Internet, TV en vast Bellen abonnement

Pas je abonnement aan in My T-Mobile Thuis

Alles over je T-Mobile Thuis abonnement kun je eigenlijk al vinden in My T-Mobile Thuis. Wil je weten waar je wat precies kunt vinden? Bekijk de video over My T-Mobile Thuis of lees verder voor antwoorden op veelgestelde vragen.

Haal meer uit Interactieve TV

Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal TV met TV Anywhere, in de app of gewoon online. Laat je inspireren. 

Veelgestelde vragen

  • Wat kan ik allemaal in My T-Mobile Thuis?

    In My T-Mobile Thuis volg je je bestelling op de voet, beheer je je privacy instellingen, vind je een overzicht van aanvullende diensten binnen je abonnement, kun je je rekeningen inzien, pas je je internetsnelheid aan en beheer en wijzig je allerlei instellingen

  • Is er op dit moment een storing?

    Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op ons Forum. Klik hier om te bekijken of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Klik hier voor de 'Actuele storingen' pagina.

  • Hoe krijg ik T-Mobile Klantvoordeel?

    Wil je weten wat T-Mobile Klantvoordeel is en welke voordelen voor je verschillende T-Mobile abonnementen gelden? Bekijk de Klantvoordeel pagina, hier leggen we je haarfijn uit hoe het werkt!

  • Hoe zeg ik mijn T-Mobile Thuis abonnement op?

    Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. En we horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Lees hier alles over het opzeggen van T-Mobile Thuis.

  • Ik ontvang nieuwe apparatuur, wat moet ik met de oude apparatuur doen?

    Wij willen de oude apparatuur graag terug. Dit is ons retouradres:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met jouw postcode, huisnummer en klantnummer, dan weten we dat het van jou is. Lees hier alles over verhuizen.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community