Factuur T-Mobile Thuis
Heb je vragen over je factuur van T-Mobile Thuis? Op deze pagina lees je alles over je factuur van T-Mobile Thuis.
Factuur van T-Mobile Thuis
Veelgestelde vragen
-
Mijn T-Mobile Thuis factuur klopt niet, wat kan ik doen?
Klopt het bedrag van je T-Mobile Thuis factuur niet en wil je uitleg over je T-Mobile Thuis factuur? Dat kan. Er zijn veel voorkomende redenen waarom je factuur hoger of lager is dan je verwacht. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd contact met ons opnemen.
-
Hoe wijzig ik mijn betaalrekening?
Je betaalrekening wijzig je eenvoudig en snel in My T-Mobile Thuis. Log in, vul je nieuwe betaalrekening in onder "IBAN" en klik op "Opslaan".
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet dan niet om je betaalrekening ook te wijzigen in My T-Mobile.
-
Waar vind ik een overzicht van mijn T-Mobile Thuis facturen?
Je vindt een overzicht van alle facturen terug in My T-Mobile Thuis. Daar kun je zien welke facturen je betaald hebt en of er nog bedragen openstaan. Klik op het pdf-icoontje onder "Rekening bekijken". Hier kun je jouw factuur downloaden en precies inzien hoe deze per maand is opgebouwd.