Overstappen naar T-Mobile Thuis

Overstappen naar T-Mobile Thuis is snel geregeld met onze Overstapservice. Lees hier wat je moet doen als je wilt overstappen

Gratis Overstapservice

Ben je een nieuwe klant of ben je van plan om klant bij ons te worden? Gebruik dan onze gratis Overstapservice. Met deze service helpen wij jou probleemloos overstappen op T-Mobile Thuis. Zonder dubbele kosten en zonder dat je offline raakt.

Let op!

Geef de gegevens van je huidige provider binnen drie werkdagen na je T-Mobile Thuis bestelling aan ons door. Zo kunnen we op tijd de overstap voor je regelen.

Wil je met je T-Mobile internet overstappen naar een andere internetprovider, dan verloopt de overstap via je nieuwe aanbieder. Je ontvangt hierover communicatie van de nieuwe aanbieder en kunt daar terecht met je vragen.

Overstappen in vier stappen

Wij zeggen je huidige aanbieder voor je op en zorgen dat je geen moment offline bent. Dat is onze Overstapservice. Zo heb jij er dus geen omkijken naar!

  1. Bestel je pakket

    Geef tijdens je bestelling aan dat je overstapt vanaf een andere aanbieder. Zodra je bestelling geplaatst is krijg je van ons een welkomstmail. Hierin staat een link waarmee je een account voor My T-Mobile Thuis aanmaakt. In My T-Mobile Thuis regel je de Overstapservice en zie je precies hoe het ervoor staat met je bestelling.

  2. Log in

    Ga naar My T-Mobile Thuis en log in met je inloggegevens. Heb je nog nooit ingelogd? Maak dan heel eenvoudig je wachtwoord aan in My T-Mobile Thuis.

    Naar My T-Mobile Thuis

  3. Vul je gegevens in

    Ga in My T-Mobile Thuis naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd het volgende bij de hand:

    • Je huidige aanbieder
    • Het contractnummer
    • De laatste 3 cijfers van je IBAN
    • Je telefoonnummer
    • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
    • Klik vervolgens op 'Verstuur'.

    Wij sturen je verzoek door naar je oude provider.

  4. Volg je overstapaanvraag

    Zodra wij een goedkeuring krijgen hoor je dat natuurlijk gelijk van ons per e-mail. Nog handiger is dat je je oversstapaanvraag op de voet volgt in My T-Mobile Thuis. Hier zie je precies welke status de aanvraag heeft en welke stappen de aanvraag nog moet doorlopen totdat er goedkeuring is van je oude aanbieder.

    Volg mijn aanvraag

Belangrijke informatie over de Overstapservice

Lees hieronder belangrijke informatie over de Overstapservice, zoals het op tijd doorgeven van je gegevens en de aanbieders waarbij onze Overstapservice mogelijk is.

  • Overstapservice T-Mobile Thuis Tips Belangrijke tips voor de Overstapservice

    • Geef binnen drie werkdagen na je bestelling bij ons de gegevens van je huidige provider door.
    • Controleer of de gegevens die je aan ons doorgeeft, overeenkomen met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder.
    • Controleer of je woonadres overeenkomt met het leveradres.
    • De ingangsdatum bij T-Mobile Thuis mag minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst liggen. Dit is de afspraak tussen de aanbieders die je kunnen helpen met een overstap.
    • Check je huidige contracttermijn. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige aanbieder een boete in rekening brengen. Vraag dit dus even na.

     

  • Welke providers Overstapservice Aanbieders waarbij de Overstapservice mogelijk is

    Bij onderstaande aanbieders maken wij de overstap voor je in orde:

    KPN Ziggo
    Telfort Tele2
    XS4ALL Online
    Budget Alles-in-1         PlinQ
    Delta MTTM
    Netvisit SpeakUp
    Youfone TriNed
    Glasnet Breedband Helmond

    Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan kunnen we helaas niet de overstap voor je regelen. Hieronder lees je hoe je zelf eenvoudig je huidige abonnement opzegt.

  • Zelf opzeggen andere provider Zelf je huidige abonnement(en) opzeggen

    Zeg je zelf je huidige abonnement op? Dit kun je het beste doen zodra je installatie-afspraak bekend is. Zo voorkom je dat je offline raakt.

    We helpen je graag bij het opzeggen. Daarom hebben we een opzegformulier die je kunt gebruiken. Je hoeft alleen nog jouw gegevens en die van je huidige provider in te vullen. Hieronder vind je een lijst met de adressen van providers. Heel simpel!

    Opzegformulier

    Adressenlijst andere aanbieders

Stap over naar T-Mobile

Zit je nog vast bij je huidige provider maar wil je deze voordelen ook hebben? Vul dan je gegevens in en wij nemen contact met je op zodra je kunt overstappen.

Veelgestelde vragen op onze Community

Wat is een Overstapservice?

De Overstapservice: hoe en wat Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail