Nummerbehoud aanvragen

Eenvoudig je eigen nummer behouden

  1. 1 Vul je gegevens in
  2. 2 Verificatie
  3. 3 Bevestiging
Vul hieronder je gegevens in

Je huidige netwerk vind je vaak op het scherm van je telefoon en op je factuur

Volgens onze informatie komt het ingevoerde simkaartnummer niet overeen met een bestaand nummer van de geselecteerde aanbieder.
Standaard simkaart

Je vindt het simkaartnummer (ICC) op de achterkant van de simkaart. Staat het nummer daar niet? Neem dan contact op met je huidige aanbieder.

Je vindt je klantnummer op de factuur van je huidige aanbieder. Zo niet, neem dan contact op met je huidige aanbieder.

Je nieuwe T-Mobile aansluiting
Standaard simkaart

Je vindt het simkaartnummer (ICC) op het plastic kaartje waar je de simkaart uitgedrukt hebt en op de achterkant van de simkaart. Het nummer bestaat uit 19 cijfers en begint altijd met 893116.

We versturen de aanvraag voor nummerbehoud direct naar je huidige aanbieder. Je ontvangt daarna van ons een bevestiging e-mail en sms met de datum dat je nummer overgezet wordt.

Wij verzorgen de opzegging van je huidige contract

De opzegtermijn duurt 30 dagen. Deze start wanneer wij je contractbeëindiging ontvangen. Wanneer je binnen de opzegtermijn zit of als je contract is afgelopen, wordt nummerbehoud mogelijk.

Nummerbehoud vindt normaal gesproken plaats op dezelfde dag als je contractbeëindiging. Als je wilt dat nummerbehoud op een andere datum plaatsvindt, dan kan je de gewenste datum hieronder in de lege tekstbalk invullen. Vul niets in als je de datum van contractbeëindiging en nummerbehoud gelijk wilt houden.

Liever op een later moment je nummer overzetten? Vul dan hieronder de gewenste datum in.

Datum nummerbehoud

Let op! Houd er rekening mee dat na het overzetten van je mobiele nummer je beltegoed verloren gaat.

Je huidige aanbieder kan je aanvraag afwijzen als je ingevoerde gegevens niet kloppen.