Hoger dan verwacht? Dat kan kloppen.

Je 1e Odido factuur voor Internet, TV of Vast Bellen kan soms hoger zijn dan je verwacht. Dat heeft 2 redenen: 

  • Op je 1e factuur staan vaak kosten die je maar 1 keer hoeft te betalen. Activatie- en installatiekosten bijvoorbeeld, als er een monteur bij je langs is geweest. 

  • De 1e keer betaal je vaak abonnementskosten voor meer dan 1 maand. Hoe dat werkt, leggen we hieronder uit. 

Op je factuur staat precies waar de kosten voor zijn. Meer uitleg? Kijk de video of lees verder.  

Abonnementskosten

Met de 1e factuur betaal je vaak abonnementskosten voor meer dan 1 maand. Je betaalt namelijk vanaf de dag dat je abonnement is gestart, tot en met de 1e hele maand daarna. Vanaf je volgende factuur betaal je gewoon voor 1 maand. Het plaatje hieronder laat zien hoe het werkt. 

Factuur opbouw per maand

Hoe ziet mijn factuur eruit?

Zo is je factuur opgebouwd.

Hoe we je factuur opbouwen? Leggen we uit.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.