Direct online betalen of blokkade opheffen

Bekijk betaalmethoden om je factuur te betalen, ook bij blokkades

Betaal direct je openstaande factuur online via iDeal. Heb je een blokkade? Dan wordt deze na je betaling automatisch na 1 uur opgeheven.

Ga naar online betalen

(We vragen je om in te loggen op My T-Mobile, zodat we weten dat de betaling van jou is.)

T-Mobile Thuis betalen


Meer informatie

Andere betaalmethoden

Betalen in de T-Mobile Shop

Je kunt openstaande bedragen ook in de T-Mobile Shop betalen.
Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen 5 uur opgeheven.

Zoek een T-Mobile winkel
Overmaken (internetbankieren)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 3 werkdagen verwijderd.
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Overmaken (overschrijfkaart)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 7 werkdagen verwijderd. 
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Veelgestelde vragen

Welk bedrag staat er open?

In de betaalstatus op My T-Mobile staat precies wat je nog moet betalen.

Bekijk je openstaand bedrag

Of bel naar 1202, je hoort meteen het openstaand bedrag.

Ik kan het bedrag nu niet betalen

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen.
Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Wel gelden hiervoor bepaalde voorwaarden.

Lees meer over uitstel aanvragen
Lees meer over betalen in termijnen

Wat zijn buitengerechtelijke incassokosten?

We brengen buitengerechtelijke incassokosten in rekening wanneer een bedrag langere tijd, na meerdere herinneringen, niet betaald wordt.
In het verleden werden deze buitengerechtelijke incassokosten ook wel 'administratiekosten' genoemd.

Lees meer over buitengerechtelijke incassokosten

Ik heb een herinnering ontvangen terwijl ik de factuur al heb betaald. Wat nu?

Het kan zijn dat de herinnering en de betaling elkaar hebben gekruisd. Daardoor kan je per ongeluk een herinnering hebben ontvangen omdat de verwerking van de betaling ons pas later heeft bereikt.

In dat geval hoef je verder niets te doen en kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. 

Hoe kan ik een ander rekeningnummer aan jullie doorgeven?

Log in op My T-Mobile en ga naar 'Gegevens & Instellingen', 'Persoonlijke gegevens wijzigen' en dan 'Betaalgegevens'. Hier kun je je rekeningnummer en je betaalmethode aanpassen.
Of volg gewoon de link hieronder.

Naar je betaalgegevens