Vast Bellen
Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen over Vast Bellen van T-Mobile Thuis.
Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op onze Community. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis.

Snelheid verbeteren?
Stel je vraag aan onze Community. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle stappen voor beter wifi door.
Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt dan de stappen voor beter wifi met je door.
Veelgestelde vragen
-
Ik heb een probleem met Vast Bellen, wat kan ik doen?
Wij leggen je graag uit hoe je problemen met telefonie stap voor stap kunt oplossen.
-
Hoe pas ik telefonie instellingen aan?
Wil je een vaste lijn doorschakelen, je opties voor nummerherkenning bekijken of andere telefonie instellingen bekijken?
-
Wat zijn de beltarieven van Internet voor thuis van T-Mobile?
Met Interet voor thuis van T-Mobile kun je voordelig bellen naar vast en mobiel. Je rekent af per seconde. Dus als je 2 minuten en 17 seconden belt, ronden we dat niet af naar 3 minuten. Dat is wel zo eerlijk. Bellen met T-Mobile Thuis doe je met gunstige tarieven.
-
Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Wil je je Vast Bellen abonnement aanpassen? Dat doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! Na het inloggen zie je wat je kunt wijzigen aan je abonnement. Daar zie je ook wat een wijziging betekent voor de kosten en voorwaarden van je abonnement.
-
Wat is mijn bellimiet?
T-Mobile Thuis hanteert een maandelijks bellimiet van € 200. Zo zorgen wij ervoor dat onze klanten niet verrast worden door hoge kosten. Ga je over de grens van € 200 dan kun je tijdelijk niet meer bellen. Gebeld worden kan dan nog wel. De blokkering gaat in op het moment dat je je laatste telefoongesprek - waarin je de grens passeert - afrondt.
Wil je weer kunnen bellen of wil je een hogere bellimiet? Neem dan contact op met onze online Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.