My T-Mobile app

Je facturen bekijken? Je internetsnelheid verhogen? Voor al je abonnementen, van Mobiel en Thuis van T-Mobile, regel je nu alles zelf in de My T-Mobile app.

Wat kun je met de My T-Mobile app?

Hieronder zie je wat je allemaal kunt regelen in de My T-Mobile app.

Speciale deals voor app gebruikers

App-only deals My T-Mobile app

Altijd en overal je verbruik checken

Dashboard My T-Mobile app

Je bundels makkelijk aanpassen

Bundel aanpassen in de My T-Mobile app

Facturen zes maanden terugkijken

Factuuroverzicht My T-Mobile app

My T-Mobile is vernieuwd

Voortaan heb je één login waarmee je al je abonnementen, voor Mobiel en T-Mobile Thuis, tegelijk kunt beheren.

Inloggen met e-mailadres

Vanaf nu gaat het inloggen alleen via een e-mailadres. Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken, je wachtwoord blijft hetzelfde. Dat kan via My T-Mobile en via jouw My T-Mobile app.

Meerdere abonnementen

Wanneer je abonnementen hebt voor Mobiel en Thuis van T-Mobile, kun je die voortaan in de app zien en beheren. Na het inloggen, zie je een van je abonnementen al staan. Je kunt er dan voor kiezen om eenvoudig een ander abonnement toe te voegen. Lees hier hoe je dat kunt doen.

Je kunt je abonnementen ook los van elkaar blijven beheren. Kies dan per abonnement voor een ander e-mailadres als gebruikersnaam.

Overige functies

Overige features

  • In het buitenland een Travel & Surf-pas kopen, waarmee je kunt mobiel internetten.
  • Toegang tot Toestelhulp, voor vragen over je toestel.
  • Je abonnement maandelijks bijstellen of je GB/MB's direct aanvullen.

Meerdere accounts in de app

Je kunt tot 7 accounts toevoegen aan de app. Die hoeven niet op je naam te staan. Om een account toe te voegen heb je de login naam en wachtwoord nodig.
Hieronder vind je uitleg over hoe accounts toe te voegen of te verwijderen.

Meerdere accounts toevoegen in de app

  1. Open de My T-Mobile App en log in.
  2. Ga naar het "Meer" rechtsonder en klik op "wissel van gebruiker" bovenin de navigatie.
  3. Kies 'Account toevoegen'.
  4. Log in met de account die je wil toevoegen.
  5. Volg de instructies op je scherm.

Account verwijderen uit de app

  • Open de My T-Mobile App en log in op het account dat je wilt verwijderen.
  • Ga rechtsonder naar "Meer".
  • Scroll naar beneden en kies bij "Overige" voor "App account verwijderen".
  • Bevestig dat je het account, waar je nu op bent ingelogd, wilt verwijderen.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200