Overstappen naar T-Mobile Thuis

Stap over naar T-Mobile Thuis met de gratis Overstapservice.  

Wat is de Overstapservice?

Ben je net overgestapt naar T-Mobile Thuis of ben je van plan om dat te doen? Met onze Overstapservice helpen wij jou probleemloos overstappen naar T-Mobile Thuis. Zonder dubbele kosten en zonder dat je offline raakt.

Wil je met je T-Mobile internetabonnement overstappen naar een andere aanbieder? Dan verloopt de overstap via je nieuwe aanbieder. Je ontvangt hierover communicatie van de nieuwe aanbieder en kunt daar terecht met je vragen.

Overstappen in drie stappen

De overstap is eenvoudig geregeld in drie stappen. Vul je gegevens op tijd in en je hebt er geen omkijken naar!

Let op!

Geef de gegevens van je huidige provider binnen drie werkdagen na je T-Mobile Thuis bestelling aan ons door. Zo kunnen we op tijd de overstap voor je regelen. Bekijk hier of de Overstapservice mogelijk is bij je aanbieder.

  1. Ga naar persoonlijke link via e-mail

    Zodra je bestelling geplaatst is inclusief Overstapservice, krijg je van ons een e-mail met een persoonlijk link. Klik op de link om de gegevens van je huidige aanbieder in te vullen. 

    Lukt het niet via de persoonlijke link?

  2. Vul je (oude) gegevens in

    Via de persoonlijke link kom je op een pagina in My T-Mobile Thuis. Vul hier je gegevens in. Houd het volgende bij de hand:

    • Je huidige aanbieder
    • Het contractnummer
    • De laatste 3 cijfers van je IBAN
    • Je telefoonnummer
    • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

    Klik vervolgens op ‘Verstuur’.
    Wij sturen je verzoek door naar je oude internetaanbieder. Zodra wij een goedkeuring krijgen hoor je dat gelijk van ons.

    Zijn je gegevens gewijzigd?

  3. Volg je overstapaanvraag

    Wanneer er een statusverandering is in je overstapaanvraag hoor je dat natuurlijk gelijk van ons per e-mail. Nog handiger is dat je je overstapaanvraag op de voet volgt in My T-Mobile Thuis. Hier zie je precies wat de status van je aanvraag is totdat er goedkeuring is van je oude aanbieder.

    Volg mijn aanvraag

    Is de overstapaanvraag niet gelukt? Ook dan ontvang je bericht van ons. 

Belangrijke informatie over de Overstapservice

Lees hieronder belangrijke informatie over de Overstapservice, zoals het op tijd doorgeven van je gegevens en de aanbieders waarbij onze Overstapservice mogelijk is.

  • Overstapservice T-Mobile Thuis Tips Belangrijke tips voor de Overstapservice

    • Geef binnen drie werkdagen na je bestelling bij ons de gegevens van je huidige internetaanbieder door.
    • Controleer of de gegevens die je aan ons doorgeeft, overeenkomen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. Vaak vind je deze gegevens in je persoonlijke omgeving of oude e-mails van je huidige aanbieder.
    • Controleer of je woonadres overeenkomt met het leveradres.
    • De ingangsdatum bij T-Mobile Thuis mag minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.
    • Check je huidige contracttermijn. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige aanbieder een boete in rekening brengen. Vraag dit dus even na.

     

  • Welke providers Overstapservice Aanbieders waarbij de Overstapservice mogelijk is

    Bij onderstaande aanbieders maken wij de overstap voor je in orde:

    KPN Ziggo
    Telfort Tele2
    XS4ALL Online
    PlinQ         Budget Alles-in-1 (voorheen NEM / NLE /NLEX)
    Delta MTTM
    Netvisit SpeakUp
    Youfone TriNed
    Glasnet Breedband Helmond

    Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan kunnen we helaas niet de overstap voor je regelen. Hieronder lees je hoe je zelf eenvoudig je huidige abonnement opzegt.

  • Zelf opzeggen andere provider Zelf je huidige abonnement(en) opzeggen

    Zeg je zelf je huidige abonnement op? Dit kun je het beste doen zodra je installatie-afspraak bekend is. Houd ook rekening met de opzegtermijn van je huidige aanbieder. Zo voorkom je dat je offline raakt of met dubbele kosten zit.

    We helpen je graag bij het opzeggen. Daarom hebben we een opzegformulier die je kunt gebruiken. Je hoeft alleen nog jouw gegevens en die van je huidige provider in te vullen. Hieronder vind je een lijst met de adressen van providers. Heel simpel!

    Opzegformulier

    Adressenlijst andere aanbieders

Nog te vroeg? Stel een herinnering in

Zit je nog vast bij je huidige aanbieder maar wil je zo snel mogelijk genieten van de voordelen van T-Mobile Thuis? Vul dan je gegevens in en wij nemen contact met je op zodra je kunt overstappen.

Veelgestelde vragen op onze Community

Wat is een Overstapservice?

De Overstapservice: hoe en wat Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community