T-Mobile Klantvoordeel

Klantvoordeel bestaat uit mooie extra’s die je krijgt als je meerdere T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres bij ons combineert. Bijvoorbeeld twee of meer mobiele abonnementen, of een mobiel abonnement gecombineerd met Internet voor thuis. Maar ook als je Tele2 mobiel combineert met T-Mobile voor thuis. Want Tele2 zit onder hetzelfde dak. Lees hieronder hoe het precies zit of meld je direct aan!

Wanneer gaat mijn Klantvoordeel in?

Voor Klantvoordeel zijn er minimaal twee T-Mobile abonnementen nodig binnen één huishouden. Of een Tele2 mobiel abonnement en een T-Mobile vast abonnement. Alle abonnementen moeten apart worden aangemeld. Op het moment dat er twee of meer abonnementen zijn aangemeld op hetzelfde adres, gaat Klantvoordeel in. Abonnementhouders ontvangen na aanmelding een sms'je voor mobiele abonnementen en een e-mail voor T-Mobile Thuis abonnement. Ook zie je het terug in My T-Mobile en op de facturen.

Welke korting krijg ik?

Welk voordeel je precies krijgt, hangt af van een paar dingen. Dit hangt af van: Je abonnement, wanneer het klantvoordeel is aangevraagd en de andere abonnementen op je adres.

Klantvoordeel met meerdere T-Mobile abonnementen

Heb je een mobiel abonnement van T-Mobile in combinatie met vast internet van T-Mobile Thuis? Of hebben jij en je gezinsleden allemaal een mobiel abonnement van T-Mobile? Hier vind je een paar voorbeelden van voordelen bij meerdere T-Mobile abonnementen op één adres:

Unlimited + Internet

Tweejarig mobiel abonnement met
onbeperkt mobiele data en Internet voor thuis.
Voordelen p/mnd op jouw adres:
  • Unlimited voor € 25*
  • € 5 korting op Internet voor thuis

8GB + Internet + TV

Tweejarig mobiel abonnement met
8GB mobiele data en Internet + TV voor
thuis.
Voordelen p/mnd op jouw adres:
  • € 2,50 korting + 2GB op het mobiele abonnement
  • € 5 korting op Internet voor thuis

Unlimited + 1 GB

Tweejarig mobiel abonnement met onbeperkt mobiele data en één met 1 GB mobiele data.
Voordelen p/mnd op jouw adres:
  • Unlimited voor € 25*
  • € 2,50 korting + 2 GB voor het andere abonnement

Wil je precies weten welke voordelen op jouw abonnementen van toepassing zijn?
Log dan in op My T-Mobile of bekijk het overzicht in de Actievoorwaarden.
*Exclusief inflatiecorrectie

Klantvoordeel met Tele2 en T-Mobile Thuis 

Heb je een mobiel abonnement van Tele2 en een T-Mobile Thuis abonnement op één adres? Dan kun je Klantvoordeel aanvragen! Dit zijn de voordelen:

Tele2 mobiel + T-Mobile Internet voor thuis

Meld hier je abonnementen aan voor Klantvoordeel en geniet van deze voordelen:

  • Tot 5GB gratis extra mobiele data*
  • € 5 korting op T-Mobile Thuis

Wil je precies weten welke voordelen bij je abonnementen gelden?
Log in op MijnTele2 of check de Actievoorwaarden.

* Bij 0GB en Unlimited abonnementen krijg je geen extra data.

Verandering doorgeven

Tijdens je contractperiode kan er altijd van alles veranderen. Geen enkel probleem, maar het kan betekenen dat Klantvoordeel ook verandert. Hierbij moet je denken aan:

  • Nieuwe aanmelding
    Wordt iemand toegevoegd op je adres? Dan krijg je allebei een sms met informatie. Het kan namelijk zijn dat je korting of het voordeel mee verandert.
  • Adreswijziging
    Bij een adreswijziging word je automatisch afgemeld voor Klantvoordeel op je oude adres, en weer aangemeld op je nieuwe adres.
  • Bundel wijziging
    Het kan voorkomen dat je binnen je contractperiode je bundel verhoogt of verlaagt. In dat geval krijg je minder of juist meer voordeel. Je ziet het automatisch terug in My T-Mobile en op je factuur.
  • Verlenging
    Iemand op je adres verlengt zijn/haar contract. Klantvoordeel wordt dan automatisch aan het contract toegevoegd . Iedereen ontvangt een sms'je met informatie.
  • Afmelding
    Gaat er iemand weg van je adres? Zolang er nog twee contracten zijn op het adres, behoud je je recht op Klantvoordeel. Als er nog maar één contract van T-Mobile op het adres is, vervalt dit recht. Je ontvangt een sms'je met informatie.

Veelgestelde vragen

  • Het kan zijn dat je de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat iedereen is uitgenodigd akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je ontvangt een sms als Klantvoordeel ingaat.

    Zijn er minimaal 2 abonnementen aangemeld, maar staat er ‘Geen voordeel’ bij jouw mobiele abonnement? Dan kan het zijn dat jouw abonnement niet in aanmerking komt voor voordeel. Abonnementen afgesloten of verlengd voor 29 januari 2018 krijgen geen of andere voordelen.

    Ook kan het zijn dat je Klantvoordeel niet op je factuur ziet terugkomen. Dat komt omdat er vooruit gefactureerd wordt. Klantvoordeel moet dan op je eerstvolgende factuur zichtbaar zijn. De korting die je in de eerste maand gemist hebt, wordt dan verrekend op je volgende factuur.

  • Als je je abonnement al een tijd geleden hebt aangemeld voor Klantvoordeel. Dan kan het zijn dat je gebruikt maakt van een oudere versie van Klantvoordeel. In de meeste gevallen kan je de nieuwste voordelen zelf activeren. Voor mobiele abonnementen kan je de nieuwste versie van T-Mobile Klantvoordeel aanzetten in My T-Mobile. Klik op de melding ‘Er is een nieuwe versie beschikbaar van T-Mobile Klantvoordeel’.

    Staat de melding er niet? Dan moet je waarschijnlijk eerst je abonnement verlengen om van de nieuwste voordelen te kunnen profiteren.

    Voor Thuis abonnementen kan je de nieuwste voordelen krijgen door een nieuwe internetsnelheid te kiezen via My T-Mobile Thuis.

  • Op het moment dat je gebruik maakt van een T-Mobile Zakelijk Go abonnement, kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen niet.

  • Op 1 adres kunnen maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis abonnement gecombineerd worden met Klantvoordeel.

  • Nee, het is niet mogelijk om gebruik te maken van Klantvoordeel in combinatie met T-Mobile Prepaid.

My T-Mobile app

Je facturen bekijken? Je internetsnelheid verhogen? Voor al je abonnementen, van Mobiel en Thuis van T-Mobile, regel je nu alles zelf in de My T-Mobile app.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 08:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200