Alles over TV van T-Mobile Thuis
Op deze pagina vind je antwoord op alle vragen over TV van T-Mobile Thuis.
Klik op het onderwerp voor meer informatie.
T-Mobile TV
Zelf bepalen welke films en series je kijkt. Wanneer je maar wilt programma's opnemen. En altijd en overal uitzendingen terugkijken. Dát is TV van T-Mobile Thuis.
Graag vertellen we je wat je allemaal zelf kunt regelen. Heb je een probleem met het beeld of geluid van je TV? Bekijk dan de video. De oplossing is vaak makkelijker dan je denkt!
Zó los je problemen met TV kijken op
Is er een grote storing? Dan proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op de Community. Bekijk of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Of ga naar de 'Actuele storingen' pagina.
Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal TV met
Veelgestelde vragen
-
Waar vind ik mijn TV-pincode en TV-klantnummer?
Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te registreren. De inloggegevens voor TV bestaan uit:
- De TV-pincode
- Het TV-klantnummer
In My T-Mobile Thuis kun je deze gegevens heel eenvoudig vinden.
-
Hoe werkt TV Anywhere?
Download de gratis T-Mobile TV Anywhere app op je smartphone, tablet of laptop via www.t-mobiletv.nl. Log in met je TV-pincode en TV-klantnummer, deze kun je terugvinden in My T-Mobile Thuis.
Met de gratis T-Mobile TV Anywhere App kijk je overal in de EU TV! De app geeft je de mogelijkheid over meer dan 50 zenders te kijken op je tablet, smartphone, laptop, PC, of Chromecast. Zo kijk je TV zonder TV Box, maar wél met dezelfde ervaring en functies. Meer weten? Kijk op de TV Anywhere service pagina en klik op het onderwerp waar je meer over wilt weten.
Wil je de T-Mobile TV app gebruiken op Apple TV? Daarvoor heb je verbinding nodig met het T-Mobile Thuis netwerk.
-
Ik heb haperend / blokkerig beeld, wat nu?
Niets is zo vervelend als haperend of blokkerig beeld op je TV. We willen graag dat je plezier beleeft aan TV kijken. Daarom hebben we een aantal tips opgesteld om je TV problemen op te lossen.
Lees alle tips.
-
Hoe wijzig ik mijn TV-abonnement?
Kijk je de laatste tijd een stuk meer TV of juist minder? Pas dan je abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo makkelijk! In My T-Mobile Thuis zie je wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn. Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile Thuis. Zo kun je zelf:
- TV-abonnement aan- of uitzetten
- Extra TV-pakketten toevoegen of opzeggen
- Extra TV Box(en) bestellen of opzeggen
Daarnaast kun je in My T-Mobile Thuis ook je internetsnelheid en vast Bellen abonnement aanpassen. Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.
-
Hoe gebruik ik teletekst?
Teletekst open je met de 'TXT'-knop op je afstandsbediening.
Let op: Teletekst is niet meer beschikbaar op glasvezel.
Het kan zijn dat teletekst het niet meer doet als je pas bent overgezet bent naar het nieuwe T-Mobile TV platform. Je kunt de TV-gids of minigids openen voor de meest recente programma-informatie. Druk daarvoor op de 'GIDS'- of 'INFO'-knop of op je afstandsbediening. Ook kun je gebruikmaken van (doven)ondertiteling door het aan te zetten binnen het TV-menu. -
Hoe zet ik (doven)ondertiteling aan op mijn TV?
Het aanzetten van (doven)ondertiteling is zo geregeld. Het kan op één van de twee manieren, afhankelijk van wat voor internetaansluiting je hebt:
- Via teletekst bij Standaard (DSL) internet
Open teletekst met de 'TXT'-knop rechtsonder op je afstandsbediening. In het teletekstmenu kun je 888 intoetsen voor dovenondertiteling. - Via het TV-menu bij Glasvezel internet
Zit je op glasvezel, dan zet je dovenondertiteling eenvoudig aan binnen het hoofdmenu op je TV. Ga daarvoor naar menu → account → audio en ondertiteling → dovenondertiteling aanzetten.
Weet je niet wat voor internetaansluiting je hebt? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien of je gebruikt maakt van Standaard (DSL) internet of Glasvezel internet. Je vindt de informatie over je type internetaansluiting terug onder "Abonnementen" en in het vakje over je huidige internetsnelheid.
- Via teletekst bij Standaard (DSL) internet