Internet- & Wifi-problemen

Heb je problemen met internet of wifi van T-Mobile Thus? Klik op een van de onderstaande onderwerpen en we helpen je graag verder:

Geen internet
Geen internet

Geen internet

Geen wifi
Geen wifi

Geen wifi

Slechte wifi
Slechte wifi

Slechte wifi

Wifi valt steeds weg
wifi valt weg

Wifi valt steeds weg

Trage wifi
Trage wifi

Trage wifi

Wel wifi geen internet
wel wifi geen internet

Wel wifi geen internet

Wifisignaal versterken
wifisignaal versterken

Wifi-signaal versterken

Wifi-punt problemen
Wifi-punt - Wifi Plus problemen

Wifi-punt problemen

Veelgestelde vragen

  • Een onderbreking van je diensten kunnen we niet altijd voorkomen, dat doen we zoveel mogelijk ‘s nachts. Hebben we je niets verteld en ervaar je overdag een onderbreking van je diensten? Haal dan het modem even van de stroom. Werkt dat niet?

    Bekijk of er een storing is bij T-Mobile Thuis >

  • Heb je hulp nodig bij de installatie van je T-Mobile Thuis aansluiting? Hoe je T-Mobile Thuis installeert is afhankelijk of je gekozen hebt voor een Standaard Internet (DSL) of Glasvezel abonnement.

    Standaard Internet (DSL)
    Bij Standaard Internet (DSL) krijg je een Installatiepakket opgestuurd met een handleiding om je installatie zelf te regelen. Kom je er niet uit? Bekijk dan de online stap-voor-stap instructies of Installatievideo.

    Glasvezel Internet
    Heb je gekozen voor een Glasvezel abonnement? Dan komt er een monteur bij je langs om je internetaansluiting in orde te maken. Bij een Glasvezel abonnement is het niet mogelijk om zelf je internet te installeren. Lees meer over de installatie door de monteur.

  • Wifi Plus van T-Mobile is het antwoord op een haperende verbinding of plekken in huis zonder wifibereik. Met Wifi Plus haal je een of meerdere wifipunten in huis. Een wifipunt is een klein apparaat dat slim samenwerkt met je modem. Hierdoor geniet je van een sterker en groter Wifi-netwerk in huis. Zo blijft het wifibereik overal goed en stabiel. Van de zolder tot de kelder.

    Vraag het direct aan in My T-Mobile Thuis of lees op deze pagina hoe je wifipunten kunt aanvragen .

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community