Slechte wifi? Zo los je het op
Als je slechte wifi hebt, wil je het zo snel mogelijk oplossen. Wij helpen je daarbij in drie makkelijke stappen. Bekijk de video of volg het stappenplan hieronder.
Is je wifiverbinding van T-Mobile slecht? Volg de drie stappen op deze pagina en los zelf makkelijk en snel je wifiprobleem op.
Als je slechte wifi hebt, wil je het zo snel mogelijk oplossen. Wij helpen je daarbij in drie makkelijke stappen. Bekijk de video of volg het stappenplan hieronder.
Grote netwerkstoringen melden we op onze Community. Lokale storingen melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Wil je weten of er storing is? Bekijk beide plekken:
In de meeste gevallen kan het helpen om de stekker van je modem uit het stopcontact te halen. Daarnaast kan het ook helpen om je apparaat uit en weer aan te zetten.
Ervaar je nog steeds problemen met je wifi? Doorloop dan de onderstaande keuzehulp.
Is het probleem daarna nog steeds niet opgelost? Dan word je aan het einde van de keuzehulp doorverwezen naar onze Klantenservice. Zo vind je altijd een oplossing met de keuzehulp.
Om je zo goed mogelijk te helpen willen we eerst weten of je Wifi Plus hebt. Daarmee ontdekken we of het gaat om een algemeen wifiprobleem of dat de oorzaak ergens anders ligt. Wifi Plus kan de werking van je wifi namelijk beïnvloeden.
Ben je op de pagina over wifipuntproblemen erachter gekomen dat je een algemeen wifiprobleem hebt? Kies hieronder dan 'Nee' ook al heb je Wifi Plus.
Heb je Wifi Plus? Maak een keuze om verder te gaan:
Heb je een of meerdere wifipunten in huis en last van slechte wifi? Dan kan het probleem liggen aan je wifipunt of Wifi Plus netwerk. Volg daarom een ander stappenplan op de pagina over problemen met een wifipunt.
Heb je de pagina over wifipuntproblemen al bezocht en geeft de pagina aan dat je een algemeen wifiprobleem hebt? Ga dan verder met de keuzehulp op deze pagina en kies de optie 'Nee' bij vraag 1 over Wifi Plus.
Maak een keuze uit een van de onderstaande opties om verder te gaan: