Factuur T-Mobile Thuis

Heb je vragen over je factuur van T-Mobile Thuis? Op deze pagina lees je alles over je factuur van T-Mobile Thuis.

Opzet van je factuur
opzet factuur

Opzet van je factuur

Eerste factuur
factuur

Eerste factuur

Factuur na abonnementswijziging
Factuur na wijziging

Factuur na wijziging of opzeggen

Factuur anders dan verwacht
vraagteken

Factuur anders dan verwacht

Factuur betalen
euro teken

Factuur betalen

Betalingsachterstand
waarschuwingsbord

Betalingsachterstand

Factuur van T-Mobile Thuis

Heb je een vraag over je factuur van T-Mobile Thuis? Je kunt een antwoord vinden op één van de pagina's hierboven of bij de veelgestelde vragen. Ook kun je de korte video bekijken om te zien hoe je factuur is opgebouwd.

Veelgestelde vragen

  • Klopt het bedrag van je T-Mobile Thuis factuur niet en wil je uitleg over je T-Mobile Thuis factuur? Dat kan. Er zijn veel voorkomende redenen waarom je factuur hoger of lager is dan je verwacht. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd contact met ons opnemen.

  • Je rekeningnummer kun je snel en eenvoudig wijzigen in My T-Mobile Thuis. Log in, vul je nieuwe rekeningnummer in onder "IBAN" en klik op "Opslaan". 

    Heb je ook een mobiele abonnement van T-Mobile? Vergeet dan niet om je rekeningnummer ook te wijzigen in My T-Mobile.

  • Je vindt een overzicht van alle facturen terug in My T-Mobile Thuis. Daar kun je zien welke facturen je betaald hebt en of er nog bedragen openstaan. Klik op het pdf-icoontje onder "Rekening bekijken". Hier kun je jouw factuur downloaden en precies inzien hoe deze per maand is opgebouwd.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200