Direct online betalen of blokkade opheffen

Bekijk betaalmethoden om je factuur te betalen, ook bij blokkades

Betaal direct je openstaande factuur online via iDeal. Heb je een blokkade? Na je betaling is de blokkade automatisch na 1 uur opgeheven.

Ga naar online betalen

(We vragen je om in te loggen op My T-Mobile zodat we weten dat de betaling van jou is)

Heb je momenteel een betalingsregeling? Dan is betalen via iDeal helaas niet mogelijk. Heb je gekozen voor automatische incasso? Dan schrijven wij het geld automatisch van je rekening af. Mocht je gekozen hebben voor betalen via Acceptgiro, dan dien je het bedrag zelf naar ons over te boeken.

Andere betaalmethoden

Betalen in de T-Mobile Shop

Je kunt openstaande bedragen ook in de T-Mobile Shop betalen.
Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen 5 uur opgeheven.

Zoek een T-Mobile winkel
Overmaken (internetbankieren)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 3 werkdagen verwijderd.
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Overmaken (overschrijfkaart)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 7 werkdagen verwijderd. 
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.