Gegevens wijzigen
Staat je vraag over gegevens wijzigen hiertussen?
Persoonsgegevens aanpassen
- Hoe wijzig ik mijn (e-mail)adres?
- Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
- Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord voor My T-Mobile?
- Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor My T-Mobile vergeten, wat kan ik doen?
- Waar vind ik mijn T-Mobile klantnummer?
- Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
Betaalgegevens aanpassen
Privacy
Hoe wijzig ik mijn (e-mail)adres?
Je kunt gemakkelijk zelf je adres of e-mailadres wijzigen via My T-Mobile, bijvoorbeeld als je gaat verhuizen. Wil je alleen je facturen op een ander adres ontvangen? Neem dan contact met ons op. We kunnen geen facturen of brieven naar een adres in het buitenland sturen. Daarom kun je alleen een Nederlands adres opgeven. Wil je je maandelijkse facturen inclusief specificatie blijven bekijken? Daarvoor kun je inloggen op je My T-Mobile account. Hier kun je ook instellen dat we geen facturen meer per post versturen.
Let op: Ben je langer dan 4 maanden in het buitenland? Dan is het vaak goedkoper om een buitenlandse simkaart aan te schaffen. Vanwege de nieuwe roaming regels mogen we in bepaalde situaties een toeslag berekenen op je verbruikte MB's.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Via je My T-Mobile account kun je veel gegevens aanpassen, zoals je adres, je e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord, en je betaalgegevens. Log direct in
Naamswijziging
Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. In zo'n geval gaat het namelijk meestal om een typfout. Een grotere aanpassing in je achternaam, of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop.
- Hiervoor is een kopie of scan van je legitimatiebewijs nodig, waarop te zien is dat de gevraagde wijziging correct is.
- Bij het aanpassen van je achternaam na een huwelijk is een kopie van de trouwakte nodig. Na een scheiding is een kopie van je legitimatiebewijs voldoende.Als de gewenste gegevens niet overeenkomen met die op het legitimatiebewijs (of de trouwakte), voeren wij de wijziging niet door.
Je kunt het schriftelijke verzoek indienen per fax (06 1409 8972) of per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag).Let op! Vermeld in je verzoek altijd je mobiele nummer en/of klantnummer.
Zakelijk
Voor het aanpassen van de bedrijfsnaam of bedrijfsvorm, kun je contact met ons opnemen. De bedrijfsnaam moet wel overeenkomen met de registratie bij de Kamer van Koophandel. Wil je een abonnement (laten) overnemen, dan kun je een aanvraag voor Contractovername doen.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. Of gaat je vraag over nummerbehoud?
Goed om te weten
- Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
- Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
- De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
- Je houdt je eigen simkaart.
Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.
Standaard nummer
€ 20,34 (incl. btw)
Willekeurig gekozen nummer
Bronzen nummer
€ 114,39 (incl. btw)
06XX XX ABCD
Zilveren nummer
€ 228,77 (incl. btw)
06XX AB C0 C0
Gouden nummer
€ 457,26 (incl. btw)
06XX AB 0000
06XX A00 B00
06XX AB AB AB
- ABCD zijn opeenvolgende getallen
- XX zijn willekeurige getallen
- Bronzen nummer: 06 2838 5433, 06 4824 2468, 06 4894 4567
- Zilveren nummer: 06 1435 9090, 06 4137 9090, 06 1439 2020
- Gouden nummer: 06 1850 0800, 06 1851 5151, 06 1851 0000
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord voor My T-Mobile?
Je kunt je gebruikersnaam en/of wachtwoord zelf eenvoudig wijzigen op My T-Mobile. Een My T-Mobile wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, en moet zowel letters als cijfers bevatten.
Ben je jouw inloggegevens vergeten? Dan kun je deze eenvoudig opvragen of kijk hier voor T-Mobile Thuis.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor My T-Mobile vergeten, wat kan ik doen?
Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord kwijt of vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Waar vind ik mijn T-Mobile klantnummer?
Mobiel abonnement
Je klantnummer van T-Mobile kun je terugvinden in je My T-Mobile account bij het kopje 'gegevens'. Als je een T-Mobile abonnement hebt, kun je je klantnummer ook terugvinden op je facturen. Dit staat rechts bovenaan.
T-Mobile Thuis
Je TV-pincode en TV-klantnummer vind je makkelijk terug door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Daarnaast vind je de TV-inloggegevens ook terug in de brieven die je eerder van ons hebt ontvangen. De TV-pincode vind je terug in de bevestigingsbrief en het TV-klantnummer in de brief bij het Installatiepakket.
Voor meer uitleg kun je de video bekijken of instructies lezen op deze pagina over TV-inloggegevens.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn betaalgegevens en/of incassodatum aanpassen?
In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact met ons op.
Het is niet mogelijk om de datum waarop T-Mobile incasseert aan te passen. Sommige situaties vragen echter om een uitzondering, neem in dat geval contact met ons op.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe pas ik mijn betalingsmethode aan?
Je kunt je betalingsmethode via My T-Mobile aanpassen. Heb je een openstaande rekening? Dan kun je deze direct betalen op onze website via iDEAL. Eventuele blokkades verwijderen we binnen een uur na ontvangst van de betaling.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik een datalek melden? Wat is jullie responsible disclosure proces?
Heb je (vermoedelijk) een datalek ontdekt? Meld dit dan aan ons. Dit kan je doen door een mail te sturen naar datalek@t-mobile.nl.
Als je een zwakke plek in een van onze systemen hebt gevonden, dan horen wij dit graag zodat we zo snel mogelijk maatregelen kunnen treffen.
Lees voor meer informatie ons responsible disclosure proces. If you discover a (possible) vulnerability, we would like to know about it so we can take steps to address it as quickly as possible. Please refer to our responsible disclosure process.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe gaat T-Mobile met mijn persoonsgegevens om?
We vinden het erg belangrijk om netjes met persoonsgegevens om te gaan. In het privacy statement kun je lezen wat T-Mobile doet om jouw persoonsgegevens te beschermen. Wil je weten welke gegevens we van jou hebben? Waarom we die gegevens nodig hebben? Hoe lang we die gegevens bewaren? Of hoe je je persoonsgegevens zelf aanpast of verwijdert? De antwoorden op deze vragen vind je in het privacy statement en op onze privacy pagina.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe verwijder ik mijn account?
Wil je jouw My T-Mobile of T-Mobile Beheer account verwijderen? Neem dan contact met ons op als je particuliere klant of zakelijke klant bent.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik telefonische overlast melden?
Als je ongewenst wordt gebeld door een persoon, kunnen we de overlast voor je onderzoeken. Vul daarvoor het onderzoeksformulier op My T-Mobile in, of (voor T-Mobile Thuis klanten) het papieren formulier.
Tip: tegenwoordig kun je met de meeste smartphones telefoonnummers blokkeren. Ook zijn er apps waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren. Voor meer informatie, bekijk de handleiding van je toestel of kijk in de appstore van je toestel.
Sinds de nieuwe telecommunicatiewet die op 1 juli 2021 is ingegaan, mogen commerciële bedrijven je niet meer zomaar bellen. Om deze reden bestaat het Bel-me-niet Register niet meer en zijn alle daarin bekende persoonsgegevens vernietigd. Word je toch ongewenst gebeld door commerciële bedrijven, dan kan het helpen om dit te melden bij het Meldpunt Telemarketing.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik een wachtwoord instellen of aanpassen voor contact met T-Mobile Klantenservice?
Ben je klant met een mobiel abonnement bij T-Mobile? Nadat je een wachtwoord hebt ingesteld bij jouw gegevens, geven onze medewerkers alleen nog maar informatie over jouw contract aan personen die het wachtwoord kunnen noemen. Dit is een ander wachtwoord dan voor My T-Mobile.
Je kunt dan een (nieuw) wachtwoord als volgt aanvragen:
- door een brief te sturen naar T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
- of door binnen te lopen in een T-Mobile Shop
Let op! Het wachtwoord moet aan de volgende 3 voorwaarden voldoen:
- het wachtwoord is maximaal 12 tekens lang
- het wachtwoord mag geen getallen bevatten
- het wachtwoord mag niet 'ja', 'nee' of 'geen' zijn
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Direct regelen
Zelf regelen of contact opnemen?
Je kunt al heel veel zaken zelf regelen via My T-Mobile en de My T-Mobile app. Het enige wat je nodig hebt is een My T-Mobile account. Natuurlijk zijn er ook situaties waarvoor je een Klantenservice medewerker nodig hebt. Onderaan deze pagina vind je verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Je facturen bekijken? Je internetsnelheid verhogen? Voor al je abonnementen, van Mobiel en Thuis van T-Mobile, regel je nu alles zelf in de My T-Mobile app.
My T-Mobile is vernieuwd
Voortaan heb je één login waarmee je al je abonnementen, voor Mobiel en T-Mobile Thuis, tegelijk kunt beheren.
Inloggen met e-mailadres
Vanaf nu gaat het inloggen alleen via een e-mailadres. Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken, je wachtwoord blijft hetzelfde. Dat kan via My T-Mobile en via jouw My T-Mobile app.
Meerdere abonnementen
Wanneer je abonnementen hebt voor Mobiel en Thuis van T-Mobile, kun je die voortaan in één omgeving zien en beheren. Na het inloggen, zie je een van je abonnementen al staan. Je kunt er dan voor kiezen om eenvoudig een ander abonnement toe te voegen. Lees hier hoe je dat doet in de app.
Je kunt je abonnementen ook los van elkaar blijven beheren. Kies dan per abonnement voor een ander e-mailadres als gebruikersnaam.