Abonnement wijzigen

Terug

Je past je abonnement eenvoudig zelf aan op My T-Mobile:

  • Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen. Hier kun je ook je abonnement verhogen of verlagen
  • Bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien
  • Bij 'Facturen' kun je jouw facturen terugkijken en met elkaar vergelijken
  • Bij 'Mijn abonnement' kun je je contractgegevens zien en controleren


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Je kunt na afloop van je vaste contractperiode je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van jouw eigen mobiele nummer. Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Bij contractovername wisselt je abonnement van eigenaar. Je kunt je abonnement laten overnemen door een ander persoon of door een bedrijf. Dit is bijvoorbeeld handig als je je abonnement niet meer nodig hebt of een eigen bedrijf bent gestart. Lees meer over contractovername.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons een bevestiging, per e-mail of brief.

Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Lees dan hier hoe je dat kunt doen.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Om Deezer te activeren heb je eerst een account nodig. Om het makkelijker te maken hebben wij vier stappen beschreven die nodig zijn om je Deezer account te activeren.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

We werken samen met de populaire muziekstreamdienst Deezer.  Zo kun jij maximaal genieten van de beste muziek.

Hou je van films en series? Kies dan voor het mobiele abonnement Go Unlimited & Entertainment. Daarmee heb je het breedste aanbod films en series van de populairste streamingdiensten van Nederland, samen in één Unlimited 5G-abonnement.

  • Unlimited data + bellen + sms
  • Toegang tot ons 5G-netwerk
  • Netflix Standaard: 2 schermen tegelijk in hd-kwaliteit
  • Videoland Plus: 2 schermen 

Lees meer over Unlimited & Entertainment.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Je kunt eenvoudig bundels aanzetten of uitzetten via My T-Mobile. Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen.

Tip: bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile. Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug
Terug
Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Naar Twitter
Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de buurt.

Vind jouw shop
Invoice afbeelding

Bundels wijzigen

Je kunt makkelijk bundels aanpassen via My T-Mobile. Wil je een andere bundel? Bijvoorbeeld Deezer of Videoland, aan je abonnement toevoegen? Dat kan ook via My T-Mobile.

Deposit afbeelding

Abonnement wijzigen

Via My T-Mobile kun je eenvoudig je abonnement wijzigen. Je kunt je abonnement één keer per maand aanpassen.

Online shop afbeelding

Abonnement verlengen

In My T-Mobile zie je heel eenvoudig wat de einddatum is van je contract. Wil je verlengen? Dat kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Wil je verlengen maar twijfel je over het beste passende abonnement? Neem dan contact met ons op via 0800 - 7123

Kan ik mijn abonnement wijzigen?

Er zijn heel veel zaken die je makkelijk in My T-Mobile kunt wijzigen aan je abonnement. Om zeker te zijn dat we je de juiste informatie geven, kun je hieronder een keuze maken.

Wat wil je wijzigen?

Je kunt makkelijk bundels activeren via My T-Mobile. Bij 'Bundels aanpassen' kun je de databundel van je abonnement één keer per maand aanpassen. Wil je een andere bundel? Bijvoorbeeld Deezer of Videoland, aan je abonnement toevoegen? Dat kan ook via My T-Mobile.

Wil je bundels stopzetten? Sommige bundels zijn gekoppeld aan de einddatum van je contract. Die kun je niet in de tussentijd opzeggen. In My T-Mobile wordt bij de bundel vermeld per welke datum je die kunt stopzetten.

 

In My T-Mobile zie je heel eenvoudig wat de einddatum is van je contract. Wil je verlengen? Dat kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Wil je verlengen maar twijfel je over het beste passende abonnement? Neem dan contact met ons op via 0800 - 7123.

Natuurlijk is het ook mogelijk om je contract op naam van iemand anders te zetten. Hier vind je meer informatie over Contractovername. Ook kun je daar direct het contractovernameformulier invullen en versturen.

 

Je kunt na afloop van je vaste contractperiode je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid. Dit kan met behoud van jouw eigen mobiele nummer. Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.

 

Bundels wijzigen

De bundels van je abonnement wijzig je heel makkelijk zelf via My T-Mobile. Hieronder vertellen we wat er wel en wat er niet verandert.

My T-Mobile bundels

Bundels aan- en uitzetten

Deezer, Videoland en Extra Veilig Online. Allemaal extra bundels die je aan je abonnement kunt toevoegen. Veel van die bundels zet je heel gemakkelijk aan- en uit via My T-Mobile. Sommige bundels activeer je voor de hele looptijd van je contract.

Je abonnement wijzigen

Wil je je contract verlengen? Vanaf 4 maanden voor de einddatum is dat al mogelijk! In sommige gevallen kan het zelfs nog eerder met een Early Renewal. Dat is een nóg eerdere verlenging.

Abonnement en contract wijzigen

Wijzigingen in je contract

Terwijl je de meeste bundels iedere maand kunt aanpassen, gelden er voor je abonnement andere regels. Je abonnement sluit je namelijk af voor 12 of 24 maanden en kan je tussendoor niet wijzigen.

Vanaf 4 maanden voor het einde van je contract is het mogelijk om je abonnement te verlengen. Wil je opzeggen? Dan kan dat vanaf de einddatum van je contract. Na die datum is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Abonnement verlengen
Abonnement opzeggen

Wil je jouw contract op naam van iemand anders zetten? Of wil je juist dat het contract op je eigen naam komt te staan? Dat kan! Zo'n contractovername regel je heel makkelijk met het online formulier.

Je gegevens wijzigen

Ga je verhuizen of heb je andere bankrekening? Die gegevens pas je heel makkelijk zelf aan in My T-Mobile.

Gegevens wijzigen

Wijzigingen in je persoonlijke informatie

Je adres, je bankrekening, maar ook je privacy-instellingen. Allemaal onderwerpen die niet vaak veranderen, maar die wel heel belangrijk voor jou zijn. En voor ons! Al die informatie zorgt er namelijk voor dat we goed met elkaar in contact kunnen blijven. We hebben alles voor je op een rijtje gezet in My T-Mobile. Neem een kijkje, dan weet je direct of alles nog klopt! 

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200