Mijn verbruikstatus

Bekijk je uitgebreide verbruikstatus en je kosten buiten de bundel

Heb je sinds 30 maart in Europa gebeld of gesms't? Dan klopt voor jou de verbruiksstatus helaas niet. Waarschijnlijk heb je minder belminuten of sms'jes dan de verbruiksstatus laat zien. Als je nieuwe bundel ingaat lossen we dit voor je op. Voor iedereen die niet in Europa heeft gebeld en/of gesms't klopt de verbruiksstatus wel.
Vanaf 30 april zijn de tarieven voor bellen, sms'en en internetten in de EU aangepast. Wil je weten hoeveel jij gaat betalen? Bekijk dan de nieuwe EU Regulering

Bekijken via je telefoon? Zet je wifi uit

We kunnen je niet meteen herkennen via ons mobiele netwerk. Schakel je wifi uit op je mobiele telefoon en ververs deze pagina. Je wordt dan automatisch ingelogd en je kunt meteen je verbruikstatus bekijken. Tijdens je bezoek aan de T-Mobile site verbruik je geen MB's.

Bekijken via computer, tablet of telefoon met wifi? Log in

Wil je je verbruikstatus vanaf je computer, tablet of met wifi ingeschakeld bekijken? Dan moet je eerst inloggen.


Log in op My T-Mobile