Uitleg over je factuur na een verlenging

Heb je je contract verlengd? Dan zien je facturen rondom die verlenging er net even anders uit dan je gewend bent. Wij vertellen je wat je kunt verwachten.

Factuur bekijken

Houd bij je factuur rekening met het volgende:

Laatste factuur oude abonnement

De laatste factuur van je oude abonnement (dus je oude contractperiode) is wat lager dan anders. Op die factuur brengen we namelijk alleen de kosten in rekening tot aan de ingangsdatum van je nieuwe abonnement. Dat is minder dan een volledige maand.

Eerste factuur na verlenging

De eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening.

Het bedrag bestaat uit:

  • De kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand.
  • De vaste kosten voor de volledige volgende maand.

Kosten buiten je bundel

Heb je in de laatste periode van je oude abonnement nog kosten buiten de bundel gemaakt? Dan brengen we die kosten in rekening op de eerste factuur, na ingang van je nieuwe abonnement.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200