Gegevens wijzigen

Staat je vraag over gegevens wijzigen hiertussen?

  • Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord voor My T-Mobile?

    Je kunt je gebruikersnaam en/of wachtwoord zelf eenvoudig wijzigen op My T-Mobile. Een My T-Mobile wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, en moet zowel letters als cijfers bevatten.

    Ben je jouw inloggegevens vergeten? Dan kun je deze eenvoudig opvragen of kijk hier voor T-Mobile Thuis.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe wijzig ik mijn adres?

    Je kunt gemakkelijk zelf je adres wijzigen via My T-Mobile. Wil je alleen je facturen op een ander adres ontvangen? Neem dan contact met ons op. We kunnen geen facturen of brieven naar een adres in het buitenland sturen. Daarom kun je alleen een Nederlands adres opgeven. Wil je je maandelijkse facturen inclusief specificatie blijven bekijken? Daarvoor kun je inloggen op je My T-Mobile account. Hier kun je ook instellen dat we geen facturen meer per post versturen.

    Let op: Ben je langer dan 4 maanden in het buitenland? Dan is het vaak goedkoper om een buitenlandse simkaart aan te schaffen. Vanwege de nieuwe roaming regels mogen we in bepaalde situaties een toeslag berekenen op je verbruikte MB's.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?

    Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. Of gaat je vraag over nummerbehoud?

    Goed om te weten

    • Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
    • Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
    • De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
    • Je houdt je eigen simkaart.
    Voorkeurnummers
    Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.

    Standaard nummer
    € 20,34 (incl. btw)
    Willekeurig gekozen nummer

    Bronzen nummer
    € 114,39 (incl. btw)
    06XX XX ABCD

    Zilveren nummer
    € 228,77 (incl. btw)
    06XX AB C0 C0

    Gouden nummer
    € 457,26 (incl. btw)
    06XX AB 0000
    06XX A00 B00
    06XX AB AB AB
    • ABCD zijn opeenvolgende getallen
    • XX zijn willekeurige getallen
    Voorbeelden:
    • Bronzen nummer: 06 2838 5433, 06 4824 2468, 06 4894 4567
    • Zilveren nummer: 06 1435 9090, 06 4137 9090, 06 1439 2020
    • Gouden nummer: 06 1850 0800, 06 1851 5151, 06 1851 0000


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Welke voordelen biedt de My T-Mobile App?

    Met de My T-Mobile App heb je via je mobiele telefoon toegang tot jouw informatie en nog veel meer. Je meldt je eenmalig aan met je My T-Mobile inloggegevens en kunt daarna naar keuze een pincode instellen voor een snelle toegang.

    Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden voor Android en iOS.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

    In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat is My T-Mobile (Thuis)?

    My T-Mobile is een gratis en persoonlijk internetplatform voor T-Mobile klanten. Hier kun je je abonnement of PrePaid-aansluiting beheren. Je kunt je eenvoudig aanmelden voor My T-Mobile op onze website.

    Heb je T-Mobile Thuis? Kijk dan eens op My T-Mobile Thuis.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Welke zaken kan ik allemaal zelf regelen?

    Bij ons kun je veel telefoonzaken zelf regelen, zonder dat je daarvoor contact hoeft op te nemen. Bekijk het overzicht van de zaken die je zelf kunt regelen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord?

    Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord kwijt of vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe wijzig ik mijn naam?

    Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. In zo'n geval gaat het namelijk meestal om een typfout. Een grotere aanpassing in je achternaam of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop.

     

    • Hiervoor is een kopie of scan van je legitimatiebewijs nodig, waarop te zien is dat de gevraagde wijziging correct is.
    • Bij het aanpassen van je achternaam na een huwelijk is een kopie van de trouwakte nodig. Na een scheiding is een kopie van je legitimatiebewijs voldoende.Als de gewenste gegevens niet overeenkomen met die op het legitimatiebewijs (of de trouwakte), voeren wij de wijziging niet door.
    Je kunt het schriftelijke verzoek indienen per fax (06 1409 8972) of per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag).
    Let op! Vermeld in je verzoek altijd je mobiele nummer en/of klantnummer.

    Zakelijk
    Voor het aanpassen van de bedrijfsnaam of bedrijfsvorm, kun je contact met ons opnemen. De bedrijfsnaam moet wel overeenkomen met de registratie bij de Kamer van Koophandel. Wil je een abonnement (laten) overnemen, dan kun je een aanvraag voor Contractovername doen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. In zo'n geval gaat het namelijk meestal om een typfout. Een grotere aanpassing in je achternaam of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop. 

     

    • Hiervoor is een kopie of scan van je legitimatiebewijs nodig, waarop te zien is dat de gevraagde wijziging correct is. 
    • Bij het aanpassen van je achternaam na een huwelijk is een kopie van de trouwakte nodig. Na een scheiding is een kopie van je legitimatiebewijs voldoende.Als de gewenste gegevens niet overeenkomen met die op het legitimatiebewijs (of de trouwakte), voeren wij de wijziging niet door.

     

    Je kunt het schriftelijke verzoek indienen per fax (06 1409 8972) of per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag).Let op! Vermeld in je verzoek altijd je mobiele nummer en/of klantnummer.

    Zakelijk
    Voor het aanpassen van de bedrijfsnaam of bedrijfsvorm, kun je contact met ons opnemen. De bedrijfsnaam moet wel overeenkomen met de registratie bij de Kamer van Koophandel. Wil je een abonnement (laten) overnemen, dan kun je een aanvraag voor Contractovername doen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe gaat T-Mobile met mijn persoonsgegevens om?

    We vinden het erg belangrijk om netjes met persoonsgegevens om te gaan. In het privacy statement kun je lezen wat T-Mobile doet om jouw persoonsgegevens te beschermen. Wil je weten welke gegevens we van jou hebben? Waarom we die gegevens nodig hebben? Hoe lang we die gegevens bewaren? Of hoe je je persoonsgegevens zelf aanpast of verwijdert? De antwoorden op deze vragen vind je in het privacy statement en op onze privacy pagina.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik telefonische overlast melden?

    Word je ongewenst gebeld door commerciële bedrijven? Registreer dan je nummer op bel-me-niet.

    Als je ongewenst wordt gebeld door een persoon, kunnen we de overlast voor je onderzoeken. Vul daarvoor het onderzoeksformulier op My T-Mobile in, of (voor T-Mobile Thuis klanten) het papieren formulier.

    Tip: tegenwoordig kun je met de meeste smartphones telefoonnummers blokkeren. Ook zijn er apps waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren. Voor meer informatie, bekijk de handleiding van je toestel of kijk in de appstore van je toestel.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe verwijder ik mijn account?

    Wil je jouw My T-Mobile of T-Mobile Beheer account verwijderen? Neem dan contact met ons op als je particuliere klant of zakelijke klant bent.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn betaalgegevens en/of incassodatum aanpassen?

    In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer.  Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact met ons op.

    Het is niet mogelijk om de datum waarop T-Mobile incasseert aan te passen. Sommige situaties vragen echter om een uitzondering, neem in dat geval contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe pas ik mijn betalingsmethode aan?

    Je kunt je betalingsmethode via My T-Mobile aanpassen. Heb je een openstaande rekening? Dan kun je deze direct betalen op onze website via iDeal. Eventuele blokkades verwijderen we binnen een uur na ontvangst van de betaling.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht

Zelf regelen of contact opnemen?

Je kunt al heel veel zaken zelf regelen via My T-Mobile en de My T-Mobile app. Het enige wat je nodig hebt is een My T-Mobile account. Natuurlijk zijn er ook situaties waarvoor je een Klantenservice medewerker nodig hebt. Onderaan deze pagina vind je verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Altijd en overal je verbruik checken

Je bundels gemakkelijk aanpassen

Facturen tot zes maanden terug bekijken

Overige features

  • In het buitenland een Travel & Surf-pas kopen, waarmee je kunt mobiel internetten.
  • Toegang tot Toestelhulp, voor vragen over je toestel.
  • Je abonnement maandelijks bijstellen of je GB/MB's direct aanvullen.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht