-
Bestelling wijzigen?
Wil je je internetabonnement van T-Mobile aanpassen? Bijvoorbeeld je internetsnelheid, TV-pakket, Cloud Opnemen en meer? Log in op My T-Mobile Thuis en pas je abonnement makkelijk zelf aan. Ook zie je in My T-Mobile Thuis een overzicht wat de wijziging betekent voor de kosten en voorwaarden van je abonnement.
Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)
-
Bestelling annuleren?
Wil je je T-Mobile Thuis bestelling annuleren? Tot het moment dat je diensten actief zijn, kan jij je bestelling annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice. Dan helpen we je meteen met de annulering.
Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)
Om je bestelling te annuleren, kun je ook gebruik maken van het herroepingsformulier. Een belletje gaat echter sneller.
Bestelling wijzigen of annuleren
Op deze pagina lees je hoe je eenvoudig je T-Mobile Thuis bestelling kunt veranderen of stopzetten.
Je T-Mobile Thuis bestelling wijzigen of annuleren
Niet iedere maand is hetzelfde. Ook je behoeftes veranderen. Bij T-Mobile Thuis begrijpen we dat. Daarom vinden wij flexibiliteit erg belangrijk, net als jij. Daarom kun je bij T-Mobile Thuis eenvoudig je bestelling aanpassen of annuleren.