Wat is My T-Mobile?

My T-Mobile is jouw persoonlijke online omgeving, waar je toegang hebt tot alle informatie over je T-Mobile abonnement(en). Je vindt er een overzicht van je bundels en je verbruik, je facturen, je kunt je gegevens beheren zoals je adres en privacy-instellingen en nog veel meer. Kortom, in My T-Mobile regel je héél veel dingen zelf.

Wat kun je doen met My T-Mobile?

my t-mobile facturenpagina

Facturen bekijken of betalen

In My T-Mobile kun je je rekeningen bekijken van de afgelopen 12 maanden en opslaan of uitprinten. Je ziet hier ook gelijk de status van de betaling van je rekening. Daarnaast kun je ook je bankrekeningnummer veranderen, of het e-mailadres wijzigen waarop je de e-mail ontvangt wanneer je rekening klaarstaat.

afbeelding van een gezin

Klantvoordeel activeren

Combineer meerdere T-Mobile abonnementen op één adres en ontvang korting op allebei. Je krijgt al voordeel als je twee mobiele abonnementen of één mobiel abonnement en een T-Mobile Thuis abonnement combineert.

afbeelding van een slot

Veiligheid met 2FA

Inloggen in My T-Mobile is dankzij tweestapsverificatie (2FA) voortaan extra veilig. Elke keer als je met je wachtwoord inlogt, ontvang je met deze beveiligingsfunctie een eenmalige, tijdelijke code. Zo voorkom je dat anderen jouw inloggegevens gebruiken om ongemerkt in te loggen.

My T-Mobile app

Je facturen bekijken? Je internetsnelheid verhogen? Voor al je abonnementen, van Mobiel en Thuis van T-Mobile, regel je nu alles zelf in de My T-Mobile app.

Abonnement bekijken of aanpassen

In My T-Mobile zie je hoe je huidige abonnement is samengesteld. Zo kun je precies zien waar je gebruik van maakt en wat je maandelijkse kosten zijn.
Wil je je T-Mobile abonnement aanpassen? Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile:

  • Je verbruiksstatus bekijken
  • Je abonnement bijstellen voor je internetbundel of belbundel
  • Extra diensten toevoegen zoals Videoland, Deezer, Extra Veilig Online
  • Je abonnement verlengen

Gegevens en instellingen

  • Je persoonlijke gegevens aanpassen zoals je adreswijziging, bankrekeningnummer of e-mailadres.
  • Je privacy-instellingen aanpassen voor het ontvangen van de T-Mobile nieuwsbrief, aanbiedingen van T-Mobile, locatiegegevens.
  • Blokkades instellen bij het opheffen van sms-diensten, contentdiensten en betalingen vanuit de Appstore of Google Play Store.
  • Voicemail aan- of uitzetten.

Toestel en simkaart

In My T-Mobile vind je alle informatie over je simkaart en je toestel.

  • Is je simkaart kwijt of gestolen? Dan kun je deze blokkeren en direct een nieuwe bestellen. Na je bestelling en ontvangst van de nieuwe simkaart kun je deze hier ook direct activeren.
  • Ben je je pincode of pukcode vergeten van je simkaart? Die kun je vinden in My T-Mobile.
  • Is je toestel stuk? Meld hem dan aan voor reparatie, en volg de status ervan.

My T-Mobile account aanmaken

Wil je een nieuw account aanmaken in My T-Mobile? Volg de onderstaande stappen, dan is het zo gedaan.

Heb je al een My T-Mobile account? Dan kun je hier direct inloggen. Weet je je gebruikersnaam of wachtwoord niet meer? Dan kun je die hier opvragen.

  • Ga naar https://www.t-mobile.nl/my/registreren om een account aan te maken. Of download de My T-Mobile app en maak daar je account aan. Met de My T-Mobile app heb je altijd en overal toegang tot de belangrijkste gegevens van je abonnement. De app is beschikbaar voor al onze klanten en altijd gratis, of je nu in Nederland bent of in het buitenland.

  • We hebben je e-mailadres nodig bij het aanmaken van je account. Het is handig om het e-mailadres te gebruiken dat je hebt opgegeven als contactadres bij je bestelling.

  • Binnen een paar minuten ontvang je een e-mail van ons (op het eerder opgegeven e-mailadres). Daarin staat de verificatiecode die je nodig hebt bij het invullen van je gegevens.

  • Kies een sterk wachtwoord met minimaal 8 karakters, en maak daarin gebruik van:

    • een hoofdletter
    • een kleine letter
    • een cijfer
    • een speciaal karakter zoals @, #, $ of %
  • Kies voor ‘kies voor toevoegen abonnement’ om je mobiele abonnement te koppelen aan je nieuwe account in My T-Mobile.