Abonnement wijzigen

Staat je vraag over abonnement wijzigen hiertussen?

  • Hoe zeg ik T-Mobile & Deezer Music op?

    Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile. Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik T-Mobile & Deezer Music Voordeelbundel activeren?

    Om Deezer te activeren heb je eerst een account nodig. Om het makkelijker te maken hebben wij vier stappen beschreven die nodig zijn om je Deezer account te activeren.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Welke entertainmentbundels biedt T-Mobile aan?

    We werken samen met de populaire muziekstreamdienst Deezer en met Videoland. Zo kun jij maximaal genieten van de beste muziek, series en films.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik een bundel aanzetten, aanpassen of uitzetten?

    Je kunt eenvoudig bundels aanzetten of uitzetten via My T-Mobile. Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen.

    Tip: bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe werkt contractovername?

    Bij contractovername wisselt je abonnement van eigenaar. Je kunt je abonnement laten overnemen door een ander persoon of door een bedrijf. Dit is bijvoorbeeld handig als je je abonnement niet meer nodig hebt of een eigen bedrijf bent gestart. Lees meer over contractovername.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?

    Je past je abonnement eenvoudig zelf aan op My T-Mobile:

     

    • Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen
    • Bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien
    • Bij 'Facturen' kun je jouw facturen terugkijken en met elkaar vergelijken
    • Bij 'Mijn abonnement' kun je je contractgegevens zien en controleren


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik mijn abonnement omzetten naar PrePaid?

    Je kunt na afloop van je vaste contractperiode je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van jouw eigen mobiele nummer. Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile

Kan ik mijn abonnement wijzigen?


In veel gevallen kun je je abonnement wijzigen in My T-Mobile. Er zijn wel een aantal voorwaarden waaronder je je abonnement kunt wijzigen. Die voorwaarden worden hieronder toegelicht.

De wijziging gaat direct in, maar het kan even duren voordat je de wijziging terugziet in de Verbruikstatus van My T-Mobile. Bovendien verandert er niets aan je contractduur. Je zit dus niet opeens een of twee jaar langer vast aan je contract.

Voorwaarden bij wijzigen Go-abonnement

  • Je mag je abonnement 1x per factuurmaand bijstellen. 
  • Je kunt je abonnement omhoog of omlaag bijstellen.
  • Is je abonnement onlangs gewijzigd naar Go, dan kun je pas na 30 dagen je bundels aanpassen.
  • Kortingen die op je contract staan, kunnen wijzigen.
    Wil je weten wat er met je korting gebeurt als je je abonnement bijstelt? In My T-Mobile zie je, voordat je de wijziging doet, wat je nieuwe maandprijs (inclusief korting) wordt.

Voorwaarden bij wijzigen Stel Samen & Stel Bij abonnement

  • Je mag je belbundel én internetbundel 1x per factuurmaand wijzigen. Een bundel opnieuw aanzetten mag direct.
  • Je kunt de bundel omhoog of omlaag bijstellen, of helemaal uitzetten.
  • Is je abonnement onlangs gewijzigd naar Stel Samen & Stel Bij, dan kun je pas na 30 dagen je bundels aanpassen.
  • Kortingen die op je contract staan, kunnen wijzigen.
    Wil je weten wat er met je korting gebeurt als je je abonnement bijstelt? In My T-Mobile zie je, voordat je de wijziging doet, wat je nieuwe maandprijs (inclusief korting) wordt.

Heb je geen Go of Stel Samen & Stel Bij abonnement? Kijk dan hieronder voor de voorwaarden.

Voorwaarden bij wijzigen

  • Wijzigen mag 1x per factuurmaand.
  • Opgespaard tegoed vervalt (behalve als dit anders vermeld staat op de prijslijst van je abonnement)
  • Kortingsbedragen blijven gelijk.
  • Binnen de contractperiode kan je altijd omhoog, maar je mag niet lager dan oorspronkelijk op je contract is afgesproken.

Wat krijg ik en hoeveel betaal ik?

We berekenen je bundels naar verhouding (pro rata).
Hieronder leggen we uit wat dit voor jou betekent.

De kosten voor je abonnement en bundels betaal je altijd één maand vooruit.
Als je je bundel wijzigt, dan heb je te veel vooruit betaald. Dit corrigeren we natuurlijk: de te veel betaalde kosten voor je oude bundel krijg je terug.
Ook kijken we of je wel binnen je bundel bent gebleven, want je hebt natuurlijk minder van je bundel gekregen.
Op je eerstvolgende factuur zie je deze berekening terug.

Heb je gekozen voor een nieuwe, hogere of lagere bundel, dan gaat deze meteen in. Ook voor deze bundel geldt: je krijgt een gedeelte van het tegoed en je betaalt een gedeelte van de kosten. Je betaalt dus alleen voor wat je krijgt, dat is wel zo eerlijk.
Wanneer je nieuwe factuurmaand ingaat, krijg je vanaf dat moment ook weer je volledige bundel.

Goed om te weten

Op deze bundels zijn aanvullende voorwaarden van toepassing:
Extra Veilig Online, MB-verdeler, Oneindig Online, Deezer, T-Mobile Samen
Kijk op deze pagina voor de aanvullende voorwaarden.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden