Direct online betalen of blokkade opheffen

Bekijk betaalmethoden om je factuur te betalen, ook bij blokkades

Betaal direct je openstaande factuur online via iDeal. Heb je een blokkade? Dan wordt deze na je betaling automatisch na 1 uur opgeheven.

Ga naar online betalen

(We vragen je om in te loggen op My T-Mobile, zodat we weten dat de betaling van jou is.)

T-Mobile Thuis betalen


Meer informatie

Andere betaalmethoden

Betalen in de T-Mobile Shop

Je kunt openstaande bedragen ook in de T-Mobile Shop betalen.
Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen 5 uur opgeheven.

Zoek een T-Mobile winkel
Overmaken (internetbankieren)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 3 werkdagen verwijderd.
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Overmaken (overschrijfkaart)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 7 werkdagen verwijderd. 
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Veelgestelde vragen

Welk bedrag staat er open?

In de betaalstatus op My T-Mobile staat precies wat je nog moet betalen.

Bekijk je openstaand bedrag

Of bel naar 1202, je hoort meteen het openstaand bedrag.

Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik uitstel krijgen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

  • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
  • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik in termijnen betalen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je krijgt een blokkade voor
    1) bellen en gebeld worden in het buitenland
    2) bellen vanuit Nederland naar het buitenland
    3) datagebruik in het buitenland
    4) bellen naar servicenummers
    5) diensten van derde partijen (zoals sms-diensten en App store aankopen)
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Hoe kan ik een ander rekeningnummer aan jullie doorgeven?

Log in op My T-Mobile en ga naar 'Gegevens & Instellingen', 'Persoonlijke gegevens wijzigen' en dan 'Betaalgegevens'. Hier kun je je rekeningnummer en je betaalmethode aanpassen.
Of volg gewoon de link hieronder.

Naar je betaalgegevens
Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur. Ook betalingen via AcceptEmail worden in 1 uur verwerkt.
  • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
  • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
  • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Heb je betaald via My T-Mobile of in de T-Mobile Shop? Dan kan het 1 dag duren voordat je jouw betaling in het overzicht ziet. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn buitengerechtelijke incassokosten?

We brengen buitengerechtelijke incassokosten in rekening wanneer een bedrag langere tijd, na meerdere herinneringen, niet betaald wordt. In het verleden werden deze buitengerechtelijke incassokosten ook wel 'administratiekosten' genoemd. Er is een klein verschil tussen betalen via automatische incasso en via acceptgiro.
 
Automatische incasso
Op je factuur staat de factuurdatum. We schrijven het bedrag binnen 8 dagen vanaf deze datum van je rekening af. Als het ons niet lukt om het bedrag af te schrijven (bijvoorbeeld omdat er onvoldoende saldo op de rekening staat), proberen we het binnen 7 dagen nog een keer. Als het nog steeds niet lukt om het bedrag af te schrijven, moet je het zelf overmaken. Natuurlijk laten we je dat dan weten. Als je niet op tijd betaalt, sturen we altijd een herinnering per sms, brief of e-mail. Na ontvangst van de herinnering heb je nog 19 dagen de tijd om te betalen. Staat het bedrag na deze 19 dagen nog open, dan brengt T-Mobile € 15,- buitengerechtelijke incassokosten in rekening. Als je daarna nog steeds niet betaalt, sturen we je uiteindelijk een eindfactuur. Hierbij wordt voor de resterende termijnen van je abonnement voor mobiele telefonie een matiging van ten hoogste 50% toegepast, tenzij op grond van feiten en omstandigheden een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is.

Goed om te weten

  • Voor betalen per automatische incasso moet je T-Mobile toestemming geven.
  • De rekeninghouder zorgt ervoor dat er voldoende saldo op de rekening staat.
  • Als er een (selectieve) incassoblokkade op het rekeningnummer staat is automatische incasso ook niet mogelijk.
  • Voor informatie over incassoblokkades kun je navraag doen bij jouw bank.

Acceptgiro
Bij betaling via acceptgiro moet je de factuur binnen 10 dagen na factuurdatum betalen. De uiterste betaaldatum staat ook op de factuur. Als je niet op tijd betaalt, sturen we altijd een herinnering per sms, brief of e-mail. Na ontvangst van de herinnering heb je nog 19 dagen de tijd om te betalen. Staat het bedrag na deze 19 dagen nog open, dan brengt T-Mobile € 15,- buitengerechtelijke incassokosten in rekening.
Als je daarna nog steeds niet betaalt, zal T-Mobile je uiteindelijk een eindfactuur sturen. Hierbij wordt voor de resterende termijnen van je abonnement voor mobiele telefonie een matiging van ten hoogste 50% toegepast, tenzij op grond van feiten en omstandigheden een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is.

Ik heb een herinnering ontvangen terwijl ik de factuur al heb betaald. Wat nu?

Het kan zijn dat de herinnering en de betaling elkaar hebben gekruisd. Daardoor kan je per ongeluk een herinnering hebben ontvangen omdat de verwerking van de betaling ons pas later heeft bereikt.

In dat geval hoef je verder niets te doen en kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. 

Ik heb een verkeerd bedrag naar T-Mobile overgemaakt, wat nu?

Heb je te weinig overgemaakt? Maak dan alsjeblieft het restbedrag aan ons over. Je kunt het openstaand bedrag direct betalen op onze website via iDeal (zie hierboven). Zelf overmaken kan ook. Ons rekeningnummer is NL03COBA0733959717. Vermeld bij je betaling alsjeblieft je naam, mobiele nummer en klantnummer.

Heb je te veel betaald? Dan wordt het te veel betaalde bedrag automatisch door ons verrekend met de volgende factuur of facturen. Als je wilt dat wij het te veel betaalde bedrag terugstorten, neem dan even contact met ons op.