Hulp bij internet- en wifiproblemen
Heb je problemen met internet of wifi van T-Mobile Thuis? Klik op het probleem waar je last van hebt en los het snel op:
Veelgestelde vragen
-
Is er een storing bij T-Mobile Thuis?
Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet?
-
Het installeren van mijn T-Mobile Thuis Installatiepakket lukt niet. Wat kan ik doen?
Heb je hulp nodig bij de installatie van je T-Mobile Thuis aansluiting? Hoe je T-Mobile Thuis installeert is afhankelijk of je gekozen hebt voor een Standaard Internet (DSL) of Glasvezel abonnement.
Standaard Internet (DSL)
Bij Standaard Internet (DSL) krijg je een Installatiepakket opgestuurd met een handleiding om je installatie zelf te regelen. Kom je er niet uit? Bekijk dan de online stap-voor-stap instructies of Installatievideo.Glasvezel Internet
Heb je gekozen voor een Glasvezel abonnement? Dan komt er een monteur bij je langs om je internetaansluiting in orde te maken. Bij een Glasvezel abonnement is het niet mogelijk om zelf je internet te installeren. Lees meer over de installatie door de monteur. -
Hoe vraag ik Wifi Plus aan om mijn wifi te verbeteren?
Wifi Plus van T-Mobile is het antwoord op een haperende verbinding of plekken in huis zonder wifibereik. Met Wifi Plus haal je een of meerdere wifipunten in huis. Een wifipunt is een klein apparaat dat slim samenwerkt met je modem. Hierdoor geniet je van een sterker en groter wifinetwerk in huis. Zo blijft het wifibereik overal goed en stabiel. Van de zolder tot de kelder.
Vraag het direct aan in My T-Mobile Thuis of lees op deze pagina hoe je wifipunten kunt aanvragen .