Abonnement wijzigen
Staat je vraag over abonnement wijzigen hiertussen?
Abonnement aanpassen
Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?
Je past je abonnement eenvoudig zelf aan op My T-Mobile:
- Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen. Hier kun je ook je abonnement verhogen of verlagen
- Bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien
- Bij 'Facturen' kun je jouw facturen terugkijken en met elkaar vergelijken
- Bij 'Mijn abonnement' kun je je contractgegevens zien en controleren
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Kan ik mijn abonnement omzetten naar PrePaid?
Je kunt na afloop van je vaste contractperiode je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid, met behoud van jouw eigen mobiele nummer. Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe werkt contractovername?
Bij contractovername wisselt je abonnement van eigenaar. Je kunt je abonnement laten overnemen door een ander persoon of door een bedrijf. Dit is bijvoorbeeld handig als je je abonnement niet meer nodig hebt of een eigen bedrijf bent gestart. Lees meer over contractovername.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons een bevestiging, per e-mail of brief.
Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Lees dan hier hoe je dat kunt doen.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik T-Mobile & Deezer Music Voordeelbundel activeren?
Om Deezer te activeren heb je eerst een account nodig. Om het makkelijker te maken hebben wij vier stappen beschreven die nodig zijn om je Deezer account te activeren.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Welke entertainmentbundels biedt T-Mobile aan?
We werken samen met de populaire muziekstreamdienst Deezer. Zo kun jij maximaal genieten van de beste muziek.
Hou je van films en series? Kies dan voor het mobiele abonnement Go Unlimited & Entertainment. Daarmee heb je het breedste aanbod films en series van de populairste streamingdiensten van Nederland, samen in één Unlimited 5G-abonnement.
- Unlimited data + bellen + sms
- Toegang tot ons 5G-netwerk
- Netflix Standaard: 2 schermen tegelijk in hd-kwaliteit
- Videoland Plus: 2 schermen
Lees meer over Unlimited & Entertainment.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe kan ik een bundel aanzetten, aanpassen of uitzetten?
Je kunt eenvoudig bundels aanzetten of uitzetten via My T-Mobile. Bij 'Bundels aanpassen' kun je je huidige abonnement zien en bundels aanpassen, toevoegen of verwijderen.
Tip: bij 'Verbruik' kun je je actuele verbruik zien.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Hoe zeg ik T-Mobile & Deezer Music op?
Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile. Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice.
Ben je hiermee geholpen?
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Abonnement en gegevens wijzigen
Deezer, Videoland en Extra Veilig Online. Allemaal extra bundels die je aan je abonnement kunt toevoegen. Veel van die bundels zet je heel makkelijk aan- of uit via
Let op: sommige bundels activeer je voor de hele looptijd van je contract.
Gegevens wijzigen:
Ga je verhuizen of heb je andere bankrekening? Ook hiervoor ga je naar
Abonnement verlengen
Je abonnement verlengen? Dit doe je makkelijk via My T-Mobile. Je contract kun je 4 maanden voor de einddatum verlengen. In sommige gevallen kan het zelfs nóg eerder met
Natuurlijk is het ook mogelijk om je contract op naam van iemand anders te zetten. Dat doe je met het Contractovernameformulier.
Abonnement omzetten naar PrePaid
Na afloop van je vaste contractperiode (12 of 24 maanden) kun je je T-Mobile abonnement omzetten naar T-Mobile PrePaid. Dit kan met behoud van jouw eigen mobiele nummer.
Loopt jouw contractperiode (bijna) af en wil je overstappen naar PrePaid? Neem dan contact met ons op.