Spaar gratis voor cadeaus met T-Mobile Extra

Het spaarprogramma voor korting, leuke cadeaus en uitjes

T-Mobile Extra

Het leukste van sparen met T-Mobile Extra, is natuurlijk je punten inwisselen! Misschien heb je zonder dat je het door hebt, al een leuk cadeau bij elkaar gespaard. Kies in de online catalogus uit leuke cadeaus of bijzondere uitjes. Voor jezelf, of voor iemand anders. Of spaar voor een speciale internetbundel of telefoonaccessoires in de T-Mobile Shops.

Naar de catalogus

Let op:
Heb je je contract verlengd na 28 januari 2018? Dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee. Je bouwt geen extra punten meer op. Bekijk veelgestelde vragen


 

Hoe werkt het

Hoe werkt het sparen?

  • Meld je aan voor ons unieke spaarprogramma en spaar automatisch punten.
  • Voor 1 euro op je factuur krijg je 1 punt. Maar: de maandelijkse betaling van je toestelkrediet telt niet mee.
  • Daarnaast zijn er elke maand nieuwe acties waarmee je punten spaart.
  • Je spaart totdat je contract afloopt.
  • Op de website en in de My T-Mobile app zie je hoeveel punten je hebt gespaard.
Let op:
Heb je je contract verlengd na 28 januari 2018? Dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee. Je bouwt geen extra punten meer op.

Hoe werkt het inwisselen?

Heb je een leuk cadeau gezien?

  • Je mag zelf kiezen waarvoor je de punten inruilt.
  • Je kunt je punten in de T-Mobile Shops inruilen voor korting op telefoons of telefoonaccessoires.
  • In de online catalogus heb je nog meer keus. Alle cadeaus kun je volledig met je punten bestellen. Voor een aantal artikelen is er ook een bijbetaalmogelijkheid.
  • Bezorging van de cadeaus is gratis.


 

Actie

Wanneer? Punten
Deezer

Met Deezer kan je naar je favoriete muziek luisteren waar je ook bent. Voeg Deezer nu toe aan je abonnement.
Voorwaarden Deezer

t/m 28 februari 2018
25


 

Populaire cadeaus

Rituals cadeaupakket

Pathé bioscoopkaartje

1 uur internetten met 5GB


Veelgestelde vragen

Vragen over T-Mobile Extra

Voor wie is T-Mobile Extra?

T-Mobile Extra is voor alle particuliere klanten met een abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018.

Ik ben PrePaid klant. Kan ik ook sparen?

Voor PrePaid-klanten is er PrePaid Surprise. PrePaid opwaarderen bij T-Mobile betekent altijd prijs! Van extra belminuten of MB’s tot trendy scooters, de nieuwste iPad’s en veel meer. Wát je wint is elke keer een verrassing. Maar één ding is zeker, winnen doe je altijd! En hoe meer je opwaardeert, hoe groter je kans op de hoofdprijzen.

Speel mee met PrePaid Surprise
Ik kan me niet aanmelden. Wat nu?

Mogelijke oorzaken zijn:

  • Heb je een abonnement van na 28 januari 2018? Dan kun je je niet meer aanmelden voor T-Mobile Extra.
  • Je hebt je sinds kort aangemeld bij My T-Mobile. Het duurt 1 dag om dit volledig te verwerken.
  • Je hebt een betalingsachterstand. Zodra je betaald hebt, duurt het nog even voordat dit volledig verwerkt is. Daarna kan je je aanmelden voor T-Mobile Extra.
  • Er is een technisch probleem. Fijn als je dit zou willen melden, bijvoorbeeld via Facebook of Twitter
  • Als zakelijke klant kun je je niet online aanmelden voor het spaarprogramma. Heb je een eenmanszaak, dan kun je je via onze Klantenservice aanmelden.
Ik wil me afmelden voor T-Mobile Extra. Hoe doe ik dat?

Bij het opzeggen van je abonnement wordt ook T-Mobile Extra automatisch stopgezet. Je gespaarde punten vervallen op het moment dat ook je abonnement wordt beëindigd.

Heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde punten nog 4 maanden opmaken. Je wordt vervolgens automatisch na 4 maanden afgemeld. Afmelden voor alleen T-Mobile Extra kan door contact met ons op te nemen. Je gespaarde punten zijn hierna nog 1 maand inwisselbaar in de catalogus op My T-Mobile.

Hoeveel punten heb ik eigenlijk?

Als je in My T-Mobile inlogt, kun je jouw puntensaldo bekijken. Op de pagina historie zie je waar je punten mee verdiend hebt en welke punten je hebt ingewisseld.

Vragen over bestellingen & levertijd

Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling hangt af van wat je hebt besteld.

  • Voor cadeaus, gadgets en accessoires geldt een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Bij een product of uitje dat per E-voucher wordt verstuurd, geldt een levertijd van maximaal 3 werkdagen.
  • Vouchers: Is je e-mailadres bekend? Dan ontvang je de voucher binnen 2 uur per e-mail. Houd ook je spam-mail in de gaten. Is je e-mailadres niet bekend? Dan ontvang je de voucher binnen maximaal 5 werkdagen per post.
De levertijd is vertraagd, wat nu?

Heb je binnen de maximale levertijd nog niets ontvangen, en je hebt ook geen bericht gehad van T-Mobile? Check dan of je voucher of bericht in je spam terecht is gekomen. Kun je daar niets vinden? Neem dan contact op met de T-Mobile Klantenservice.

Hoe stuur ik een product terug?

Heb je een verkeerd product ontvangen of ben je niet tevreden over je bestelde product? Je kunt het product dan binnen 14 dagen gratis terugsturen.

Verstuur het product onbeschadigd in de originele verpakking en geef op de brief/pakbon (die bij je bestelling zat) aan waarom je het product terugstuurt.

Je kunt het pakket opsturen naar het antwoordnummer dat op de brief/pakbon van je bestelling staat vermeld. Vergeet niet om ook aan te geven of je je punten terug wilt of een nieuw exemplaar van het product wilt ontvangen.

Product werkt niet
Werkt het product niet goed of is het defect? Dan kun je het product binnen 12 maanden na ontvangst gratis terugsturen. Geef op de brief/pakbon aan dat het gaat om een defect product, en geef aan of je je punten terug wilt of een eventueel (indien mogelijk) nieuw exemplaar wilt ontvangen. Sommige producten kun je niet terugsturen Let op: er zijn een aantal producten die je niet terug kan sturen, bijvoorbeeld E-vouchers. Dit wordt duidelijk vermeld in de catalogus bij het product, tijdens het bestellen en bij de levering van je product.

Vroeger kon je korting krijgen met je punten. Kan dat niet meer?

Helaas kun je met T-Mobile Extra niet meer voor factuurkorting sparen. Punten kun je wel inwisselen voor accessoires, extra bundels of uitjes.

Kan ik de internetbundels ook in de EU gebruiken?

De bundels voor extra internet, zoals de 2 GB bundel, de weekendbundel of de uurbundel zijn alleen in Nederland geldig.

Vragen over verlengen & sparen

Ik wil mijn abonnement verlengen. Wat verandert er voor mij?

Als je je abonnement verlengt, kun je gebruikmaken voor T-Mobile Alles onder 1 dak en het bijbehorende Mobiel Voordeel en Unlimited Voordeel. Je spaart dan geen T-Mobile Extra meer. Alle veranderingen op een rij:

  • Je ontvangt vanaf dat je verlengt geen T-Mobile Extra punten meer.
  • Je kunt je punten nog 4 maanden na je verlenging opmaken.
  • We melden je na 4 maanden automatisch af voor T-Mobile Extra
Kan ik mijn punten nog opmaken?

Dat kan. Ga hiervoor naar de T-Mobile shop of de online catalogus. Je hebt na je verlenging of overstap nog 4 maanden de tijd om al je punten op te maken. 

Waarom stopt T-Mobile Extra?

We weten uit onderzoek dat klanten tegenwoordig liever direct korting ontvangen op hun bundel dan dat ze sparen voor producten. Daarom hebben we besloten om vanaf eind januari 2018 te stoppen met T-Mobile Extra bij nieuwe of verlengde abonnementen.

Mag ik mijn abonnement opzeggen omdat T-Mobile Extra stopt?

Bij de oudere abonnementen zoals Stel Samen & Stel Bij en andere abonnementen die verkocht zijn voor 29 januari 2018 blijf je gewoon je punten sparen. Je kunt je punten nog steeds inwisselen voor leuke events en voordelen. Het is dan ook niet mogelijk om tussentijds je abonnement op te zeggen.

Ik spaar al heel erg lang mee en heb nog een paar punten nodig voor mijn wens, kan ik die punten krijgen?

Wanneer je overstapt op het nieuwe abonnement, heb je nog 4 maanden de tijd om je punten uit te geven.

Komt er een vervangend spaarprogramma voor terug?

Er komt op dit moment geen ander spaarprogramma voor terug. In plaats daarvan kun je je als klant aanmelden voor T-Mobile Alles onder 1 dak om van extra voordelen te genieten.

Meld je aan voor Alles onder 1 dak