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten van T-Mobile. Als je je abonnement verlengt, heb je natuurlijk al ervaring met ons netwerk. Dan geldt deze actie niet voor jou.
Bekijk de actievoorwaarden (pdf)
Wat zijn de kosten van deze actie?
  • Meedoen aan de actie kost jou niets extra. 
  • Je betaalt de maandelijkse abonnementskosten die je hebt gekozen tijdens het afsluiten van je abonnement. Deze maandelijkse kosten staan omschreven in je contract.
Wat heb ik nodig voor 4G?
Check of jij toegang tot 4G hebt (pdf)
Ik heb geen 4G, kan ik deelnemen aan de actie?

Mocht je nog geen 4G-dekking hebben kun je ook gewoon gebruik maken van de actie met het 2G of 3G-netwerk. 
Controleer het onderstaande om te kijken of je 4G hebt of kunt activeren:

Ik heb me zojuist aangemeld, maar mijn contract start pas later?

Nieuwe klanten die pas een paar maanden in de toekomst geactiveerd worden kunnen ons netwerk ook een maand lang testen. 

Hoe vaak kan ik gebruik maken van deze actie?

Elke nieuwe klant kan eenmalig gebruik maken van deze actie. 

Geldt deze actie ook voor bestaande klanten?

Nee, deze actie is echt bedoeld voor nieuwe klanten om ons netwerk te testen. 

Geldt deze actie ook voor Prepaid of zakelijke klanten?
  • Deze actie geldt alleen voor klanten die een Go, Go Tablet, 4G voor Thuis of een Basis Sim abonnement afsluiten van T-Mobile. 
  • De actie geldt niet voor PrePaid en overige zakelijke klanten.
Bekijk de actievoorwaarden (pdf)

Opzeggen kan binnen een maand

Hoe kan ik mijn abonnement in de 1e maand opzeggen?
  • Ben je toch niet tevreden met je abonnement? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het abonnement op te zeggen. 
  • Wanneer je dit binnen de eerste maand aangeeft, gemeten van de startdatum van je abonnement, zal de klantenservice het contract ontbinden. 
  • Let op! Je kunt dus niet na je testperiode opzeggen maar wel tijdens je testperiode van een maand. 

 

Kan ik na een maand ook opzeggen?

Nee, dat is niet mogelijk. Je krijgt van ons de mogelijkheid om binnen een maand je abonnement op te zeggen. Ben je over de testperiode heen? Dan blijf je klant bij ons tot de einddatum van je contract.

De einddatum van je contract kan je via My T-Mobile bekijken, bij 'Mijn abonnement'. 

Wat moet ik betalen na opzegging?
  • Je betaalt alleen abonnementskosten voor het gedeelte van de 1e maand dat je klant was bij ons. Als je bijvoorbeeld halverwege de maand weer vertrekt, dan betaal je ook maar 50% van de abonnementskosten. 
  • Als je binnen een maand je abonnement opzegt, dan krijg je de aansluitkosten terug. 
  • Eventuele bijdragen voor je toestel worden terugbetaald, zodra het toestel weer in ons bezit is. 
  • Kosten die je maakt buiten de bundel, bijvoorbeeld servicenummers, betaal je zelf.
Ik heb een toestel bij het abonnement gekozen, wat nu?
  • Nadat je via de klantenservice je abonnement hebt opgezegd, ontvang je binnen 3 dagen een e-mail of brief met informatie over de teruggave van het toestel. 
  • Binnen 5 werkdagen moet je dan het toestel naar ons opsturen. Je mag het toestel niet houden.
  • Na ontvangst van het toestel krijg je van ons de thuiskopieheffing, aansluitkosten, bijbetaling voor het toestel van de periode dat je klant bij ons was terug. Dit geldt ook wanneer je het toestel in zijn geheel hebt afbetaald. 
Wat gebeurt er met mijn toestelcontract?
  • Het toestelcontract wordt stopgezet en dus ook de toekomstige betalingen hiervan. 
  • Ook wanneer je je toestel volledig hebt afbetaald wordt het toestelcontract stopgezet. Het toestel moet dan wel binnen 5 dagen worden teruggestuurd naar T-Mobile. 
  • Na ontvangst van het toestel krijg je van ons de toestelbetaling terug.

 

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer als ik weer opzeg?

Je kunt een verzoek indienen bij je nieuwe aanbieder tot behoud van je nummer. Je kunt het nummer dan gewoon weer meenemen naar je nieuwe aanbieder.