Je bestelling aanpassen of annuleren.

We zijn flexibel.

Niet elke maand is hetzelfde. Soms wil je wat anders. Snappen we. Daarom zijn we flexibel en kan je je bestelling makkelijk aanpassen of annuleren. 

Bestelling aanpassen.

Je internetabonnement aanpassen? Andere internetsnelheid bijvoorbeeld? Of extra TV zenders? Dat regel je makkelijk zelf in Mijn Odido. Zie je ook meteen wat er gebeurt met de kosten en voorwaarden van je abonnement.

Bestelling annuleren.

Je bestelling bij Odido annuleren? Dat kan, als de diensten die je hebt besteld nog niet gestart zijn. Kwestie van even bellen met Odido Service.

Goed om te weten: je bestelling annuleren kan ook met het herroepingsformulier. Maar bellen is sneller.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.