Facturen & tarieven

Tarieven

Hieronder vind je alle prijsplannen van de abonnementen die op dit moment door T-Mobile worden verkocht en die in het verleden verkocht zijn.

Huidige tarieven

Kijk welk abonnement jij hebt via My T-Mobile, zodat je weet welk prijsplan voor jou geldt.

Simkaart vervangen?

De tarieven van alle prijslijsten voor het vervangen van een gewone simkaart zijn aangepast. Je betaalt via My T-Mobile € 5,09 voor een nieuwe simkaart. Je kunt natuurlijk ook terecht bij T-Mobile Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Je betaalt dan € 10,-. Voor een duosim gelden de tarieven in de prijslijst.

Tarieven in het buitenland

Voor bellen in en naar het buitenland gelden algemene tarieven.

Thuiskopieheffing

Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig thuiskopieheffing betalen.

Oude tarieven

Onderstaande prijsplannen worden niet meer door T-Mobile verkocht, maar kunnen nog wel van toepassing zijn op jouw abonnement. Kijk voor de versie van jouw abonnement (bijvoorbeeld Flex ’07) en de ingangsdatum van je contract op My T-Mobile of je factuur.

Let op:
Per 1 oktober 2012 is een algemene btw verhoging van 19% naar 21% ingegaan. Deze verhoging is verplicht door de overheid. Dit betekent dat de tarieven van oudere prijslijsten sindsdien hoger kunnen zijn dan aangegeven. Op de laatste pagina van de prijslijst staat welk btw-tarief is gebruikt. Voor particuliere klanten geldt dat wij alle bedragen inclusief btw tonen, zodat je altijd direct kunt zien wat je betaalt. Dit geldt voor brochures en de website en sinds eind oktober 2015 ook voor jouw maandelijkse facturen.

Btw-vrije servicenummers
Voor het bellen naar sommige servicenummers wordt geen btw berekend. T-Mobile brengt deze btw dan ook niet in rekening. Dit is zichtbaar op de factuur als "0% btw van -" op de plaats waar anders alleen "21% btw" staat.

Voorwaarden

  • Aanvullende voorwaarden

    Let op: 

    1. Vanwege EU-regulering veranderen de roamingtarieven voor bellen en dataverbruik elk jaar. De actuele tarieven voor bellen en dataverbruik in het buitenland kun je vinden op de pagina tarieven in het buitenland.
    2. Waar in bovenstaande prijslijsten de definitie 'Beltarief' gebruikt wordt, wordt bedoeld het bij jouw abonnement genoemde geldende bundeltarief indien je nog bundeltegoed hebt of het buiten de bundel tarief als je geen bundeltegoed meer hebt.
    3. Indien in bovenstaande prijslijsten staat beschreven dat je ongebruikt beltegoed mee kunt nemen naar een volgende maand, dan verbruik je altijd eerst je resterende tegoed voordat je je nieuwe maandbundel verbruikt.
    4. De extra kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon voor bellen naar servicenummers die beginnen met de volgende cijfers: 084, 087, 0900, 0906, 0909, 116x, 14xy, 18xy, 066, 067 zijn sinds 1 juli 2013 hetzelfde als voor bellen naar een vast nummer volgens de voorwaarden van jouw abonnement of tegoed.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht