Overstappen naar T-Mobile voor thuis

Heb je tijdens je bestelling aangegeven dat je gebruik wilt maken van de Overstapservice? Je leest hier hoe je je aanvraag kunt afronden.

Overstapservice van T-Mobile voor thuis

Wil je overstappen naar T-Mobile voor thuis? Met onze Overstapservice helpen wij jou probleemloos overstappen naar T-Mobile voor thuis. Zonder dubbele kosten en je houdt altijd verbinding met internet.

Overstappen naar T-mobile voor thuis

Afronden Overstapservice

Heb je tijdens je bestelling aangegeven dat je gebruik wilt maken van de Overstapservice? Lees verder hoe je de Overstapservice aanvraag kunt afronden.

Alles-in-1

Aanvraag Overstapservice afronden

Maak je gebruik van de Overstapservice? Lees het stappenplan hieronder en rond je aanvraag af.

Let op!

Geef de gegevens van je huidige provider binnen drie werkdagen na je bestelling aan ons door. Zo kunnen we op tijd de overstap voor je regelen. Bekijk snel of de Overstapservice ook mogelijk is bij jouw aanbieder.

  1. Ga naar persoonlijke link via e-mail

    Zodra je bestelling geplaatst is inclusief Overstapservice, krijg je van ons een e-mail met een persoonlijke link. Klik op de link om de gegevens van je huidige aanbieder in te vullen. Heb je Glasvezel vooruitbesteld? Dan krijg je deze e-mail zodra je aansluitdatum bekend is.

    Lukt het niet via de persoonlijke link?

  2. Vul je (oude) gegevens in

    Via de persoonlijke link kom je op een pagina in My T-Mobile. Vul hier je gegevens in. Je hebt de volgende gegevens nodig:

    • Je huidige aanbieder
    • Het contractnummer
    • De laatste 3 cijfers van je IBAN
    • Je telefoonnummer
    • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

    Klik vervolgens op ‘Verstuur’. Wij sturen je verzoek door naar je huidige internetaanbieder. Zodra wij een goedkeuring krijgen hoor je dat gelijk van ons.

    Zijn je gegevens gewijzigd?

  3. Volg je overstapaanvraag

    Wanneer er een statusverandering is in je overstapaanvraag krijg je van ons een e-mail. Je kunt je overstapaanvraag ook volgen in My T-Mobile. Hier zie je precies wat de status van je aanvraag is.

    Volg mijn aanvraag

    Is de overstapaanvraag niet gelukt? Ook dan krijg je bericht van ons.

Belangrijke informatie over de Overstapservice

Lees hieronder belangrijke informatie over de Overstapservice. Zoals het op tijd doorgeven van je gegevens en de aanbieders waarbij onze Overstapservice mogelijk is.

    • Geef binnen drie werkdagen na je bestelling bij ons de gegevens van je huidige internetaanbieder door.

    • Controleer of de gegevens die je doorgeeft hetzelfde zijn als de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. Vaak vind je deze gegevens in je persoonlijke omgeving of oude e-mails van de huidige aanbieder.

    • Controleer of je woonadres overeenkomt met het leveradres.

    • Zit je op dit moment nog bij een andere internetaanbieder? Het einde van je lopende contracttermijn bij je huidige aanbieder mag maximaal vier maanden in de toekomst liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.

    • Als je gebruik maakt van onze Overstapservice vragen wij de einddatum van je contract bij je huidige aanbieder op. Zo zorgen we ervoor dat je geen dubbele kosten of boete krijgt. Wil je al eerder overstappen ondanks de eventuele kosten? Dan kun je dit bij je bestelling aangeven.

  • Bij onderstaande aanbieders maken wij de overstap voor je in orde met de Overstapservice:

    KPN Ziggo
    Tele2 Online
    XS4ALL Youfone
    PlinQ Budget Alles-in-1 (voorheen NEM / NLE /NLEX)
    MTTM Caiway / DELTA Fiber Nederland
    Netvisit SpeakUp
    Glasnet TriNed
    Cambrium / Tweak Breedband Helmond
    Freedom Internet Digihero
    Kabelnoord Kabeltex
    Onvi Qonnected
    Multifiber RapidXS
    Weserve Solcon
    Nextpertise Stichting Kabeltelevisie Pijnacker
    RoutIT

    Vind je de aanbieder die je nu hebt niet in deze lijst terug? Dan kunnen we helaas niet de overstap voor je regelen met de Overstapservice. Zorg er dan voor dat je zelf je abonnement opzegt om naar T-Mobile voor thuis over te stappen. Hieronder lees je hoe je zelf eenvoudig je abonnement die je nu hebt opzegt.

  • Zeg je zelf het abonnement dat je nu hebt op? Dit kun je het beste doen zodra je installatie-afspraak bekend is. Houd ook rekening met de opzegtermijn van de aanbieder die je nu hebt. Zo voorkom je dat je offline raakt of met dubbele kosten zit.

    We helpen je graag bij het opzeggen. Daarom hebben we een opzegformulier die je kunt gebruiken. Je hoeft alleen nog jouw gegevens en die van de provider die je nu hebt in te vullen. Hieronder vind je een lijst met de adressen van providers. Heel simpel!

    Opzegformulier

    Adressenlijst andere aanbieders

Nog te vroeg? Stel een herinnering in

Zit je nog vast bij de aanbieder die je nu hebt? Maar wil je zo snel mogelijk genieten van de voordelen van T-Mobile voor thuis? Vul dan je gegevens in en wij nemen contact met je op zodra je kunt overstappen.

Veelgestelde vragen

  • Wil je overstappen naar T-Mobile voor thuis? Dat is binnen een paar stappen geregeld.

    1. Kies je T-Mobile voor thuis pakket

    2. Geef je gewenste installatiedatum aan. Dit hoeft niet wanneer je Glasvezel vooruitbestelt.

    3. Meld je aan voor de Overstapservice

    En wij doen de rest.

    Met de Overstapservice helpen wij jou probleemloos overstappen naar T-Mobile voor thuis. Zonder dubbele kosten en je houdt altijd verbinding met internet. Kies je niet voor de Overstapservice? Zorg er dan voor voor dat je zelf je abonnement opzegt bij je huidige internetaanbieder. 

  • Tijdens het bestellen van je T-Mobile voor thuis abonnement kun je aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Heb je dat gedaan? Zodra je bestelling geplaatst is inclusief Overstapservice, krijg je van ons een e-mail met een persoonlijk link. Klik op de link om de gegevens over je huidige internetaanbieder in te vullen. Let op dat je de gegevens invult die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Na het invullen van de juiste gegevens kun je de status van je overstap volgen in My T-Mobile.

  • Na beĆ«indiging van je T-Mobile voor thuis abonnement blijft je @t-mobilethuis.nl e-mailadres nog zes maanden actief. Je kunt in die periode een nieuw e-mailadres inrichten en gebruiken als standaard e-mailadres. Heb je belangrijke berichten in je T-Mobile voor thuis Webmail inbox die je wilt bewaren? Stuur deze op tijd door naar een ander e-mailadres. Na de zes maanden is dat niet meer mogelijk.

  • Wil je overstappen naar een andere aanbieder? Dat vinden we jammer om te horen, maar ook dan helpen we je graag. Andere providers bieden vaak, net als bij T-Mobile voor thuis, een overstapservice aan. Daarvoor is het nodig dat je de juiste gegevens doorgeeft. Kloppen de gegevens? Dan geven wij akkoord aan je nieuwe aanbieder om je internetverbinding klaar te maken. We vertellen de nieuwe aanbieder ook per wanneer je kan overstappen om dubbele kosten te voorkomen. 

    Op de website van Overstapservice Consumenten vind je meer informatie over de overstapservice van andere aanbieders.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200