Overstappen van PrePaid naar abonnement

Als je wilt overstappen van een prepaid naar een abonnement kan je dat via onderstaande 3 opties regelen. Kies voor langs gaan bij een T-Mobile winkel, regel het zelf online of bel met een T-Mobile medewerker die het telefonisch voor je in orde maakt.

test

T-Mobile shop

Je behoudt je eigen nummer
Betaal geen aansluitkosten t.w.v. 25 euro

Zoek dichtbijzijnste winkel

 

test

Online

Je behoudt je eigen nummer
Betaal geen aansluitkosten t.w.v. 25 euro

Zorg dat je bent ingelogd in My T-Mobile

test

Telefonisch

Je behoudt je eigen nummer
Betaal geen aansluitkosten t.w.v. 25 euro

0800-7123 (gratis)

Wat zijn de voordelen als je overstapt naar een abonnement?

..
Je kan een telefoon kopen op afbetaling
.
Je hoeft nooit meer op te waarderen
.
Je betaalt geen aansluitkosten t.w.v. €25,-
.
Je kan gebruik maken van klantvoordeel

Alleen bij T-Mobile

Sim Only Toestelflexibiliteit

Kies je nu voor een Sim Only maar wil je later toch een nieuwe telefoon? Geen probleem bij T-Mobile! Je kunt altijd verlengen naar een nieuw abonnementen mét telefoon.

T-Mobile Klantvoordeel

Wie combineert, verdient meer! 2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres? Meld ze aan en krijg meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!

T-Mobile Unlimited

Kies voor een Unlimited Sim Only abonnement of een Unlimited abonnement met toestel. In beide gevallen krijg je exact dezelfde Unlimited voorwaarden. Jij maakt de keuze die het beste bij je past.

  • Hoe werkt overstappen?

    • Ga naar de T-Mobile Shop, T-Mobile webshop of bel met een medewerker (0800-7123). Je kunt een abonnement afsluiten als je minimaal 18 jaar oud bent.
    • Laat je adviseren over een nieuw abonnement, met of zonder telefoon.
    • Sluit je abonnement met nummerbehoud af.
    • Stap je over via een T-Mobile Shop, dan is je overstap direct geregeld.
  • Wat kost overstappen?

    Overstappen via de T-Mobile Shop, T-Mobile webshop of via de telefoon (0800-7123) is gratis, je betaalt geen aansluitkosten t.w.v. 25 euro. Goed om te weten; als je via de T-Mobile website een abonnement wilt afsluiten dien je dat via deze pagina te doen, hiervoor dien je eerst in te loggen in My T-Mobile.

  • Waarom krijg ik een blokkade als ik overstap?

    Om je te beschermen tegen onverwachte kosten zijn deze diensten tijdelijk geblokkeerd:

    • Bellen/sms’en of internetten IN het buitenland
    • Bellen/sms’en NAAR het buitenland
    • Betaalde servicenummers/sms-diensten gebruiken

    Na 2 maanden kun je hier wel gebruik van maken.

  • Kan ik mijn telefoonnummer behouden?

    Uiteraard is het mogelijk om bij jouw overstap van PrePaid naar een abonnement jouw telefoonnummer mee te nemen. Je betaalt hier geen extra kosten voor.

  • Wat is klantvoordeel?

    Met klantvoordeel profiteer je van extra korting en MB’s als je meerdere T-Mobile abonnementen op jouw adres hebt. Meer weten? Kijk dan op deze pagina.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht