Annuleren en terugsturen

Spijt van je online aankoop? Je kunt hem binnen 14 dagen terugsturen

Voor elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen. Als T-Mobile de producten heeft ontvangen, krijg je binnen 14 dagen je geld teruggestort.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?

Je kunt je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren.

Hoe werkt terugsturen & terugbetalen?

Wil je de bestelling niet meer? Dan moet je de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen als een aangetekend pakket. Je krijgt van ons een verklaring van ontbinding. Als T-Mobile dan ook de producten terug heeft ontvangen, krijg je binnen 14 dagen je geld terug.

Kosten
De producten moeten met een aangetekend pakket teruggestuurd worden. Jij betaalt deze verzendkosten, ongeveer € 8,- , zelf. Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.

Contact
Wil je een verklaring van ontbinding en zit je in je bedenktijd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ook gebruik maken van het online retourformulier.

Heb ik recht op garantie?

Via de wet heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen. Je hebt hiervoor een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon. Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze klantenservice melden. Voor reparaties gelden de T-Mobile reparatievoorwaarden.

Ik heb een klacht

Is je product kapot of beschadigd? Of heb je een klacht over een van onze (aanvullende) diensten? Laat het ons binnen twee maanden nadat je het probleem ontdekt hebt weten. Alleen als je de klacht schriftelijk aan T-Mobile stuurt, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen. T-Mobile geeft een inhoudelijke reactie binnen 30 dagen na het ontvangen van de klacht. Als dit niet op tijd lukt, laat T-Mobile binnen 30 dagen weten wanneer je de inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Ik heb een klacht
Ik heb al betaald, hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Het betaalde bedrag wordt binnen twee weken na de annulering terugbetaald.

Ik heb een verkeerd toestel ontvangen, wat nu?

Neem contact op met T-Mobile Klantenservice. Een medewerker vult een retourformulier voor je in en vraagt je de bestelling terug te sturen. Is de bestelling bij T-Mobile binnen? Dan bezorgen we de juiste bestelling binnen vijf werkdagen.

Ik heb een kapot toestel gekregen, wat nu?

Als je nieuwe telefoon kapot blijkt te zijn bij ontvangst, zorgen wij voor vervanging. Hiervoor kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice. Zorg dat je de pakbon bij de hand hebt.

Gaat je toestel later kapot? Lees dan de reparatievoorwaarden.

Order & Pick up

Heb je online besteld maar gekozen om je bestelling op te halen in de T-shop? Dan gelden de regels van 'Order & Pick Up. Benieuwd wat dit voor jouw bestelling betekent? Lees dan alle informatie op de pagina 'Ophalen bestelling in de T-Mobile Shop'.

Meer over Order & Pick Up