T-Mobile Klantvoordeel

Heb je meerdere T-Mobile abonnementen? Dan kun je profiteren van Klantvoordeel! Klantvoordeel geldt voor de combinatie van T-Mobile Thuis met T-Mobile mobiel, maar ook voor meerdere T-Mobile nummers op één adres. Maar hoe zit het nou precies? Hieronder lees je de antwoorden op de meest gestelde vragen over T-Mobile Klantvoordeel.

Heb je al meerdere mobiele en/of Thuis abonnementen, maar nog geen Klantvoordeel? Meld je dan direct aan!

Wanneer gaat mijn Klantvoordeel in?

Om Klantvoordeel in te laten gaan, zijn er minimaal twee abonnementen nodig binnen één huishouden. Alle T-Mobile abonnementen moeten apart worden aangemeld. Op het moment dat er twee of meer abonnementen zijn aangemeld op hetzelfde adres, gaat T-Mobile Klantvoordeel in. Abonnementhouders ontvangen na aanmelding een sms'je voor mobiele abonnementen en een e-mail voor T-Mobile Thuis abonnementen. Ook zie je het terug in My T-Mobile en op de facturen.

Verschillende soorten kortingen

Welk voordeel je precies krijgt, hangt af van een paar dingen. Van welk abonnement je hebt, wanneer je Klantvoordeel is aangevraagd en wat voor abonnementen er verder zijn aangemeld op het adres.

Hier vind je een paar voorbeelden van voordelen op één adres:

Unlimited + Internet

Tweejarig mobiel abonnement met
onbeperkt mobiele data en Internet voor thuis.
Voordelen p/mnd op jouw adres:
  • Unlimited voor € 25*
  • Max. internetsnelheid thuis voor € 25*

5GB + Internet + TV

Tweejarig mobiel abonnement met
5GB mobiele data en Internet + TV voor
thuis.
Voordelen p/mnd op jouw adres:
  • € 2,50 korting + 2GB op het mobiele abonnement
  • € 5 korting op Internet thuis

Unlimited + 1GB

Tweejarig mobiel abonnement met onbeperkt mobiele data en één met 1GB mobiele data.
Voordelen p/mnd op jouw adres:
  • Unlimited voor € 25*
  • € 2,50 korting + 2GB voor het andere abonnement

Wil je precies weten welke voordelen op jouw abonnementen van toepassing zijn? Log dan in op My T-Mobile.
*Exclusief inflatiecorrectie

Verandering doorgeven

Tijdens je contractperiode kan er altijd van alles veranderen. Geen enkel probleem, maar het kan betekenen dat Klantvoordeel ook verandert. Hierbij moet je denken aan:

  • Nieuwe aanmelding
    Wordt iemand toegevoegd op je adres? Dan krijg je allebei een sms met informatie. Het kan namelijk zijn dat je korting of het voordeel mee verandert.
  • Adreswijziging
    Bij een adreswijziging word je automatisch afgemeld voor Klantvoordeel. Je kunt Klantvoordeel gewoon opnieuw aanvragen voor het nieuwe adres.
  • Bundel wijziging
    Het kan voorkomen dat je binnen je contractperiode je bundel verhoogt of verlaagt. In dat geval krijg je minder of juist meer voordeel. Je ziet het automatisch terug in My T-Mobile en op je factuur.
  • Verlenging
    Iemand op je adres verlengt zijn/haar contract. Klantvoordeel wordt dan automatisch aan het contract toegevoegd . Iedereen ontvangt een sms'je met informatie.
  • Afmelding
    Gaat er iemand weg van je adres? Zolang er nog twee contracten zijn op het adres, behoud je je recht op Klantvoordeel. Als er nog maar één contract van T-Mobile op het adres is, vervalt dit recht. Je ontvangt een sms'je met informatie.

Veelgestelde vragen

  • Ik heb klantvoordeel aangevraagd, maar ik zie de korting nergens terug

    Het kan zijn dat je de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat iedereen is uitgenodigd akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je ontvangt een sms als Klantvoordeel ingaat.

    Zijn er minimaal 2 abonnementen aangemeld, maar staat er ‘Geen voordeel’ bij jouw mobiele abonnement, dan kan het zijn dat jouw abonnement niet in aanmerking komt voor voordeel. Abonnementen afgesloten of verlengd voor 29 januari 2018 krijgen geen of andere voordelen.

    Ook kan het zijn dat je Klantvoordeel niet op je factuur ziet terugkomen. Dat komt omdat er vooruit gefactureerd wordt. Klantvoordeel moet dan op je eerstvolgende factuur zichtbaar zijn. De korting die je in de eerste maand gemist hebt, wordt dan verrekend op je volgende factuur.

  • De korting die hier beschreven is, komt niet overeen met wat ik krijg?

    Als je je abonnement al een tijd geleden hebt aangemeld voor Klantvoordeel, dan kan het zijn dat je gebruikt maakt van een oudere versie van Klantvoordeel. In de meeste gevallen kan je de nieuwste voordelen zelf activeren. Voor mobiele abonnementen kan je de nieuwste versie van T-Mobile Klantvoordeel aanzetten in My T-Mobile door op de melding ‘Er is een nieuwe versie beschikbaar van T-Mobile Klantvoordeel’ te klikken.

    Staat de melding er niet? Dan moet je waarschijnlijk eerst je abonnement verlengen om van de nieuwste voordelen te kunnen profiteren.

    Voor Thuis abonnementen kan je de nieuwste voordelen krijgen door een nieuwe internetsnelheid te kiezen via My T-Mobile Thuis.

  • Kan T-Mobile Zakelijk ook gebruik maken van Klantvoordeel?

    Op het moment dat je gebruik maakt van een T-Mobile Zakelijk Go abonnement, kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen niet.

  • Hoeveel mensen kunnen er Klantvoordeel ontvangen op 1 adres?

    Op 1 adres kunnen maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis abonnement gecombineerd worden met Klantvoordeel.

  • Kan ik met T-Mobile Prepaid Klantvoordeel ontvangen?

    Nee, het is niet mogelijk om gebruik te maken van Klantvoordeel in combinatie met T-Mobile Prepaid.

My T-Mobile app

Je abonnement wijzigen? Je contract beheren? Instellingen aanpassen? Regel het zelf in de My T-Mobile app.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community