Internet, TV en vast Bellen abonnement
Heb je vragen over je rekening? Of wil je je abonnement voor Internet, TV of vast Bellen wijzigen? Op deze pagina vind je alle informatie.
Pas je abonnement aan in My T-Mobile Thuis
Alles over je T-Mobile Thuis abonnement kun je vinden in
Veelgestelde vragen over T-Mobile Thuis
-
Wat kan ik allemaal in My T-Mobile Thuis?
In My T-Mobile Thuis volg je je bestelling op de voet. Je wijzigt hier je privacy instellingen, vindt een overzicht van aanvullende diensten en kun je je rekeningen inzien. Internetsnelheid aanpassen of andere instellingen aanpassen? Dat kan allemaal.
-
Is er op dit moment een storing?
Een grote storing proberen we natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen. Ook melden we dit op ons Forum. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Bekijk de 'Actuele storingen' pagina.
-
Hoe krijg ik T-Mobile Klantvoordeel?
Wil je weten wat T-Mobile Klantvoordeel is en welke voordelen voor je verschillende T-Mobile abonnementen gelden? Bekijk de Klantvoordeel pagina, hier leggen we je haarfijn uit hoe het werkt!
-
Hoe zeg ik mijn T-Mobile Thuis abonnement op?
Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. En we horen daarom graag de reden van jouw opzegging.
-
Ik ontvang nieuwe apparatuur, wat moet ik met de oude apparatuur doen?
Wij willen de oude apparatuur graag terug. Dit is ons retouradres:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ SCHIPHOLPostzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Vergeet geen briefje erbij te doen met jouw postcode, huisnummer en klantnummer. Zo weten we dat de oude apparatuur van jou is!
Stuur jij je spullen terug vanwege een verhuizing? Lees dan goed wat je moet doen.
Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal TV met