T-Mobile Extra gaat stoppen
Het spaarprogramma stopt per juni 2021
Spaarprogramma
Spaarprogramma
In de afgelopen jaren hebben klanten kunnen sparen voor kortingen en accessoires via het
Heb je nog T-Mobile Extra punten?
Je kunt je gespaarde
Let op: heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan zijn je T-Mobile Extra punten komen te vervallen vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
T-Mobile Klantvoordeel
T-Mobile Extra stopt, maar we blijven je als klant graag voordelen bieden. Ken je
Hoe werkt het inwisselen?
Heb je een leuk cadeau gezien?
- Je mag zelf kiezen waarvoor je de punten inruilt. Je kunt je punten alleen niet gebruiken om een betalingsachterstand te voldoen.
- Je kunt je punten in de T-Mobile Shops inruilen voor korting op telefoons of accessoires.
- In de online catalogus heb je nog meer keuze. Alle cadeaus kun je volledig met je punten bestellen.
- Bezorging van de cadeaus is gratis.
- Hoeveel punten heb ik eigenlijk?
-
Als je in
My T-Mobile inlogt, kun je jouw puntensaldo bekijken. Op deze pagina zie je waar je punten mee verdiend hebt en welke punten je hebt ingewisseld. - Bouw ik nog punten op tot 1 juni 2021?
-
Vanaf juli 2020 zul je geen nieuwe punten meer sparen via
T-Mobile Extra . Klanten die al punten spaarden viaT-Mobile Extra ontvangen als bedankje eenmalig 50 punten. - Kan ik mijn punten nog opmaken?
-
Dat kan. Ga hiervoor naar
My T-Mobile . - Waarom stopt T-Mobile Extra?
-
Uit feedback van onze klanten is gebleken dat klanten liever op andere manieren gewaardeerd worden. Daarom hebben we besloten om
T-Mobile Extra per juni 2021 te stoppen. Hoewel het programma stopt, blijven we je als klant graag voordelen bieden. Zo is er bijvoorbeeldT-Mobile Klantvoordeel. - Ik spaar al heel erg lang mee en heb nog een paar punten nodig voor mijn wens, kan ik die punten krijgen?
-
Jammer genoeg kun je geen punten krijgen of bijkopen. Voor sommige producten kun je wel bijbetalen.
- Komt er een vervangend spaarprogramma voor terug?
-
Er komt op dit moment geen ander spaarprogramma voor terug. In plaats daarvan kun je je als klant aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel om van extra voordelen te genieten.
Meer over T-Mobile Klantvoordeel - Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?
-
De levertijd van je bestelling hangt af van wat je hebt besteld.
- Voor cadeaus, gadgets en accessoires geldt een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Bij een product of uitje dat per E-voucher wordt verstuurd, geldt een levertijd van maximaal 3 werkdagen.
- Vouchers: Is je e-mailadres bekend? Dan ontvang je de voucher binnen 2 uur per e-mail. Houd ook je spam-mail in de gaten. Is je e-mailadres niet bekend? Dan ontvang je de voucher binnen maximaal 5 werkdagen per post.
- De levertijd is vertraagd, wat nu?
-
Heb je binnen de maximale levertijd nog niets ontvangen, en je hebt ook geen bericht gehad van T-Mobile? Check dan of je voucher of bericht in je spam terecht is gekomen. Kun je daar niets vinden? Neem dan contact op met de
T-Mobile Klantenservice. . - Vroeger kon je korting krijgen met je punten. Kan dat niet meer?
-
Sparen voor factuurkorting is inderdaad niet meer mogelijk. Punten kun je wel inwisselen voor accessoires, extra bundels of uitjes.
- Kan ik de internetbundels ook in de EU gebruiken?
-
Nee. De bundels voor extra internet, zoals de 2 GB bundel, de weekendbundel of de uurbundel zijn alleen in Nederland geldig.