Vast Bellen

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen over Vast Bellen van T-Mobile Thuis.

Lees meer
Vaste telefoon

Vaste telefoon aansluiten

Lees meer
Plus teken

Tweede telefoon aansluiten

Lees meer
Verbruikmeter

Bellimiet instellen

Lees meer
Draadloze vaste telefoon

Gebruiken

Lees meer
Nummertoetsenbord

Nummerbehoud

Lees meer
Gesprek verbroken

Geen of slechte verbinding

Abonnement aanpassen
Vast Bellen abonnement aanpassen

Abonnement aanpassen

Kun je niet bellen of gebeld worden? Check onze Community of My T-Mobile Thuis

Wanneer er een grote storing aan de gang is proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen en te melden op onze Community. Als er een storing bekend is in jouw postcodegebied melden we het in My T-Mobile Thuis.

Wifi T-Mobile

Snelheid verbeteren?

Stel je vraag aan onze Community. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle stappen voor beter wifi door.

Vraag het onze community

Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt dan de stappen voor beter wifi met je door.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Veelgestelde vragen

  • Wij leggen je graag uit hoe je problemen met telefonie stap voor stap kunt oplossen.

  • Wil je een vaste lijn doorschakelen, je opties voor nummerherkenning bekijken of andere telefonie instellingen bekijken?

  • Met Interet voor thuis van T-Mobile kun je voordelig bellen naar vast en mobiel. Je rekent af per seconde. Dus als je 2 minuten en 17 seconden belt, ronden we dat niet af naar 3 minuten. Dat is wel zo eerlijk. Bellen met T-Mobile Thuis doe je met gunstige tarieven.

  • Wil je je Vast Bellen abonnement aanpassen? Dat doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! Na het inloggen zie je wat je kunt wijzigen aan je abonnement. Daar zie je ook wat een wijziging betekent voor de kosten en voorwaarden van je abonnement.

  • T-Mobile Thuis hanteert een maandelijks bellimiet van € 200. Zo zorgen wij ervoor dat onze klanten niet verrast worden door hoge kosten. Ga je over de grens van € 200 dan kun je tijdelijk niet meer bellen. Gebeld worden kan dan nog wel. De blokkering gaat in op het moment dat je je laatste telefoongesprek - waarin je de grens passeert - afrondt.

    Wil je weer kunnen bellen of wil je een hogere bellimiet? Neem dan contact op met onze online Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200