Alles over TV van T-Mobile Thuis

Op deze pagina vind je antwoord op alle vragen over TV van T-Mobile Thuis.
Klik op het onderwerp voor meer informatie.

Installeren
Monteur

Installeren

Gebruiken
Gebruiken

Gebruiken

Afstandsbediening
Afstandsbediening T-Mobile Thuis

Afstandsbediening

TV-problemen
TV-problemen T-Mobile Thuis

TV-problemen

TV Anywhere
TV Anywhere icoon

TV Anywhere

T-Mobile TV App
T-Mobile TV app icoon

T-Mobile TV App

Zenders
Zenders

Zenders

Viaplay
Popcorn icon

Viaplay

TV-abonnement aanpassen
Abonnement aanpassen

Abonnement aanpassen

T-Mobile TV 

Zelf bepalen welke films en series je kijkt. Wanneer je maar wilt programma's opnemen. En altijd en overal uitzendingen terugkijken. Dát is TV van T-Mobile Thuis.

Graag vertellen we je wat je allemaal zelf kunt regelen. Heb je een probleem met het beeld of geluid van je tv? Bekijk dan de video. De oplossing is vaak makkelijker dan je denkt!

Nick Jr. is in maart de zender van de maand

Nick Jr. is in maart de zender van de maand. Deze zender is speciaal voor de kleintjes van 2 tot 6 jaar. Spelenderwijs leren ze taal, rekenen en sociale vaardigheden. Maak nu kennis met deze leuke en leerzame kinderprogramma’s van Nick Jr. op kanaal 18.

Meer over Nick Jr.

Zó los je problemen met tv-kijken op

Problemen met tv-kijken? Check onze Community of My T-Mobile Thuis

Is er een grote storing? Dan proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op de Community. Bekijk of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Of ga naar de 'Actuele storingen' pagina.

Haal meer uit Interactieve TV

Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal tv met TV Anywhere, in de app of gewoon online. Laat je inspireren. 

Veelgestelde vragen

  • Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te registreren. De inloggegevens voor TV bestaan uit:

    • De TV-pincode
    • Het TV-klantnummer

    In My T-Mobile Thuis kun je deze gegevens heel eenvoudig vinden.

    Bekijk mijn TV-inloggegevens

  • Download de gratis T-Mobile TV Anywhere app op je smartphone, tablet of laptop via www.t-mobiletv.nl. Log in met je TV-pincode en TV-klantnummer, deze kun je terugvinden in My T-Mobile Thuis.

    Met de gratis T-Mobile TV Anywhere App kijk je overal in de EU TV! Met de app kijk je meer dan 50 zenders op je tablet, smartphone, laptop, PC of Chromecast. Zo kijk je tv zonder TV Box, maar wél met dezelfde ervaring en functies. Meer weten? Kijk op de TV Anywhere service pagina en klik op het onderwerp waar je meer over wilt weten.

    Wil je de T-Mobile TV app gebruiken op Apple TV? Daarvoor heb je verbinding nodig met het T-Mobile Thuis netwerk.

  • Niets is zo vervelend als haperend of blokkerig beeld op je tv. We willen graag dat je plezier beleeft aan tv-kijken. Daarom hebben we een aantal tips opgesteld om je tv-problemen op te lossen.

    Lees alle tips.

  • Kijk je de laatste tijd een stuk meer tv of juist minder? Pas dan je abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo makkelijk! In My T-Mobile Thuis zie je wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn. Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile Thuis. Zo kun je zelf:

    • TV-abonnement aan- of uitzetten
    • Extra TV-pakketten toevoegen of opzeggen
    • Extra TV Box(en) bestellen of opzeggen

    Daarnaast kun je in My T-Mobile Thuis ook je internetsnelheid en vast Bellen abonnement aanpassen. Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.

  • Teletekst open je met de 'TXT'-knop op je afstandsbediening.

    Let op: Teletekst is niet meer beschikbaar op glasvezel.
    Ben je pas overgezet naar het nieuwe T-Mobile TV platform? Dan kan het zijn dat teletekst niet meer werkt. Je kunt de TV-gids of minigids openen voor de meest recente programma-informatie. Druk daarvoor op de 'GIDS'- of 'INFO'-knop of op je afstandsbediening. Ook kun je gebruikmaken van (doven)ondertiteling door het aan te zetten binnen het TV-menu.

  • Het aanzetten van (doven)ondertiteling is zo geregeld. Het kan op één van de twee manieren, afhankelijk van wat voor internetaansluiting je hebt:

    • Via teletekst bij Standaard (DSL) internet  
      Open teletekst met de 'TXT'-knop rechtsonder op je afstandsbediening. In het teletekstmenu kun je 888 intoetsen voor dovenondertiteling.
    • Via het TV-menu bij Glasvezel internet
      Zit je op glasvezel, dan zet je dovenondertiteling eenvoudig aan binnen het hoofdmenu op je tv. Ga daarvoor naar menu → account → audio en ondertiteling → dovenondertiteling aanzetten.

    Weet je niet wat voor internetaansluiting je hebt? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien of je gebruikt maakt van Standaard (DSL) internet of Glasvezel internet. Je vindt de informatie over je type internetaansluiting terug onder "Abonnementen" en in het vakje over je huidige internetsnelheid.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200