Sms-diensten betalen via je factuur

Via sms stemmen op kandidaten en andere sms-diensten zie je terug op je factuur. Op deze pagina lees je meer over sms-diensten.

Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show? Gegevens over een huis of auto opvragen? Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Sms-diensten kun je betalen via je factuur of PrePaid-tegoed.

  • Betalen per ontvangen bericht (eenmalig of abonnement)
  • Makkelijk te blokkeren via My T-Mobile

Sms-diensten blokkeren

Veelgestelde vragen

  • Je ontvangt betaalde sms-diensten als je een bericht hebt gestuurd naar een 4-cijferig nummer. Bij de advertentie voor de dienst moet dit tarief worden gemeld. Is het een abonnementsdienst (bijvoorbeeld het dagelijkse weerbericht)? Dan moet het aantal wekelijkse berichten, wekelijkse kosten en hoe je je moet afmelden ook worden vermeld.

    • Voor het versturen van een bericht naar een 4-cijferig nummer (bv. 3131) betaal je je standaard sms-tarief.
    • Voor het ontvangen van sms-berichten betaal je tussen de € 0,25 en € 3,- per ontvangen bericht.
    • Klik een ongewenste pop-up melding die verschijnt tijdens het internetten, weg.
    • Klik niet zomaar op een link via e-mails. Ga bijvoorbeeld eerst bij het bedrijf na of het om een échte actie gaat.
    • Heb je een ongewenst sms-bericht ontvangen, sms dan 'STOP'. De sms-dienst wordt vaak automatisch gestopt. Controleer via Payinfo of je echt bent afgemeld.
    • Blokkeer via My T-Mobile sms-diensten. Bij ‘Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)’, kies 'Blokkeren'.
  • De kosten van sms-diensten staan op je factuur met als omschrijving 'code-AANBIEDER-tarief in centen' (bv. 3131-CMTELECOM-150) bij de categorie 'SMS-diensten'. Wil je alle kosten bekijken? Download dan je factuur via My T-Mobile en scrol naar beneden om de details te bekijken. De kosten van de huidige maand bekijken? Deze vind je direct terug in My T-Mobile onder ‘overige kosten’ bij je verbruik.

    Voorbeeld:

    sms-diensten

  • Je kunt een abonnement op een specifieke sms-dienst stopzetten via www.payinfo.nl. Je hoeft hier geen account voor aan te maken. Je kunt ook een sms met de tekst STOP naar de afzender (4-cijferige code) sturen.

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
    • Selecteer de dienst die je wilt opzeggen

    Wil je in de toekomst voorkomen dat je gaat betalen voor een sms-dienst of mobiele dienst? Zet dan in My T-Mobile de functie 'Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uit. De blokkade geldt ook voor bestaande abonnementen. Heb je een 097-nummer? Neem dan contact met ons op.

    Blokkeren via My T-Mobile
  • Als je alle details van je aankopen wil weten, dan kun je deze terugvinden op www.payinfo.nl. Payinfo is een samenwerking tussen alle mobiele providers, de verkopende partijen en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

    Het werkt als volgt:

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
  • Lukt het je niet om een sms-dienst af te melden? Of ben je het niet eens met de kosten die hiervoor in rekening gebracht zijn? Dan kunnen wij een onderzoek voor je opstarten. Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Vul daarvoor het online onderzoeksformulier in. We nemen dan binnen 30 dagen contact met jou op. Voor het online formulier moet je inloggen met je My T-Mobile account.

    Heb je nog vragen? Neem dan contact op met ons, of met de aanbieder van de sms-dienst via payinfo.nl.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200