Direct online betalen of blokkade opheffen

Bekijk betaalmethoden om je factuur te betalen, ook bij blokkades

Betaal direct je openstaande factuur online via iDeal. Heb je een blokkade? Dan wordt deze na je betaling automatisch na 1 uur opgeheven.

Ga naar online betalen

(we vragen je om in te loggen op My T-Mobile, zodat we weten dat de betaling van jou is)

T-Mobile Thuis betalen

Heb je op dit moment een betalingsregeling? Dan is betalen via iDeal helaas niet mogelijk. Als je je maandelijkse facturen via automatische incasso betaalt, schrijven wij de betaaltermijnen van je regeling ook gewoon automatisch van je rekening af. En betaal je normaal gesproken via acceptgiro, dan boek je de termijnbedragen ook zelf naar ons over.

Meer informatie

Andere betaalmethoden

Betalen in de T-Mobile Shop

Je kunt openstaande bedragen ook in de T-Mobile Shop betalen.
Heb je een blokkade? Dan wordt deze binnen 5 uur opgeheven.

Zoek een T-Mobile winkel
Overmaken (internetbankieren)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 3 werkdagen verwijderd.
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Overmaken (overschrijfkaart)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Je blokkade wordt binnen 7 werkdagen verwijderd. 
Let op: vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur.

Veelgestelde vragen

Welk bedrag staat er open?

In de betaalstatus op My T-Mobile staat precies wat je nog moet betalen.

Bekijk je openstaand bedrag

Of bel naar 1202, je hoort meteen het openstaand bedrag.

Ik kan het bedrag nu niet betalen

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen.
Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Wel gelden hiervoor bepaalde voorwaarden.

Lees meer over uitstel aanvragen
Lees meer over betalen in termijnen

Wat zijn buitengerechtelijke incassokosten?

We brengen buitengerechtelijke incassokosten in rekening wanneer een bedrag langere tijd, na meerdere herinneringen, niet betaald wordt.
In het verleden werden deze buitengerechtelijke incassokosten ook wel 'administratiekosten' genoemd.

Lees meer over buitengerechtelijke incassokosten

Hoe kan ik een ander rekeningnummer aan jullie doorgeven?

Log in op My T-Mobile en ga naar 'Gegevens & Instellingen', 'Persoonlijke gegevens wijzigen' en dan 'Betaalgegevens'. Hier kun je je rekeningnummer en je betaalmethode aanpassen.
Of volg gewoon de link hieronder.

Naar je betaalgegevens