Je T-Mobile Thuis bestelling wijzigen of annuleren

Niet iedere maand is hetzelfde. Ook je behoeftes veranderen. Bij T-Mobile Thuis begrijpen we dat. Daarom vinden wij flexibiliteit erg belangrijk, net als jij. Daarom kan je bij T-Mobile Thuis eenvoudig je bestelling aanpassen of annuleren.

  • T-Mobile Thuis bestelling wijzigen of veranderen Bestelling wijzigen?

    Wist je dat je de TV Themapakketten en Premium zenders heel eenvoudig in je My T-Mobile Thuis aan- en uitzet? Ook kan je in My T-Mobile Thuis je internetsnelheid aanpassen.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Wil je een tijd meer of minder TV kijken, een ander telefoniepakket kiezen of je vaste telefonie aan- of uitzetten? Dat kan! Bij T-Mobile Thuis kun je je diensten maandelijks kosteloos wijzigen. Neem contact op met onze Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

    Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

  • T-Mobile Thuis bestelling stopzetten Bestelling annuleren?

    Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de nul en veertien dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice. Dan helpen we je meteen met de annulering.

    Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

    Om je bestelling binnen veertien dagen te annuleren, kun je gebruik maken van het herroepingsformulier. Een belletje gaat echter sneller.

    Herroepingsformulier (PDF)