Annuleren en terugsturen

Spijt van je aankoop? Vaak heb je een bedenktijd

Als je een T-Mobile abonnement bestelt, heb je vaak een bedenktijd. Binnen deze tijd kun je je bestelling nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen.

Ben je toch niet tevreden over je bestelling, dan kun je deze annuleren in 2 stappen. Eerst bekijk je of er een bedenktijd voor je geldt. Valt je bestelling nog binnen deze bedenktijd? Dan kun je je annulering eenvoudig digitaal aan ons doorgeven.
Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. 

Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees dan verder bij de veelgestelde vragen

Annuleren & terugsturen

Stap 1: bekijk je bedenktijd

Hoe lang je bedenktijd is, hangt af waar je besteld hebt. Hieronder geven we een overzicht.
Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou de bedenktijd van een T-Mobile winkel.

a) Besteld in een T-Mobile winkel

b) Besteld via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile

c) Besteld bij een ander verkooppunt


Stap 2: annuleer je bestelling

Wil je de bestelling niet meer, en is de bedenktijd nog niet verlopen? Dan kun je je bestelling annuleren.
De kans is groot dat een toestel onderdeel van de bestelling is. Dit toestel moet teruggestuurd worden. 

Terugsturen toestel
Je moet het toestel compleet (dus inclusief lader, koptelefoon en andere onderdelen), onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. De producten moeten met een aangetekend pakket teruggestuurd worden. Jij betaalt deze verzendkosten, ongeveer € 8,- , zelf. Als wij het pakket terug hebben ontvangen krijg je van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd .

Kosten en vergoedingen 
Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.
Heb je een bedrag bijbetaald, bijvoorbeeld aansluitkosten, of een bijbetaling voor het toestel? Als we je toestel retour hebben ontvangen storten we dat bedrag binnen twee weken terug op je rekening.

Geef je annulering door


Veelgestelde vragen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?
  • Wordt je bestelling thuisbezorgd?
    Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren.
  • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
    Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
  • Ontvang je helemaal niets?
    Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice
Ik wil een 4G voor Thuis abonnement annuleren

Ook dat is mogelijk, hiervoor kun de stappen op deze pagina volgen.
Het modem willen we graag retour ontvangen. Bij het aanmelden van je annulering vragen we om het IMEI-nummer van het toestel. Hier vul je het IMEI-nummer van het modem in.
De buitenantenne mag je houden, deze is onderdeel van de installatieservice.

Ik heb al betaald, hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Nadat wij je annulering hebben verwerkt sturen we je een bevestiging.
Het bedrag dat je hebt betaald wordt binnen twee weken na versturen van deze bevestiging terugbetaald.

Ik heb een kapot toestel gekregen, wat nu?

Als je nieuwe telefoon kapot blijkt te zijn bij ontvangst, zorgen wij voor vervanging. Hiervoor kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zorg dat je de pakbon bij de hand hebt.
Gaat je toestel later kapot? Lees dan hieronder verder over je garantie.

Ik heb een verkeerd toestel gekregen, wat nu?

Neem contact op met onze Klantenservice. Een medewerker vult een retourformulier voor je in en vraagt je de bestelling terug te sturen. Is de bestelling bij T-Mobile binnen? Dan bezorgen we de juiste bestelling binnen vijf werkdagen.

Ik heb een klacht, heb ik garantie?

Is je toestel/tablet kapot? Dan heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.
Om aanspraak te maken op garantie heb je wel een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon.
Lees hoe je zelf je reparatie kunt aanmelden (en bekijk de T-Mobile reparatievoorwaarden) op onze reparatiepagina.

Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze Klantenservice melden. 

Neem contact op met onze Klantenservice