Facturen & tarieven

Uitleg over je factuur na een verlenging

Als je je contract hebt verlengd, zien je facturen rondom die verlenging er net even anders uit dan je gewend bent.

Houd rekening met het volgende:

  • De laatste factuur van je oude abonnement (dus je oude contractperiode) is wat lager dan anders. Op die factuur brengen we namelijk alleen de kosten in rekening tot aan de ingangsdatum van je nieuwe abonnement. Dat is minder dan een volledige maand.
  • De eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening; de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand, plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand.
  • Als je in de laatste periode van je oude abonnement nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, brengen we die kosten in rekening op de eerste factuur na ingang van je nieuwe abonnement.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht