Veiligheid en privacy bij T-Mobile Thuis

Veiligheid & privacy

Wij willen graag dat onze abonnees zoveel mogelijk kunnen genieten van hun internet. Helaas zijn criminelen ook online actief. Het is daarom goed om je te verdiepen in mogelijke bedreigingen en hoe je jezelf hiertegen kunt weren.

Wij gaan zorgvuldig met je persoonsgegevens om

T-Mobile verzamelt en verwerkt jouw persoonsgegevens om zo optimaal mogelijk diensten aan jou te leveren. Persoonsgegevens zijn gegevens waarmee je identiteit kan worden achterhaald. Denk bijvoorbeeld aan je telefoonnummer, emailadres, je woonadres, maar ook je factuur- en locatiegegevens.

Heb je vragen over hoe wij met je privacy- en persoonsgegevens omgaan en deze beschermen? Lees hier ons privacy statement.

Wil je phishing voorkomen? Lees onze tips!

Phishing is het oplichten van mensen door nepberichten te sturen en naar persoonlijke gegevens te vragen. Vaak doen internetcriminelen zich voor als een bank of andere instantie. Bij phishing denken veel mensen aan e-mails, maar phishing kan ook via andere kanalen gebeuren zoals via sms’jes, WhatsApp of telefonisch. Wij geven hier tips hoe je phishing berichten kunt herkennen.

Lees meer

Zo surf je veilig online

Er is veel te vertellen over veilig online surfen. We geven hier een aantal tips die je makkelijk kan toepassen. Wil je meer weten? Bezoek de website veiliginternetten.nl.

Lees meer

 

Download 'extra veilig online' voor je mobiel

Ons mobiele netwerk is stabiel en veilig. Maar veilig internetten wordt voor een groot deel bepaald door wat jij doet op het internet met je telefoon. Apps downloaden, online winkelen of geldzaken regelen kunnen risico’s met zich mee brengen zonder dat je het altijd door hebt of er iets aan kunt doen. Extra Veilig Online biedt de oplossing door automatisch jouw mobiele dataverkeer te controleren op onveilig verkeer. Lees hier meer informatie over Extra Veilig Online.

Zo creëer je een veilig wachtwoord

Wanneer je een wachtwoord aanmaakt, zorg dan dat dit een sterk wachtwoord is.

Lees meer

 

Telefonische overlast melden

Word je telefonisch lastig gevallen? We helpen je graag om dit tegen te gaan.

Lees meer

 

Kids veilig online

Kinderen lopen online best wat risico’s. Pestkoppen, criminelen en pedofielen zitten namelijk ook op internet en sociale media. Als ouder is het verstandig om de risico’s van het internet goed uitlegt aan je kind.

Lees meer

Veelgestelde vragen op onze Community

[BELANGRIJK] Phishing / spam mail in omloop

Hoe kun je valse e-mails herkennen? Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor
Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor
Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail