Eerste factuur

Heb je vragen over wat er op je eerste factuur staat? Op deze pagina lees je alles over je eerste factuur. 

Je eerste factuur

Je eerste T-Mobile Thuis factuur is soms hoger dan verwacht. Dat heeft twee redenen.

  • Op je eerste factuur staan vaak eenmalige kosten. Zoals activatie- en soms installatiekosten, bijvoorbeeld als je een monteur op bezoek hebt gehad.
  • Daarnaast betaal je de eerste keer vaak abonnementskosten voor méér dan één maand.

Bekijk de video voor meer uitleg over je eerste factuur of lees verder op deze pagina.

Abonnementskosten

Let op! De eerste keer betaal je vaak abonnementskosten voor meer dan één maand. Dit is terug te zien in de afbeelding. Je betaalt vanaf de dag dat je abonnement is ingegaan tot en met de eerste hele maand die daarop volgt. Dit is eenmalig. Vanaf je volgende factuur betaal je altijd voor één maand.

Visuele weergave van verschillende kosten op eerste factuur

Hoe ziet mijn factuur eruit?

  • De maandelijkse kosten bestaan uit je abonnementskosten en eventuele kortingen hierop. Deze betaal je altijd vooruit.

    OmschrijvingBedrag in €
    Interactieve TV abonnement 15,00
    Interactieve TV Box 5,00
    Actie: Gratis Interactieve TV Box -5,00
    Internet abonnement 50,00
    Actie: Abonnement internet, €5 korting p. mnd. -5,00
    Totaal60,00
  • De gebruikskosten bestaan uit de kosten die buiten je standaard abonnementskosten vallen. Dit zijn bijvoorbeeld belkosten en/of films en series die je hebt gekeken via Video On Demand of À la Carte.

    Je kunt je gebruikskosten voor je Vast Bellen abonnement bekijken in My T-Mobile Thuis. Deze kosten zie je de volgende maand op je factuur.

    Gebruikskosten

    Kostentabel voor gebruikskosten

    Video On Demand

    Kostentabel voor Video on Demand

  • De eenmalige kosten zijn kosten die niet bij je abonnementskosten horen. Denk hierbij aan activatie- of installatiekosten.

    OmschrijvingBedrag in €
    Activatiekosten 30,00
    Totaal30,00

Opzet van je factuur

Wil je meer uitleg over de opzet van je factuur? We leggen het je graag uit.

Bekijk uitleg Terug naar factuur

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200