Uitleg over je factuur na een verlenging

Als je je contract hebt verlengd, zien je facturen rondom die verlenging er net even anders uit dan je gewend bent.

Houd rekening met het volgende:

  • De laatste factuur van je oude abonnement (dus je oude contractperiode) is wat lager dan anders. Op die factuur brengen we namelijk alleen de kosten in rekening tot aan de ingangsdatum van je nieuwe abonnement. Dat is minder dan een volledige maand.
  • De eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan is wat hoger. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening; de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand, plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand.
  • Als je in de laatste periode van je oude abonnement nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, brengen we die kosten in rekening op de eerste factuur na ingang van je nieuwe abonnement.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor
Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor
Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail