Apps betalen via je T-Mobile factuur

Doe aankopen in de Play Store zonder creditcard

T-Mobile biedt je de mogelijkheid apps, muziek en boeken in de Play Store af te rekenen via je T-Mobile factuur:

  • Eenvoudig en veilig betalen
  • Geen creditcard nodig
  • Geen extra kosten

Bekijk het aanbod in de Google Play Store en betaal eenvoudig met je factuur:

Ga naar Google Play

Hoe werkt het?

  • Selecteer de app, muziek of het boek in de Play Store en tik op het bedrag.
  • Tik op het pijltje naast het bedrag om naar de betalingsopties te gaan.
  • Selecteer 'Facturering via T-Mobile inschakelen’ of ‘Betalen via mijn T-Mobile rekening’.
  • Tik op 'Kopen'.

Je hebt nu de app gekocht via je T-Mobile factuur! De kosten hiervan komen op jouw maandelijkse factuur te staan onder ‘Overige aankopen bij derde partijen’.

Tip: wachtwoord instellen

Standaard is er een limiet van € 70 per aankoop en € 250 per maand. Wil je voorkomen dat bijvoorbeeld je zoon of dochter (in-)app aankopen doet zonder jouw toestemming? Stel dan een wachtwoord in:

  • Open Play Store op je telefoon
  • Kies instellingen
  • Kies 'wachtwoord vereisen voor aankopen'
Hoe zijn mijn aankopen te zien op de T-Mobile factuur?

De kosten van aangeschafte apps komen op je maandelijkse T-Mobile factuur te staan bij de categorie ‘Overige aankopen bij derde partijen’. Houd tussentijds via My T-Mobile je aankopen in de gaten. Bij de Verbruiksdetails vind je een overzicht van de door jou gekochte apps.

Voorbeeld:

Overige aankopen derde partijen op factuur

Hoe werkt het bij Windows Store?
  • Stap 1: Selecteer applicatie in de Windows store.
  • Stap 2: Bekijk de app van je keuze en kies voor ‘kopen’.
  • Stap 3: Bekijk het aankoopoverzicht en bevestig de aankoop.
Meer over Windows Store apps betalen via je factuur
Hoe werkt het bij BlackBerry World?
  • Stap 1: Selecteer applicatie in de BlackBerry World.
  • Stap 2: Bekijk de app van je keuze en kies voor ‘kopen’.
  • Stap 3: Bekijk het aankoopoverzicht en bevestig de aankoop.
Meer over BlackBerry World apps betalen via je factuur
Waar kan ik met vragen en klachten over een app terecht ?

Als je de app gekocht hebt in de Google Play Store, neem dan contact op met Google Play.

Neem contact op met Google Play
Wat moet ik doen bij een foutmelding?

Krijg je een foutmelding bij het gebruik van Apps betalen via je factuur?

Bekijk een aantal bekende oorzaken en oplossingen
Kan ik deze betaalmogelijkheid uitzetten?

Ja, dat kan in My T-Mobile. Als je niet op deze manier wilt betalen, zet dan het bolletje bij ‘Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World’ op ‘Blokkeren’.

Pas je instellingen aan in My T-Mobile