Toestel
Staat je vraag over toestel hiertussen?
Bestelling
Instellingen
- Hoe kan ik bepaalde telefoonnummers blokkeren?
- Hoe kan ik mijn contacten overzetten naar mijn nieuwe telefoon?
- Hoe kan ik mijn voicemail instellen?
- Hoe stel ik internet in op mijn telefoon?
- Ik heb problemen met het instellen van mijn telefoon. Wat nu?
- Hoe maak ik een backup van mijn gegevens?
- Hoe kan ik mijn telefoon updaten?
- Hoe kan ik de instellingen van mijn telefoon wijzigen?
- Hoe kan ik mijn e-mail instellen?
Kapot
Kwijt of gestolen
Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
We werken samen met twee bezorgpartners: AMP Groep en PostNL.
Bezorging via AMP Groep
Je kunt zelf een bezorgdag kiezen op Mijnafspraak.nl. Bezorging is gratis van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 18:00 uur. Wil je een bezorging in een specifiek tijdsvenster, of 's avonds of in het weekend? Dan betaal je een toeslag aan AMP Groep.
Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
PrePaid Sim Only pakketten worden binnen 3 werkdagen bezorgd door de postbode, daarvoor kun je geen bezorgafspraak maken.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Ik heb een nieuw toestel nodig: waar kan ik bestellen?
Bestel je mobiele telefoon bij T-Mobile. Kies uit de beste mobiele telefoons en scherpe gsm aanbiedingen. Bekijk meteen ons aanbod!
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik bepaalde telefoonnummers blokkeren?
T-Mobile kan er niet voor zorgen dat bepaalde telefoonnummers geblokkeerd worden en jou niet meer kunnen bellen. Je kunt dit vaak zelf instellen in je smartphone of via een app. Kijk eens in de handleiding van je toestel of in de App Store of Google Play Store voor een app. Op My T-Mobile kun je eenvoudig zelf blokkades instellen. Bijvoorbeeld voor sms, of bellen en internet in het buitenland.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn contacten overzetten naar mijn nieuwe telefoon?
Als je een nieuwe telefoon hebt gekocht, wil je je contacten graag meeverhuizen. Hoe zet je je contacten dan over van je oude naar je nieuwe telefoon? Dat leggen we je graag uit!
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn voicemail instellen?
De instellingen van je voicemail kun je aanpassen in je toestel, via My T-Mobile of via het voicemailmenu. Bekijk de mogelijkheden voor mobiel, bijvoorbeeld over het aanzetten en uitzetten of je doorschakeltijd. Heb je T-Mobile Thuis met Vast Bellen? Bekijk dan jouw mogelijkheden.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe stel ik internet in op mijn telefoon?
In onze Toestelhulp lees je hoe je telefooninstellingen voor internet en e-mail aanpast van jouw telefoon.
Het kan zijn dat jouw merk/type toestel (nog) niet wordt genoemd in de Toestelhulp. Gebruik dan deze algemene instellingen:
- Als APN kun je smartsites.t-mobile of internet gebruiken
- Profielnaam: T-Mobile Internet
- Inbelnummer: *99#
- Homepage (URL): http://pda.t-mobile.nl
- Toegangspunt (APN): smartsites.t-mobile of internet
- Gebruikersnaam: tmobile
- Wachtwoord: tmobile
- Netwerktype: IPv4
- Proxy server adres: geen
- Poort: 8080
- IP-adres apparaat: automatisch
- Naam servers: automatisch
- Beveiliging (security opt): niet beveiligd
- Verificatie: normaal
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Ik heb problemen met het instellen van mijn telefoon. Wat nu?
Gebruik onze Toestelhulp als je problemen hebt met het instellen van je telefoon. Of bekijk de tips op onze Community.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe maak ik een backup van mijn gegevens?
Maak regelmatig een back-up van je gegevens. Zo raak niet al je gegevens kwijt bij verlies en diefstal of als je telefoon stukgaat. Bekijk de Toestelhulp voor instructies bij jouw telefoon.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn telefoon updaten?
Het is verstandig om regelmatig je een update van de software van je telefoon te doen. Bekijk de tips of kijk opToestelhulp voor instructies.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik de instellingen van mijn telefoon wijzigen?
Gebruik onze Toestelhulp om informatie te krijgen over het aanpassen van je toestel instellingen voor bijvoorbeeld internet en e-mail. Of bekijk de tips op onze Community.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik mijn e-mail instellen?
Wil je e-mail instellen of wijzigen op je mobiele telefoon? Kijk dan eens in onze Toestelhulp.
Als jouw merk/type telefoon (nog) niet wordt genoemd in de Toestelhulp, kun je deze algemene instellingen voor e-mail gebruiken:
- E-mailadres: je eigen e-mailadres
- Server: uitgaande e-mail smtp
- Gebruikersnaam: geen
- Wachtwoord: geen
- Server: inkomende e-mail het pop-serveradres van je e-mailaccount
- Mailbox type: POP3
- Beveiliging: uit
- APOP beveiligd inloggen: uit
- Je gebruikt de smtp servergegevens van je eigen e-mailprovider met een beveilingstype (encryptie).
- Heb je een Android-toestel, vink dan de optie aanmelden vereist uit om de installatie te kunnen voltooien
Poort 25
Voorheen was het mogelijk om bij T-Mobile gebruik te maken van poort 25. Deze optie bieden we niet meer aan. Heb je nog ‘poort 25’ bij je instellingen? Vervang deze dan door de smtp-gegevens van je eigen e-mailprovider.
T-Mobile Thuis
Bij T-Mobile Thuis kun je gebruikmaken van webmail. Lees meer over de e-mailinstellingen bij T-Mobile Thuis.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Kan ik mijn abonnement vervroegd vernieuwen met een nieuw toestel?
Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 - 8104. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Mijn toestel is stuk. Hoe meld ik deze aan voor reparatie?
Balen, dat je telefoon kapot is!
Je kunt je defecte toestel op verschillende manieren bij ons aanmelden voor reparatie. En de reparatievoorwaarden vind je op t-mobile.nl/voorwaarden.
Voordat je de reparatie aanmeldt... Check nog even of je het toestelprobleem misschien zélf kunt oplossen, met deze tips.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Mijn verzekerde telefoon is kapot. Wat kan ik doen?
Is je telefoon kapot gegaan door vallen, stoten, of vocht/water? Neem dan contact op met je verzekeraar voor het indienen van een claim. Werkt je toestel niet zoals je denkt dat het hoort het te werken? Dan valt het defect misschien onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile. Je kunt je reparatie aanmelden bij T-Mobile.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Waar vind ik de reparatiestatus van mijn toestel?
Je kunt de status van de reparatie van jouw telefoon of accessoire online bekijken. Je ontvangt de Track & Trace code per e-mail. Het duurt gemiddeld 2 weken voor je telefoon of accessoire is gerepareerd. Je wordt op de hoogte gehouden over de voortgang.
Reparatie via verzekeraar
Heb je jouw toestel via de verzekeringsmaatschappij ter reparatie aangeboden? Neem dan contact op met de verzekeraar. Op onze webpagina over verzekeringen kun je zien waar je terecht kunt met je vragen.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Krijg ik een vervangend toestel bij reparatie?
We bieden geen vervangend toestel bij een reparatie. Wellicht is er iemand in je omgeving die een toestel heeft dat je tijdelijk kan gebruiken? Op onze reparatiepagina vertellen we je hoe je veel voorkomende problemen zelf oplost en hoe je je toestel ter reparatie aanbiedt.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Mijn telefoon is gestolen/verloren. Wat moet ik doen?
Laat je simkaart zo snel mogelijk blokkeren! Alle gemaakte kosten tot het moment van de blokkering, zijn namelijk voor je eigen rekening. Voor het blokkeren van je sim kun je áltijd terecht op My T-Mobile en natuurlijk telefonisch bij onze klantenservice (telefoonnummer 06 2400 1200, en vanuit het buitenland +31 6 2400 1200).
Als je je telefoon of simkaart terugvindt, kun je je simkaart ook zelf weer deblokkeren via My T-Mobile.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Mijn verzekerde telefoon is gestolen. Wat kan ik doen?
- Blokkeer je simkaart meteen op My T-Mobile, of ons op 06 2400 1200.
- Doe binnen 48 uur aangifte van de diefstal via politie.nl/aangifte.
- Informeer je verzekeraar online of telefonisch over de diefstal, dien een claim in.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe zeg ik mijn verzekering op?
Neem voor het opzeggen van je verzekering rechtstreeks contact op met je verzekeraar. Ben je je verzekering zelf aangegaan via T-Mobile, dan is je toestel verzekerd bij Chubb of ACE Insurance.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Wanneer ontvang ik de polis van mijn toestelverzekering?
Je ontvangt je polis niet van T-Mobile, maar van de verzekeraar. Je ontvangt deze meestal binnen een paar dagen, nadat je je verzekering bent aangegaan. Na een week niets ontvangen? Neem dan op met je verzekeraar.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Wat is mijn eigen risico?
Het eigen risico van je toestelverzekering is afhankelijk van de waarde van je toestel. In je polis staat vermeld welk eigen risico er in jouw geval geldt. Heb je een verzekering bij Chubb en wil je een claim indienen? Neem dan contact op met Chubb. Dan kan heel eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe dien ik een claim in?
Je kunt een claim indienden als je een toestelverzekering hebt afgesloten. Op onze verzekeringspagina vertellen we je bij wie en hoe je een claim kunt indienen. Is je toestel gestolen? Blokkeer dan altijd direct je simkaart via My T-Mobile en doe online bij de politie. Vervolgens kan je de diefstal melden bij je verzekeraar.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Wat is het polisnummer van mijn toestelverzekering?
T-Mobile kan jouw polisnummer niet opvragen omdat onze verzekeringspartner geheel zelfstandig werkt. Neem daarvoor contact op met je verzekeraar.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik contact opnemen met mijn verzekeraar?
Als je je toestel verzekerd hebt en contact op wilt nemen met jouw verzekeraar dan is dat afhankelijk van verzekering je hebt.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik een verzekering aanvragen?
Je kunt je telefoon verzekeren tegen vochtschade, stootschade, valschade, klemschade en diefstal. Bekijk onze particuliere verzekeringen en zakelijke verzekeringen van Chubb. Het aanvragen van een verzekering doe je het gemakkelijkst direct bij aanschaf van je toestel. Bijvoorbeeld in onze online shop.
Als je je nieuwe toestel al hebt, kun je tot 14 dagen na ontvangst een verzekering aanvragen in de T-Mobile Shop. Je toestel moet dan natuurlijk nog wel intact (zonder schade zijn). Bekijk het overzicht van winkels.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Direct regelen
Alles voor je toestel
Als er iets is wat je niet wilt missen, is het wel je smartphone. Wij snappen als geen ander dat je eigenlijk geen moment zonder kan. Is je telefoon stuk? Dan repareren wij 'm voor je. Heb je vragen over je telefoon en kan je nergens een antwoord vinden? Dan biedt onze Toestelhulp zeker uitkomst. En heb je net een nieuwe telefoon? Dan kies je natuurlijk voor een passende toestelverzekering.
Wij helpen je graag met:
Belangrijk: je aankoopbewijs
Bij een bestelling met een telefoon krijg je een aankoopbewijs. Wanneer je een telefoon in de T-Shop koopt of hebt opgehaald, is je kassabon het aankoopbewijs. Bewaar deze goed.
Heb je je telefoon besteld via onze website of via Telesales? En is je telefoon bij je thuisbezorgd? Dan krijg je het aankoopbewijs bij je bestelling. In My T-Mobile vind je een kopie hiervan.
Let op!
Deze optie geldt alleen voor particuliere abonnementen.
Dit geldt niet voor bestellingen gedaan bij externe dealers. Zij geven hun eigen aankoopbewijs.
Het aankoopbewijs wordt getoond voor bestellingen die zijn gedaan na 15 juni 2020.