-
Bestelling wijzigen?
Wist je dat je de TV Themapakketten en Premium zenders heel eenvoudig in je My T-Mobile Thuis aan- en uitzet? Ook kan je in My T-Mobile Thuis je internetsnelheid aanpassen.
Wil je een tijd meer of minder TV kijken, een ander telefoniepakket kiezen of je vaste telefonie aan- of uitzetten? Dat kan! Bij T-Mobile Thuis kun je je diensten maandelijks kosteloos wijzigen. Neem contact op met onze Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)
-
Bestelling annuleren?
Wil je je T-Mobile Thuis bestelling annuleren? Tot het moment dat je diensten actief zijn, kan jij je bestelling annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice. Dan helpen we je meteen met de annulering.
Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)
Om je bestelling te annuleren, kun je ook gebruik maken van het herroepingsformulier. Een belletje gaat echter sneller.
Bestelling wijzigen of annuleren
Op deze pagina lees je hoe je eenvoudig je
Je T-Mobile Thuis bestelling wijzigen of annuleren
Niet iedere maand is hetzelfde. Ook je behoeftes veranderen. Bij