Geef de gegevens van je huidige provider binnen drie werkdagen na je T-Mobile Thuis bestelling aan ons door. Zo kunnen we op tijd de overstap voor je regelen. Bekijk hier of de Overstapservice mogelijk is bij je aanbieder.
Overstappen naar T-Mobile Thuis
Stap over naar T-Mobile Thuis met de gratis Overstapservice.
De Overstapservice van T-Mobile Thuis
Wil je overstappen naar T-Mobile Thuis? Met onze Overstapservice helpen wij jou probleemloos overstappen naar T-Mobile Thuis. Zonder dubbele kosten en zonder dat je offline raakt.
Is je T-Mobile Thuis bestelling geplaatst? Lees verder hoe je de Overstapservice aanvraagt voor een zorgeloze overstap.
Wil je met je T-Mobile internetabonnement overstappen naar een andere aanbieder? Dan verloopt de overstap via je nieuwe aanbieder. Je ontvangt hierover communicatie van de nieuwe aanbieder en kunt daar terecht met je vragen.
-
Ga naar persoonlijke link via e-mail
Zodra je bestelling geplaatst is inclusief Overstapservice, krijg je van ons een e-mail met een persoonlijk link. Klik op de link om de gegevens van je huidige aanbieder in te vullen.
-
Vul je (oude) gegevens in
Via de persoonlijke link kom je op een pagina in My T-Mobile Thuis. Vul hier je gegevens in. Houd het volgende bij de hand:
- Je huidige aanbieder
- Het contractnummer
- De laatste 3 cijfers van je IBAN
- Je telefoonnummer
- De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Klik vervolgens op ‘Verstuur’.
Wij sturen je verzoek door naar je oude internetaanbieder. Zodra wij een goedkeuring krijgen hoor je dat gelijk van ons. -
Volg je overstapaanvraag
Wanneer er een statusverandering is in je overstapaanvraag hoor je dat natuurlijk gelijk van ons per e-mail. Nog handiger is dat je je overstapaanvraag op de voet volgt in My T-Mobile Thuis. Hier zie je precies wat de status van je aanvraag is totdat er goedkeuring is van je oude aanbieder.
Is de overstapaanvraag niet gelukt? Ook dan ontvang je bericht van ons.
-
Belangrijke tips voor de Overstapservice
- Geef binnen drie werkdagen na je bestelling bij ons de gegevens van je huidige internetaanbieder door.
- Controleer of de gegevens die je aan ons doorgeeft, overeenkomen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. Vaak vind je deze gegevens in je persoonlijke omgeving of oude e-mails van je huidige aanbieder.
- Controleer of je woonadres overeenkomt met het leveradres.
- De ingangsdatum bij T-Mobile Thuis mag minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.
- Check je huidige contracttermijn. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige aanbieder een boete in rekening brengen. Vraag dit dus even na.
-
Aanbieders waarbij de Overstapservice mogelijk is
Bij onderstaande aanbieders maken wij de overstap voor je in orde:
KPN Ziggo Telfort Tele2 XS4ALL Online PlinQ Budget Alles-in-1 (voorheen NEM / NLE /NLEX) Delta MTTM Netvisit SpeakUp Youfone TriNed Glasnet Breedband Helmond Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan kunnen we helaas niet de overstap voor je regelen. Hieronder lees je hoe je zelf eenvoudig je huidige abonnement opzegt.
-
Zelf je huidige abonnement(en) opzeggen
Zeg je zelf je huidige abonnement op? Dit kun je het beste doen zodra je installatie-afspraak bekend is. Houd ook rekening met de opzegtermijn van je huidige aanbieder. Zo voorkom je dat je offline raakt of met dubbele kosten zit.
We helpen je graag bij het opzeggen. Daarom hebben we een opzegformulier die je kunt gebruiken. Je hoeft alleen nog jouw gegevens en die van je huidige provider in te vullen. Hieronder vind je een lijst met de adressen van providers. Heel simpel!
Zit je nog vast bij je huidige aanbieder maar wil je zo snel mogelijk genieten van de voordelen van T-Mobile Thuis? Vul dan je gegevens in en wij nemen contact met je op zodra je kunt overstappen.
Veelgestelde vragen op onze Community
Wat is een Overstapservice?
De Overstapservice: hoe en wat Lees meer