Storingen en werkzaamheden

Slecht bereik? Bekijk de actuele storingen in jouw buurt

Heb je een iPhone 7 (Plus) besteld en wil je weten wanneer je jouw toestel ontvangt? Bekijk dan de actuele levertijden op ons T-Mobile Forum. Helaas kan Apple niet volledig aan de enorme vraag voldoen. Hierdoor kan het nog even duren voordat jouw iPhone leverbaar is.
Let op: Onze Klantenservice-medewerkers weten helaas niet meer dan wat er op het forum staat. Als je toestel op voorraad is, krijg je een e-mail van de koerier. Je kunt dan direct een bezorgafspraak maken.

Heb je een verminderde dekking? Misschien is er een storing of zijn er geplande werkzaamheden bij jou in de buurt. Zijn er geen meldingen op jouw locatie? Check dan jouw toestel, of meld een probleem via de dekkingskaart.


Storingskaart


Wat houden onze werkzaamheden in

Benieuwd wanneer we in jouw regio werken aan een beter netwerk? Vul dan in de dekkingskaart je adresgegevens in. Op deze manier kan je zien of er op dit moment, of in de toekomst, werkzaamheden gepland staan voor jouw adres. T-Mobile maakt onderscheid tussen twee verschillende werkzaamheden:

  • Verstoringen naar aanleiding van werkzaamheden
  • Storingen 

Bij iedere werkzaamheid laten wij je weten wat je kan verwachten tijdens deze werkzaamheden. Er wordt hierbij onderscheid gemaakt tussen 2G, 3G en 4G. Dit houdt in dat met een impact van 2G, het kan voorkomen dat je tijdelijk geen gesprekken kan voeren. De impact van 3G heeft invloed op gesprekken voeren en op het internet. Zijn we met 4G bezig, dan heeft dit alleen invloed op je internet.

Bij geplande werkzaamheden, proberen we het zo aangenaam mogelijk voor je te maken. Zo zorgen we ervoor dat je op een andere zendmast wordt overgezet. Dit houdt in dat de impact voor jou zo beperkt mogelijk blijft. We zorgen ervoor dat je zo goed mogelijk kan blijven bellen en internetten.