Ik heb een abonnement met telefoon besteld
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan op 2 manieren:
- iDeal
- Creditcard
Heb je de bestelling al gekregen, dan kun je jouw bestelling niet meer wijzigen. Is de bestelling nog niet bezorgd?
Ik heb telefonisch besteld bij T-Mobile, of via t-mobile.nl
Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, willen we graag kijken of we je bestelling nog kunnen wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.
Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
Neem contact op met je verkooppunt, T-Mobile kan je bestelling niet wijzigen.
Annuleren
Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op.
Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Houd rekening met andere levertijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal.
Normaal gesproken geldt: als je voor 22:00 uur hebt besteld via onze website, morgen in huis. Als jouw bestelling niet op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag. Via Mijnafspraak.nl kun je jouw bestelling vervolgens volgen en indien nodig wijzigen.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Heb je jouw bestelling online of via de telefoon gedaan? Dan heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling naar ons terugsturen. Gaat het om een mobiel abonnement? Vul het retourformulier in om je aankoop te annuleren.
Gaat het om je bestelling voor T-Mobile Thuis? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 - 0092.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Jazeker! Wij verkopen ook losse telefoons zonder abonnement. Bekijk ons aanbod. Je kunt er ook voor kiezen je toestel bij je abonnement in één keer te betalen als eenmalige betaling.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Houd rekening met andere levertijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal.
Heb je een mobiele telefoon besteld? Normaal gesproken geldt: als je voor 22:00 uur hebt besteld via onze website, morgen in huis. Als jouw bestelling niet op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag. Via Mijnafspraak.nl kun je jouw bestelling vervolgens volgen en indien nodig wijzigen.
Heb je T-Mobile Thuis besteld? Glasvezel Internet: als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen.
Standaard Internet: je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Lees meer over bestellen, levering en installeren bij T-Mobile Thuis.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Je kunt bij T-Mobile maximaal 5 abonnementen op jouw eigen naam hebben. Bij iedere aanvraag van een nieuw abonnement voert T-Mobile een risico-onderzoek uit. Je kunt een nieuw abonnement afsluiten in onze online shop, telefonisch (0800 - 7123) of in een van onze winkels.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Heb je een abonnement of contractverlenging bij T-Mobile aangevraagd? We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden. Kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Spijt van je nummerbehoud? Annuleer dan jouw nummerbehoud aanvraag.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Binnen 2 dagen na je aanvraag voor nummerbehoud krijg je van ons een sms'je met goedkeuring of afwijzing van je huidige provider. Na goedkeuring mogen wij pas verder met je aanvraag. Je kunt de status van je aanvraag bekijken op onze website.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Je aanvraag voor nummerbehoud kan om verschillende redenen worden afgewezen. Misschien komen je gegevens bij je huidige provider en bij ons niet overeen. Het komt ook wel eens voor dat de voorgestelde overstapdatum niet mogelijk is. Bijvoorbeeld als je een opzegtermijn of andere contractverplichting hebt. Bij afwijzing nemen we altijd contact met je op.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Met Nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden. Ook als je PrePaid-klant wordt kun je gewoon je telefoonnummer behouden. Bekijk hoe je T-Mobile Nummerbehoud aanvraagt in 5 eenvoudige stappen.
Let op: het is technisch niet mogelijk nummerbehoud aan te vragen voor een overstap van een 097-nummer naar een 06-nummer en andersom. Hou hier rekening mee bij de aanvraag.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen
Wil je de status van je bestelling weten, een bezorgafspraak maken of je bestelling annuleren? Je regelt het makkelijk en snel op deze pagina. Uiteraard vertellen we je ook alles over nummerbehoud.
Heb je een bestelling geplaatst en wil je weten wat de status is? Voer een aantal gegevens in en wij zoeken 'm voor je op.
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan op 2 manieren:
Heb je een PrePaid besteld? Dan kun je op 2 manieren betalen:
Je kunt met PrePaid niet betalen bij ontvangst. Na het plaatsen van je PrePaid-bestelling heb je 7 dagen de tijd om te betalen. Daarna vervalt de bestelling.
De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig de thuiskopieheffing betalen.
Lees meer over de thuiskopieheffingBij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.
Als je een T-Mobile abonnement wilt aanvragen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als jouw ouders of voogd akkoord gaan met het aangaan van een abonnement, dan moet de bestelling geplaatst worden op naam van deze ouder/voogd. Ook het rekeningnummer moet dan van je ouder/voogd zijn, omdat wij alleen kunnen afschrijven van een rekeningnummer van een meerderjarige.
PrePaid
Voor het zelfstandig kopen van een PrePaid-pakket moet je 16 jaar oud zijn. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent, mag je wel online een PrePaid-pakket bestellen. Maar bij de bezorging moet dan wel altijd een ouder of voogd aanwezig zijn.
Voor het bestellen van een nieuw T-Mobile abonnement heb je een van de volgende identiteitsbewijzen nodig:
*Je kunt alleen een Sim Only abonnement nemen, geen abonnement met toestel.
Let op! Bij bezorging van het pakket controleert de koerier de gegevens van het identiteitsbewijs. Zorg er dus voor dat je het identiteitsbewijs kunt tonen dat je hebt gebruikt bij je bestelling.
Ook met een buitenlands rekeningnummer kun je een T-Mobile abonnement aangaan. Het moet wel een IBAN-rekeningnummer zijn, en je kunt dan géén abonnement met toestel nemen. Je kunt een buitenlands rekeningnummer opgeven wanneer je een abonnement in een T-Mobile Shop aangaat. Neem de volgende documenten mee:
Ga je een abonnement aan via www.t-mobile.nl, telefonisch of een bij een ander verkooppunt? Dan kun je geen buitenlands rekeningnummer opgeven.
Je krijgt van onze bezorgservice AMP Groep een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl.
Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’ van je mailbox of de e-mail daar misschien in staat.
Staat de e-mail niet in je spambox? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ja, je kunt via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag kiezen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk uit welke tijdvakken je kunt kiezen.
Voor beide geldt: Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
PrePaid-bestelling
Heb je een PrePaid Sim Only of een PrePaid Internetstick besteld? Dan geldt het volgende:
Heb je een PrePaid Sim Only besteld? Dan moet je vooraf online betalen met iDeal of creditcard.
Je kunt op werkdagen tot op de dag voor de levering tot 21:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt zowel de dag als het gewenste bezorgadres wijzigen. Dit kan via www.mijnafspraak.nl.
Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl.
Bezorging op je werk
Als je de bestelling op je werk laat bezorgen is het handig voor de bezorger als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult.
Ja, dat kan. Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.
Goed om te weten:
Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.
De bezorging verschilt per bestelling. Kijk hier wat er voor jouw bestelling van toepassing is.
Sim Only-abonnement
Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.
PrePaid Sim Only of Internetstick
Heb je PrePaid Sim Only of PrePaid Internetstick besteld? Na je online betaling versturen we je bestelling via de post. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.
PrePaid-telefoon
Het bezorgen van een PrePaid-telefoon gaat hetzelfde als bij de andere telefoons. Een gemachtigd persoon mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Diegene moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en jouw legitimatiebewijs laten zien aan de bezorger.
Soms zijn de gegevens die zijn ingevuld bij de bestelling niet hetzelfde als die in het identiteitsbewijs. De bezorger mag de bestelling dan niet afgeven. We lossen dit zo snel mogelijk voor je op:
Bescherming persoonsgegevens
T-Mobile hecht veel waarde aan het beschermen van je persoonsgegevens en verstrekt deze nooit aan derden. In onze Privacy Statement lees je hier meer over.
Gebruik van persoonsgegevens
Je persoonsgegevens worden na afhandeling van de bezorging verstuurd naar T-Mobile en worden bij AMP Groep op een veilige wijze gewist. T-Mobile gebruikt de gegevens alleen om contact op te kunnen nemen met haar klanten.
BSN-nummer
Het burgerservicenummer (BSN-nummer) mag wettelijk niet worden ingescand en opgeslagen door telecomaanbieders. De bezorger controleert daarom je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op.
Veilig betalen per PIN
De bezorgers van AMP Groep hebben een mobiele betaalautomaat. De bezorger mag niet meekijken op het moment dat je de pincode intoetst. Verder worden de mobiele betaalautomaten elke dag nagelopen.
Betrouwbare bezorgers
De bezorgers werken in veel gevallen al jaren voor AMP Groep. Ze moeten voor ze in dienst gaan een Verklaring Omtrent Gedrag laten zien en een geheimhoudingsverklaring tekenen.
Wie is de bezorger?
Op de dag voor de bezorging kun je op www.mijnafspraak.nl een foto bekijken van de bezorger die je bestelling bezorgt. Zo weet je wie je kunt verwachten. Ook zie je dan een unieke code waarmee de bezorger zich kan identificeren. Vraag hem dus gerust naar deze code als je alleen de foto niet veilig genoeg vindt.
Binnen enkele minuten. Dit gebeurt automatisch. Je hoeft hier niets voor te doen. Heel af en toe duurt het iets langer voordat je nieuwe abonnement geactiveerd is. Tip: zet je telefoon uit en dan weer aan; soms helpt dit. Kun je binnen 24 uur nog niet bellen? Neem dan contact met ons op.
Ik ben een nieuwe klant
T-Mobile kan je identiteit niet persoonlijk controleren en wil de gegevens van klanten beschermen. Daarom mag er niet aan derden uitgeleverd worden.
Ik ben een bestaande klant
Als je bij verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
Ik ben een PrePaid-klant
Een gemachtigde mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Deze persoon moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en die van jou laten zien aan de bezorger.
Als je een T-Mobile abonnement bestelt, heb je vaak een bedenktijd. Binnen deze tijd kun je je bestelling in 2 stappen nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen.
Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees dan verder bij de veelgestelde vragen.
T-Mobile geeft je vaak een bedenktijd op je aankoop. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je besteld hebt en op welke manier. Hieronder geven we een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling hebt ontvangen.
Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou geen koop op afstand.
Heb je niet bij T-Mobile zelf besteld, maar via een ander verkooppunt? Neem dan contact op met het verkooppunt om de annuleringsvoorwaarden te bespreken.
Heb je een nieuw abonnement zonder toestel genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
(Heb je je abonnement verlengd? Dan weet je natuurlijk al hoe goed ons netwerk is, en geldt er geen 'test-periode')
Heb je een abonnement, PrePaid of los toestel gekocht via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile?
Dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen.
Heb je een abonnement met toestel genomen? Dan geven we je 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst. Binnen deze 15 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
Wil je de bestelling niet meer, en is de bedenktijd nog niet verlopen? Dan kun je je bestelling annuleren. De kans is groot dat een toestel onderdeel van de bestelling is. Dit toestel moet teruggestuurd worden.
Je moet het toestel compleet (dus inclusief lader, koptelefoon en andere onderdelen), onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. Zorg ervoor dat je een verzendbewijs ontvangt en bewaar deze goed. Als wij het pakket terug hebben ontvangen krijg je van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd.
Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.
Heb je een bedrag bijbetaald, bijvoorbeeld aansluitkosten, thuiskopieheffing of een bijbetaling voor het toestel? Als we je toestel retour hebben ontvangen storten we dat bedrag binnen twee weken terug op je rekening.
Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.
Ook dat is mogelijk, hiervoor kun de stappen op deze pagina volgen.
Het modem willen we graag retour ontvangen. Bij het aanmelden van je annulering vragen we om het IMEI-nummer van het toestel. Hier vul je het IMEI-nummer van het modem in.
De buitenantenne mag je houden, deze is onderdeel van de installatieservice.
Nadat wij je annulering hebben verwerkt sturen we je een bevestiging.
Het bedrag dat je hebt betaald wordt binnen twee weken na versturen van deze bevestiging terugbetaald.
Als je nieuwe telefoon kapot blijkt te zijn bij ontvangst, zorgen wij voor vervanging. Hiervoor kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zorg dat je de pakbon bij de hand hebt.
Gaat je toestel later kapot? Lees dan hieronder verder over je garantie.
Neem contact op met onze Klantenservice. Een medewerker vult een retourformulier voor je in en vraagt je de bestelling terug te sturen. Is de bestelling bij T-Mobile binnen? Dan bezorgen we de juiste bestelling binnen vijf werkdagen.
Is je toestel/tablet kapot? Dan heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.
Om aanspraak te maken op garantie heb je wel een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon.
Lees hoe je zelf je reparatie kunt aanmelden (en bekijk de T-Mobile reparatievoorwaarden) op onze reparatiepagina.
Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze Klantenservice melden.
Een digitaal contract staat op een laptop. De bezorger maakt het digitale contract bij de bezorging samen met jou in orde:
Ja, een digitaal contract is volgens Europese regelgeving even rechtsgeldig als een normaal papieren contract.
Ja, een digitaal contract is veilig:
De afhandeling van het digitaal contract duurt ongeveer 3-5 minuten. Het proces in zes stappen:
We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden.
Is de e-mail met het contract echt verwijderd, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.
We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd, deze is geschikt om uit te printen. Heb je de e-mail met het contract niet meer, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.
Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.
Als je een abonnement afsluit, sturen wij je het contract per e-mail. Dit digitale contract is beveiligd met een wachtwoord. Je wachtwoord is de postcode van het adres op je contract. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).