Internet, TV en Vast Bellen abonnement
Heb je vragen over je rekening? Of wil je je abonnement voor Internet, TV of Vast Bellen wijzigen? Op deze pagina vind je alle informatie.
Pas je abonnement aan in My T-Mobile Thuis
Alles over je T-Mobile voor thuis abonnement vind je in My T-Mobile Thuis. Wil je weten waar precies? Bekijk dan de video over My T-Mobile Thuis hiernaast. Of lees verder voor antwoorden op veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen over T-Mobile voor thuis
-
Wat kan ik allemaal in My T-Mobile Thuis?
In My T-Mobile Thuis volg je je bestelling op de voet. Je wijzigt hier je privacy instellingen, vindt een overzicht van aanvullende diensten en kun je je rekeningen inzien. Internetsnelheid aanpassen of andere instellingen aanpassen? Dat kan allemaal.
-
Is er op dit moment een storing?
Een grote storing proberen we natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen. Ook melden we dit op ons Forum. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Bekijk de 'Actuele storingen' pagina.
-
Hoe krijg ik T-Mobile Klantvoordeel?
Wil je weten wat T-Mobile Klantvoordeel is en welke voordelen voor je verschillende T-Mobile abonnementen gelden? Bekijk de Klantvoordeel pagina, hier leggen we je haarfijn uit hoe het werkt!
-
Hoe zeg ik mijn T-Mobile voor thuis abonnement op?
Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. En we horen daarom graag de reden van jouw opzegging.
-
Ik ontvang nieuwe apparatuur, wat moet ik met de oude apparatuur doen?
Vragen wij oude apparatuur terug? In My T-Mobile zie je precies wat je terug moet sturen en lees je ook hoe je dit doet.
Stuur jij je spullen terug vanwege een verhuizing? Lees dan goed wat je moet doen.
Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal tv met TV Anywhere, in de app of gewoon online. Laat je inspireren.