Vast Bellen

Lees meer
Vaste telefoon

Vaste telefoon aansluiten

Lees meer
Plus teken

Tweede telefoon aansluiten

Lees meer
Verbruikmeter

Bellimiet instellen

Lees meer
Draadloze vaste telefoon

Gebruiken

Lees meer
Nummertoetsenbord

Nummerbehoud

Lees meer
Gesprek verbroken

Geen of slechte verbinding

Abonnement aanpassen
Vast Bellen abonnement aanpassen

Abonnement aanpassen

Kun je niet bellen of gebeld worden? Check onze Community of My T-Mobile Thuis

Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op onze Community. Klik hier om te bekijken of er nu een storing bekend is. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis. Klik hier voor de 'Actuele storingen' pagina.

Wifi T-Mobile

Snelheid verbeteren?

Stel je vraag aan onze Community. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle Wifi-verbeterstappen door.

Vraag het onze community

Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt de Wifi-verbeterstappen met je door.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Veelgestelde vragen

  • Ik heb een probleem met bellen, wat kan ik doen?

    Wij leggen je graag uit hoe je problemen met telefonie stap voor stap kunt oplossen. Klik hier voor de stappen.

  • Hoe pas ik telefonie instellingen aan?

    Wil je een vaste lijn doorschakelen, je opties voor nummerherkenning bekijken of andere telefonie instellingen bekijken? Klik hier voor meer uitleg

  • Wat zijn de beltarieven van T-Mobile Thuis?

    Met T-Mobile Thuis kun je voordelig bellen naar vast en mobiel. Je rekent af per seconde. Dus als je 2 minuten en 17 seconden belt, ronden we dat niet af naar 3 minuten. Dat is wel zo eerlijk. Bekijk hier de beltarieven

  • Hoe wijzig ik mijn abonnement?

    Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! Ga naar My T-Mobile Thuis

  • Wat is mijn bellimiet?

    T-Mobile Thuis hanteert een maandelijks bellimiet van € 200. Zo zorgen wij ervoor dat onze klanten niet verrast worden door hoge kosten. Ga je over de grens van € 200 dan kun je tijdelijk niet meer bellen. Gebeld worden kan dan nog wel. De blokkering gaat in op het moment dat je je laatste telefoongesprek - waarin je de grens passeert - afrondt. Wil je weer kunnen bellen of wil je een hogere bellimiet, neem dan contact op met onze online Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail