Facturen & tarieven

Sms-diensten betalen via je factuur

Via sms stemmen op kandidaten en andere sms-diensten zie je terug op je factuur.

Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show? Gegevens over een huis of auto opvragen? Of ringtones en wallpapers kopen? Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Sms-diensten kun je betalen via je factuur of PrePaid-tegoed.

  • Betalen per ontvangen bericht (eenmalig of abonnement)
  • Makkelijk te blokkeren via My T-Mobile.

Veelgestelde vragen

  • Hoe maak ik gebruik van een sms-dienst?

    Je ontvangt betaalde sms-diensten als je een bericht hebt gestuurd naar een 4-cijferig nummer. Bij de advertentie voor de dienst moet dit tarief worden gemeld. Als het een abonnementsdienst is (bijvoorbeeld het dagelijkse weerbericht), dan moet er ook vermeld worden wat het aantal berichten per week is, wat de kosten per week zijn en hoe je je af kunt melden.

    • Voor het versturen van een bericht naar een 4-cijferig nummer (bv. 3131) betaal je je standaard sms-tarief.
    • Voor het ontvangen van sms-berichten betaal je tussen de € 0,25 en € 3,- per ontvangen bericht.
  • Hoe voorkom ik het aanmelden voor een ongewenste sms-dienst?

    • Klik een ongewenste pop-up melding die verschijnt tijdens het internetten, weg.
    • Klik niet zomaar op een link via e-mails. Ga bijvoorbeeld eerst bij het bedrijf na of het om een échte actie gaat.
    • Heb je een ongewenst sms-bericht ontvangen, sms dan 'STOP'. De sms-dienst wordt vaak automatisch gestopt. Controleer via Payinfo of je echt bent afgemeld.
    • Blokkeer via My T-Mobile sms-diensten. Bij ‘Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)’, kies 'Blokkeren'.
  • Hoe zie ik de aankopen op mijn factuur?

    De kosten van sms-diensten staan op je factuur met als omschrijving 'code-AANBIEDER-tarief in centen' (bv. 3131-CMTELECOM-150) bij de categorie 'SMS-diensten'. Wil je alle kosten bekijken? Download dan je factuur via My T-Mobile en scrol naar beneden om de details te bekijken. De kosten van de huidige maand bekijken? Deze vind je direct terug in My T-Mobile onder ‘overige kosten’ bij je verbruikstatus

    Voorbeeld:

    Sms-diensten op factuur

  • Hoe kan ik een sms-dienst stopzetten?

    Je kunt een abonnement op een specifieke sms-dienst stopzetten via www.payinfo.nl. Je hoeft hier geen account voor aan te maken. Je kunt ook een sms met de tekst STOP naar de afzender (4-cijferige code) sturen.

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
    • Selecteer de dienst die je wilt opzeggen

    Wil je in de toekomst voorkomen dat je gaat betalen voor een sms-dienst of mobiele dienst? Zet dan in My T-Mobile de functie 'Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uit. De blokkade geldt ook voor bestaande abonnementen. Heb je een 097-nummer? Neem dan contact met ons op.

    Blokkeren via My T-Mobile
  • Waar kan ik alle details bekijken?

    Als je alle details van je aankopen wil weten, dan kun je deze terugvinden op www.payinfo.nl. Payinfo is een samenwerking tussen alle mobiele providers, de verkopende partijen en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

    Het werkt als volgt:

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
  • Waar kan ik met vragen of klachten terecht?

    Lukt het je niet om een sms-dienst af te melden, of ben je het niet eens met de kosten die hiervoor in rekening gebracht zijn? Dan kunnen wij een onderzoek voor je opstarten. Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Vul daarvoor het online onderzoeksformulier in. We nemen dan binnen 30 dagen contact met jou op. Voor het online formulier moet je inloggen met je My T-Mobile account.

    Heb je nog vragen? Neem dan contact op met ons, of met de aanbieder van de sms-dienst via payinfo.nl.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht