Alles over TV van T-Mobile Thuis

Installeren
Monteur

Installeren

Gebruiken
Gebruiken

Gebruiken

Afstandsbediening
Afstandsbediening T-Mobile Thuis

Afstandsbediening

TV-problemen
TV-problemen T-Mobile Thuis

TV-problemen

TV Anywhere
T-Mobile TV Anywhere app

T-Mobile TV Apps

Zenders
Zenders

Zenders

TV-abonnement aanpassen
Abonnement aanpassen

Abonnement aanpassen

Zelf bepalen welke films en series je kijkt, wanneer je maar wilt programma's opnemen en altijd en overal uitzendingen terugkijken. Dát is Interactieve TV van T-Mobile Thuis. Graag vertellen we je wat je allemaal zelf kunt regelen. Heb je een probleem met het beeld of geluid van je TV? Bekijk dan de video. De oplossing is vaak makkelijker dan je denkt!

Problemen met TV kijken? Check onze Community of My T-Mobile Thuis

Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op de Community. Klik hier om te bekijken of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Klik hier voor de 'Actuele storingen' pagina.

Haal meer uit Interactieve TV

Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal TV met TV Anywhere, in de app of gewoon online. Laat je inspireren. 

Veelgestelde vragen

  • Waar vind ik mijn TV-pincode en TV-klantnummer?

    Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te registreren. De inloggegevens voor TV bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. In My T-Mobile Thuis kun je deze gegevens heel eenvoudig vinden.

    Bekijk mijn TV-inloggegevens

  • Hoe werkt TV Anywhere?

    Download de gratis T-Mobile TV Anywhere app op je smartphone, tablet of laptop via www.t-mobiletv.nl. Log in met je TV-pincode en TV-klantnummer, deze kun je terugvinden in My T-Mobile Thuis.

    Met de gratis T-Mobile TV Anywhere App kijk je overal in de EU TV! De app geeft je de beschikking over meer dan 50 zenders op je tablet, smartphone, laptop, PC, of Chromecast. Zo kijk je TV zonder TV Box, maar wèl met met dezelfde ervaring en functies. Meer weten? Kijk op de TV Anywhere service pagina en klik op het onderwerp waar je meer over wilt weten.

    Wil je de T-Mobile TV app gebruiken op Apple TV? Daarvoor heb je verbinding nodig met het T-Mobile Thuis netwerk. Lees hier meer.

  • Ik heb haperend / blokkerig beeld, wat nu?

    Niets is zo vervelend als haperend of blokkerig beeld op je TV. We willen graag dat je plezier beleeft aan TV kijken. Daarom hebben we een aantal tips opgesteld om je TV problemen op te lossen.

    Klik hier voor de tips.

  • Hoe wijzig ik mijn TV-abonnement?

    Kijk je de laatste tijd ineens een stuk meer TV of juist minder? Pas dan je abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! In My T-Mobile Thuis zie je wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn. Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile Thuis. Zo kun je zelf:

    • TV-abonnement aan- of uitzetten
    • Extra TV-pakketten toevoegen of opzeggen
    • Extra TV Box(en) bestellen of opzeggen

    Daarnaast kun je in My T-Mobile Thuis ook je internetsnelheid en vast Bellen abonnement aanpassen. Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.

  • Hoe gebruik ik teletekst?

    Teletekst open je met de 'TXT'-knop op je afstandsbediening.

    Let op: Teletekst is niet meer beschikbaar op glasvezel.
    Het kan zijn dat teletekst het niet meer doet als je recentelijk bent overgezet bent naar het nieuwe T-Mobile TV platform. Je kunt de TV-gids of minigids openen voor de meest recente programma-informatie. Druk daarvoor op de 'GIDS'- of 'INFO'-knop of op je afstandsbediening. Ook kun je gebruikmaken van (doven)ondertiteling door het aan te zetten binnen het TV-menu.

  • Hoe zet ik (doven)ondertiteling aan op mijn TV?

    Het aanzetten van (doven)ondertiteling is zo geregeld met een paar drukken op de afstandsbediening. Het kan op één van de twee manieren, afhankelijk van wat voor internetaansluiting je hebt:

    Via teletekst bij Standaard (DSL) internet  
    Open teletekst met de 'TXT'-knop rechtsonder op je afstandsbediening. In het teletekstmenu kun je 888 intoetsen voor dovenondertiteling.

    Via het TV-menu bij Glasvezel internet
    Zit je op glasvezel, dan zet je dovenondertiteling eenvoudig aan binnen het hoofdmenu op je TV. Ga daarvoor naar menu → account → audio en ondertiteling → dovenondertiteling aanzetten.

    Weet je niet wat voor internetaansluiting je hebt? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien of je gebruikt maakt van Standaard (DSL) internet of Glasvezel internet. Je vindt de informatie over je type internetaansluiting terug onder "Abonnementen" en in het vakje over je huidige internetsnelheid.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community