Abonnement wijzigen

Staat je vraag over abonnement wijzigen hiertussen?

  • Hoe zeg ik T-Mobile & Deezer Music op?

    Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile. Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik T-Mobile & Deezer Music Voordeelbundel activeren?

    Om Deezer te activeren heb je eerst een account nodig. Om het makkelijker te maken hebben wij vier stappen beschreven die nodig zijn om je Deezer account te activeren.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Welke entertainmentbundels biedt T-Mobile aan?

    We werken samen met de populaire muziekstreamdienst Deezer en met Videoland. Zo kun jij maximaal genieten van de beste muziek, series en films.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik een bundel aanzetten, aanpassen of uitzetten?

    Je kunt eenvoudig bundels aanzetten of uitzetten via My T-Mobile. Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen.

    Tip: bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe werkt contractovername?

    Bij contractovername wisselt je abonnement van eigenaar. Je kunt je abonnement laten overnemen door een ander persoon of door een bedrijf. Dit is bijvoorbeeld handig als je je abonnement niet meer nodig hebt of een eigen bedrijf bent gestart. Lees meer over contractovername.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?

    Je past je abonnement eenvoudig zelf aan op My T-Mobile:

     

    • Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen
    • Bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien
    • Bij 'Facturen' kun je jouw facturen terugkijken en met elkaar vergelijken
    • Bij 'Mijn abonnement' kun je je contractgegevens zien en controleren


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik mijn abonnement omzetten naar PrePaid?

    Je kunt na afloop van je vaste contractperiode je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van jouw eigen mobiele nummer. Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Zelf regelen

24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen in My T-Mobile. Waar of wanneer dan ook.

Naar My T-Mobile
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht
T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de
buurt.

Vind jouw shop

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Zelf regelen

24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen in My T-Mobile. Waar of wanneer dan ook.

Naar My T-Mobile
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht
T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de
buurt.

Vind jouw shop

Kan ik mijn abonnement wijzigen?

Er zijn heel veel zaken die je makkelijk in My T-Mobile kunt wijzigen aan je abonnement. Om zeker te zijn dat we je de juiste informatie geven, kun je hieronder een keuze maken.

 

Wat wil je wijzigen?

Je kunt eenvoudig bundels activeren via My T-Mobile. Bij 'Bundels aanpassen' kun je de databundel van je abonnement één keer per maand aanpassen. Wil je een andere bundel, bijvooebeeld Deezer of Videoland, aan je abonnement toevoegen? Dat kan ook via My T-Mobile.

Wil je bundels stopzetten? Sommige bundels zijn gekoppeld aan de einddatum van je contract. Die kun je niet tussentijds opzeggen. In My T-Mobile wordt bij de bundel vermeld per welke datum je die kunt stopzetten.

 

In My T-Mobile zie je heel eenvoudig wat de einddatum is van je contract. Wil je verlengen? Dat kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Wil je verlengen maar twijfel je over het beste passende abonnement? Neem dan contact met ons op via 0800 - 7123.

Natuurlijk is het ook mogelijk om je contract op naam van iemand anders te zetten. Op deze pagina vind je alle informatie over Contractovername. Ook kun je daar direct het contractovernameformulier invullen en versturen.

 

Je kunt na afloop van je vaste contractperiode je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van jouw eigen mobiele nummer. Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.

 

Bundels wijzigen

De bundels van je abonnement wijzig je heel makkelijk zelf via My T-Mobile. Hieronder vertellen we wat er wel en wat er niet veranderd.

My T-Mobile bundels

Bundels aan- en uitzetten

Deezer, Videoland en Extra Veilig Online. Allemaal extra bundels die je aan je abonnement kunt toevoegen. Veel van die bundels zet je heel gemakkelijk aan- en uit via My T-Mobile. Sommige bundels activeer je voor de gehele looptijd van je contract.

Je abonnement wijzigen

Wil je contract verlengen? Vanaf 4 maanden voor de einddatum is dat al mogelijk! In sommige gevallen kan het zelfs nog eerder met een Early Renewal, een vroegtijdige verlenging.

abonnement en contract wijzigen

Wijzigingen in je contract

Terwijl je de meeste bundels iedere maand kunt aanpassen, gelden er voor je abonnement andere regels. Je abonnement sluit je namelijk af voor 12 of 24 maanden en kan je tussendoor niet wijzigen. Vanaf 4 maanden voor het einde van je contract is het mogelijk om je abonnement te verlengen. Wil je opzeggen? Dan kan dat vanaf de einddatum van je contract. Na die datum is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Abonnement verlengen
Abonnement opzeggen

Wil je jouw contract op naam van iemand anders zetten? Of wil je juist dat het contract op je eigen naam komt te staan? Dat kan! Zo'n contractaovername regel je heel eenvoudig met het online formulier op deze pagina.

Je gegevens wijzigen

Ga je verhuizen of heb je andere bankrekening? Die gegevens pas je heel makkelijk zelf aan in My T-Mobile

gegevens wijzigen

Wijzigingen in je persoonlijke informatie

Je adres, je bankrekening, maar ook je privacy-instellingen. Allemaal zaken die niet vaak veranderen, maar die wel heel belangrijk voor jou en voor ons zijn. Al die informatie zorgt er namelijk voor dat we goed met elkaar in contact kunnen blijven. We hebben alles voor je op een rijtje gezet in My T-Mobile. Neem een kijkje, dan weet je direct of alles nog klopt! 

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht