Software Updates Interactieve TV

Op deze pagina lees je alles over updates en verbeteringen aan de Interactieve TV Box van T-Mobile Thuis

Zo wordt televisie kijken nog makkelijker! Jij wilt natuurlijk optimaal genieten van alle Interactieve TV mogelijkheden. Bij T-Mobile Thuis werken wij constant aan het het verbeteren van onze diensten. We verzamelen alle wensen en proberen deze toe te voegen of te optimaliseren.

Hoe krijg jij de verbeteringen?

Je hoeft niets te doen. Verbeteringen en nieuwe functionaliteiten worden automatisch door een software update op je Interactieve TV Box geïnstalleerd, als de Interactieve TV Box aan staat.

Heb je wensen? Geef ze door

Werkt er iets niet goed aan je Interactieve TV Box of moeten we een nieuwe functionaliteit toevoegen? Geef het door via ons Forum en we gaan er mee aan de slag.

Wat zie jij graag verbeterd? >

  1. Verbeteringen maart 2019

    Bij T-Mobile Thuis willen we er zeker van zijn dat jij altijd optimaal kunt TV kijken. Daarom hebben we weer een nieuwe update voor onze TV Boxen. In de nacht van 11 op 12 maart zetten we deze update live.

    Uitbreiding Begin Gemist - Op deze pagina zie je een overzicht van alle zenders met Begin Gemist. Je ziet dan dat bijvoorbeeld nu ook TLC, Viceland en Discovery ook Begin Gemist hebben.

    Uitbreiding Pauze/Live - Het is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren als je in het bezit bent van een Interactieve TV Box zonder opnamefunctie. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z. Dit gaat heel makkelijk. Met de play/pauze toets play/pause knop op je afstandsbediening. Je kunt een programma tot een uur pauzeren. Je kunt op deze zenders alleen niet doorspoelen. Op de NPO zenders kan dat wel

    Van TV naar Radio met de groene knop - Er is veel vraag geweest naar makkelijker switchen tussen TV en Radio. Met één druk op de groene knop groene knop switch je nu snel tussen beide functies. Zo heb je de Radio altijd binnen handbereik.

    Wisselen van ondertiteling met de gele knop - Met behulp van de gele knop wissel je tussen de verschillende talen ondertiteling. Ook zet je de ondertiteling ermee uit. Het kan wel voorkomen dat er geen andere taal beschikbaar is voor de ondertiteling, of dat het programma alleen met ondertiteling wordt uitgezonden. In dat geval kan je de ondertiteling niet aanpassen met de gele knop gele knop .

    Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar - Je ziet altijd alle beschikbare Uitzending Gemist menu’s, ongeacht de zenders in je Favorietenlijst. Dat was eerst anders. Hebben we opgelost!

    ‘Meer zoals dit’ verbeterd - Bij de ‘Meer zoals dit’ films in de Videoshop en bij Film1 kreeg je eerst vaak dezelfde films te zien als suggesties. Dit hebben we nu aangepast. Je ziet veel meer verschillende films om uit te kiezen.

    Favorieten altijd actueel - Als je in de Videoshop en de Film1 shop een film in Favorieten plaatste, bleef deze film daar ook staan als de film niet langer beschikbaar was om te huren. Zo kon het zijn dat je daar een film zag staan die je niet meer kon huren. Dit is nu aangepast. Alle films in die je in Favorieten ziet zijn dus te huren.

    Het volumebalkje helemaal vol - Als je het volume van je TV Box op maximaal had staan bleef het volumebalkje altijd nog een stukje leeg. Hierdoor leek het alsof het geluid nog harder zou kunnen. Dit is nu opgelost. Als het volume op maximaal staat is het volumebalkje ook helemaal vol.

  2. Verbeteringen augustus 2018

    • Oplossing ondertiteling via Teletekst 888
    • Oplossing voor geluidsproblemen Radio
    • Foutmelding "Server connection completed"
    • Tulpstekkers en HDMI

    Onderstaande update is van toepassing op de Interactieve TV Boxen Kamai 510 en Amulet 515. Alle updates tot nu toe, vind je helemaal onderaan deze pagina.

    Toon alle details

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail