Bestelling

Staat je vraag over bestelling hiertussen?

  • Hoe kan ik mijn nummerbehoud aanvraag annuleren?

    Spijt van je nummerbehoud? Annuleer dan jouw nummerbehoud aanvraag.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat is de status van mijn aanvraag voor nummerbehoud?

    Binnen 2 dagen na je aanvraag voor nummerbehoud krijg je van ons een sms'je met goedkeuring of afwijzing van je huidige provider. Na goedkeuring mogen wij pas verder met je aanvraag. Je kunt de status van je aanvraag bekijken op onze website.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen

    Je aanvraag voor nummerbehoud kan om verschillende redenen worden afgewezen. Misschien komen je gegevens bij je huidige provider en bij ons niet overeen. Het komt ook wel eens voor dat de voorgestelde overstapdatum niet mogelijk is. Bijvoorbeeld als je een opzegtermijn of andere contractverplichting hebt. Bij afwijzing nemen we altijd contact met je op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Met Nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden. Ook als je PrePaid-klant wordt kun je gewoon je telefoonnummer behouden. Bekijk hoe je T-Mobile Nummerbehoud aanvraagt in 5 eenvoudige stappen.

    Let op: het is technisch niet mogelijk nummerbehoud aan te vragen voor een overstap van een 097-nummer naar een 06-nummer en andersom. Hou hier rekening mee bij de aanvraag.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Heb je een mobiele telefoon besteld? Normaal gesproken geldt: als je voor 22:00 uur hebt besteld via onze website, morgen in huis. Als jouw bestelling niet op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag. Via Mijnafspraak.nl kun je jouw bestelling vervolgens volgen en indien nodig wijzigen.

    Heb je T-Mobile Thuis besteld? Glasvezel Internet: als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen.

    Standaard Internet: je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Lees meer over bestellen, levering en installeren bij T-Mobile Thuis.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Heb je de bestelling al gekregen, dan kun je jouw bestelling niet meer wijzigen. Is de bestelling nog niet bezorgd?

    Ik heb telefonisch besteld bij T-Mobile, of via t-mobile.nl
    Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, willen we graag kijken of we je bestelling nog kunnen wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.

    Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
    Neem contact op met je verkooppunt, T-Mobile kan je bestelling niet wijzigen.

    Annuleren
    Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op.

    Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    Normaal gesproken geldt: als je voor 22:00 uur hebt besteld via onze website, morgen in huis. Als jouw bestelling niet op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag. Via Mijnafspraak.nl kun je jouw bestelling vervolgens volgen en indien nodig wijzigen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Heb je jouw bestelling online of via de telefoon gedaan? Dan heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling naar ons terugsturen. Gaat het om een mobiel abonnement? Vul het retourformulier in om je aankoop te annuleren.

    Gaat het om je bestelling voor T-Mobile Thuis? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 - 0092.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Bieden jullie ook toestellen zonder abonnement aan?

    Jazeker! Wij verkopen ook losse telefoons zonder abonnement. Bekijk ons aanbod. Je kunt er ook voor kiezen je toestel bij je abonnement in één keer te betalen als eenmalige betaling.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Heb je een mobiele telefoon besteld? Bekijk de status van je bestelling. Gebruik je e-mailadres. Of gebruik het ordernummer dat je hebt gekregen bij de bevestiging van je bestelling. Als jouw bestelling in het afleverproces van de koerier zit, ontvang je binnen 1 dag van onze koerier AMP Groep per e-mail een link met inloggegevens. Daarmee kun je direct online een bezorgafspraak maken op www.mijnafspraak.nl. Heb je op onze website besteld en gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op.

    Heb je T-Mobile Thuis besteld?
    Volg dan je bestelling ook online.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik een tweede abonnement afsluiten op mijn naam?

    Je kunt bij T-Mobile maximaal 5 abonnementen op jouw eigen naam hebben. Bij iedere aanvraag van een nieuw abonnement voert T-Mobile een risico-onderzoek uit. Je kunt een nieuw abonnement afsluiten in onze online shop, telefonisch (0800 - 7123) of in een van onze winkels.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ik heb geen bevestiging van mijn contract ontvangen, hoe kom ik daar aan?

    Heb je een abonnement of contractverlenging bij T-Mobile aangevraagd? We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden. Kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Zelf regelen

24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen in My T-Mobile. Waar of wanneer dan ook.

Naar My T-Mobile
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht
T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de
buurt.

Vind jouw shop

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Zelf regelen

24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen in My T-Mobile. Waar of wanneer dan ook.

Naar My T-Mobile
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht
T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de
buurt.

Vind jouw shop

Alles over je bestelling

Maak een bezorgafspraak, bekijk de status van je bestelling, vraag nummerbehoud aan of annuleer je bestelling.

Bestelstatus

Vul je gegevens in en bekijk de status van je bestelling.

 

Bestelling en betaling

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Dit is verschillend voor de bestelling van een abonnement of een PrePaid. Kijk hier hoe je kunt betalen.

Abonnement

Ik heb een abonnement besteld

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan op 3 manieren:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Betalen bij ontvangst

Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'.
Je betaalt dan wanneer de koerier het toestel bezorgt. In dat geval kan je niet via creditcard betalen.

Prepaid

Ik heb een prepaid besteld

Heb je een PrePaid besteld? Dan kun je op 2 manieren betalen:

  • iDeal
  • Creditcard

Je kunt met PrePaid niet betalen bij ontvangst. Na het plaatsen van je PrePaid-bestelling heb je 7 dagen de tijd om te betalen. Daarna vervalt de bestelling.

  • Wat is de thuiskopieheffing?

    De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig de thuiskopieheffing betalen.

    Lees meer over de thuiskopieheffing
  • Wat zijn aansluitkosten?

    Bij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.

  • Kan ik een T-Mobile abonnement bestellen als ik nog geen 18 ben?

    Als je een T-Mobile abonnement wilt aanvragen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als jouw ouders of voogd akkoord gaan met het aangaan van een abonnement, dan moet de bestelling geplaatst worden op naam van deze ouder/voogd. Ook het rekeningnummer moet dan van je ouder/voogd zijn, omdat wij alleen kunnen afschrijven van een rekeningnummer van een meerderjarige.

    PrePaid
    Voor het zelfstandig kopen van een PrePaid-pakket moet je 16 jaar oud zijn. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent, mag je wel online een PrePaid-pakket bestellen. Maar bij de bezorging moet dan wel altijd een ouder of voogd aanwezig zijn.

  • Welke legitimatie kan ik gebruiken?

    Voor het bestellen van een nieuw T-Mobile abonnement heb je een van de volgende identiteitsbewijzen nodig:

    • Nederlandse Europese ID-kaart
    • Nederlands rijbewijs (uitgegeven door de gemeente, dus niet door de RDW)
    • Nederlands paspoort

    • Buitenlands paspoort *
    • Europese ID-kaart *

    • Verblijfsvergunning types 1-5
    • Verblijfskaart type EU/EER
    • Verblijfskaart Familielid EU/EER
    • Geprivilegieerdendocument

    *Je kunt alleen een Sim Only abonnement nemen, geen abonnement met toestel.

    Let op! Bij bezorging van het pakket controleert de koerier de gegevens van het identiteitsbewijs. Zorg er dus voor dat je het identiteitsbewijs kunt tonen dat je hebt gebruikt bij je bestelling.

  • Kan ik een abonnement bestellen met een buitenlands rekeningnummer?

    Ook met een buitenlands rekeningnummer kun je een T-Mobile abonnement aangaan. Het moet wel een IBAN-rekeningnummer zijn, en je kunt dan géén abonnement met toestel nemen. Je kunt een buitenlands rekeningnummer opgeven wanneer je een abonnement in een T-Mobile Shop aangaat. Neem de volgende documenten mee:

    • buitenlandse bankpas
    • geldige legitimatie
    • BRP-uittreksel (niet ouder dan 1 week), waarin staat dat je minimaal 6 maanden ingeschreven bent in Nederland.
      Meer informatie:
      - In sommige gemeenten staat de inschrijfdatum niet vermeld in het standaard uittreksel. In dat geval heb je een aanvullende verklaring van de gemeente nodig
      - De kosten voor het opvragen van een uittreksel worden niet door T-Mobile vergoed
      - Een uittreksel voor niet-ingezetenen wordt niet geaccepteerd

    Ga je een abonnement aan via www.t-mobile.nl, telefonisch of een bij een ander verkooppunt? Dan kun je geen buitenlands rekeningnummer opgeven.

Bezorging

Bezorgafspraak maken & wijzigen

Je krijgt van onze bezorgservice AMP Groep een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl.

  • Heb je geen e-mail gehad?

    Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’ van je mailbox of de e-mail daar misschien in staat.

    Staat de e-mail niet in je spambox? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Ik heb geen e-mail ingevuld. Hoe kan ik een bezorgafspraak maken?

    • Heb je bij je bestelling geen e-mailadres ingevuld, maar wel een vast telefoonnummer? De bezorger van AMP Groep belt je binnen 1 werkdag voor het maken van een bezorgafspraak.
    • Heb je geen e-mailadres ingevuld, maar wel een mobiel nummer? Dan krijg je binnen 1 werkdag een sms met de gegevens voor het maken van de bezorgafspraak.
  • Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Ja, je kunt via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag kiezen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk uit welke tijdvakken je kunt kiezen.

    Voor beide geldt: Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.

    PrePaid-bestelling 
    Heb je een PrePaid Sim Only of een PrePaid Internetstick besteld? Dan geldt het volgende: 

    • PostNL bezorgt je bestelling en bezorgt van dinsdag t/m zaterdag.
    • Je kunt je niet zelf bepalen wanneer je de bestelling precies krijgt.
    • Het duurt maximaal drie werkdagen voordat je bestelling bezorgd wordt.
    • Je krijgt je bestelling automatisch op het adres dat je opgeeft in het online bestelformulier.
    • Je kunt je bezorgadres niet later wijzigen.

    Heb je een PrePaid Sim Only besteld? Dan moet je vooraf online betalen met iDeal of creditcard.

  • Kan ik mijn bezorgafspraak later wijzigen?

    Je kunt op werkdagen tot op de dag voor de levering tot 21:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt zowel de dag als het gewenste bezorgadres wijzigen. Dit kan via www.mijnafspraak.nl.

  • Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen. Kan dat?

    Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl.

    Bezorging op je werk
    Als je de bestelling op je werk laat bezorgen is het handig voor de bezorger als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult.

  • Kan ik mijn bestelling ook in een T-Mobile Shop ophalen?

    Ja, dat kan. Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

    Goed om te weten:

    • Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
    • De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
    • De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

    Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.

Bezorging

De bezorging verschilt per bestelling. Kijk hier wat er voor jouw bestelling van toepassing is. 

  • Hoe gaat de bezorging van mijn bestelling?

    • Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je invult op de website moeten hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs.
    • De bezorger vraagt je € 0,01 te pinnen. De betaling wordt gebruikt om je rekening te bevestigen. Je kunt de kosten van je toestel met pin of met gepast contant geld betalen.
    • Daarna moet je het contract tekenen. Je moet dit contract persoonlijk tekenen. Je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
    • Tot slot ontvang je je bestelling.
    • Ben je een nieuwe klant? Dan stuurt de bezorger een bericht naar T-Mobile. Je contract gaat in op de door jou aangegeven datum.

    Sim Only-abonnement
    Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.

    PrePaid Sim Only of Internetstick
    Heb je PrePaid Sim Only of PrePaid Internetstick besteld? Na je online betaling versturen we je bestelling via de post. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.

    PrePaid-telefoon
    Het bezorgen van een PrePaid-telefoon gaat hetzelfde als bij de andere telefoons. Een gemachtigd persoon mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Diegene moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en jouw legitimatiebewijs laten zien aan de bezorger.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?

    1. Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
    2. Als je bestelling op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag.
    3. Als je bestelling niet op voorraad is, krijg je hierover een sms. Als het toestel weer op voorraad is, krijg je een mail van onze bezorger van AMP Groep. In deze mail staat een link waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken.
    4. Heb je een PrePaid Sim Only of een prepaid internetstick besteld? Als je betaling verwerkt is, duurt het maximaal drie werkdagen voordat je je bestelling krijgt.
  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?

    1. Als je niet thuis bent dan kun je via www.mijnafspraak.nl opnieuw een bezorgafspraak maken.
    2. Je kunt dit doen op dezelfde manier. De link die je per e-mail hebt gekregen werkt nog steeds.
    3. Je krijgt weer een e-mail ter herinnering. Hierin staat de link en code voor www.mijnafspraak.nl. Als je de tweede keer niet in staat bent de bestelling in ontvangst te nemen, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
  • De bezorger kon mijn bestelling niet afgeven, wat nu?

    Soms zijn de gegevens die zijn ingevuld bij de bestelling niet hetzelfde als die in het identiteitsbewijs. De bezorger mag de bestelling dan niet afgeven. We lossen dit zo snel mogelijk voor je op:

    1. Een medewerker van T-Mobile Klantenservice belt je binnen 24 uur.
    2. De medewerker handelt je bestelling direct telefonisch af. Je hoeft daarna zelf geen actie meer te ondernemen.
    3. Onze bezorger van AMP Groep bevestigt de bestelling in een e-mail. Je krijgt deze uiterlijk de volgende ochtend.
  • Hoe gaat T-Mobile om met de vertrouwelijkheid van mijn persoonsgegevens?

    Bescherming persoonsgegevens
    T-Mobile hecht veel waarde aan het beschermen van je persoonsgegevens en verstrekt deze nooit aan derden. In onze Privacy Statement lees je hier meer over.

    Gebruik van persoonsgegevens
    Je persoonsgegevens worden na afhandeling van de bezorging verstuurd naar T-Mobile en worden bij AMP Groep op een veilige wijze gewist. T-Mobile gebruikt de gegevens alleen om contact op te kunnen nemen met haar klanten.

    BSN-nummer
    Het burgerservicenummer (BSN-nummer) mag wettelijk niet worden ingescand en opgeslagen door telecomaanbieders. De bezorger controleert daarom je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op.

    Veilig betalen per PIN
    De bezorgers van AMP Groep hebben een mobiele betaalautomaat. De bezorger mag niet meekijken op het moment dat je de pincode intoetst. Verder worden de mobiele betaalautomaten elke dag nagelopen.

    Betrouwbare bezorgers
    De bezorgers werken in veel gevallen al jaren voor AMP Groep. Ze moeten voor ze in dienst gaan een Verklaring Omtrent Gedrag laten zien en een geheimhoudingsverklaring tekenen.

    Wie is de bezorger?
    Op de dag voor de bezorging kun je op www.mijnafspraak.nl een foto bekijken van de bezorger die je bestelling bezorgt. Zo weet je wie je kunt verwachten. Ook zie je dan een unieke code waarmee de bezorger zich kan identificeren. Vraag hem dus gerust naar deze code als je alleen de foto niet veilig genoeg vindt.

  • Wanneer kan ik bellen met mijn nieuwe telefoon?

    Binnen enkele minuten. Dit gebeurt automatisch. Je hoeft hier niets voor te doen. Heel af en toe duurt het iets langer voordat je nieuwe abonnement geactiveerd is. Tip: zet je telefoon uit en dan weer aan; soms helpt dit. Kun je binnen 24 uur nog niet bellen? Neem dan contact met ons op.

  • Waarom mag mijn partner niet tekenen voor mijn bestelling?

    Ik ben een nieuwe klant
    T-Mobile kan je identiteit niet persoonlijk controleren en wil de gegevens van klanten beschermen. Daarom mag er niet aan derden uitgeleverd worden.

    Ik ben een bestaande klant
    Als je bij verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

    Ik ben een PrePaid-klant
    Een gemachtigde mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Deze persoon moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en die van jou laten zien aan de bezorger.

Annuleren of terugsturen

Als je een T-Mobile abonnement bestelt, heb je vaak een bedenktijd. Binnen deze tijd kun je je bestelling in 2 stappen nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen.
Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees dan verder bij de veelgestelde vragen.

Stap 1: Bekijk je bedenktijd

T-Mobile geeft je vaak een bedenktijd op je aankoop. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je besteld hebt en op welke manier. Hieronder geven we een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling hebt ontvangen.

Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou geen koop op afstand.
Heb je niet bij T-Mobile zelf besteld, maar  via een ander verkooppunt? Neem dan contact op met het verkooppunt om de annuleringsvoorwaarden te bespreken.

 

  • Bij een nieuw Sim Only abonnement

    Heb je een nieuw abonnement zonder toestel genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
    (Heb je je abonnement verlengd? Dan weet je natuurlijk al hoe goed ons netwerk is, en geldt er geen 'test-periode')

  • Bij koop op afstand

    Heb je een abonnement, PrePaid of los toestel gekocht via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile?
    Dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen.

  • Bij een abonnement met toestel

    Heb je een abonnement met toestel genomen? Dan geven we je 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst. Binnen deze 15 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.

Stap 2: Annuleer je bestelling

Wil je de bestelling niet meer, en is de bedenktijd nog niet verlopen? Dan kun je je bestelling annuleren. De kans is groot dat een toestel onderdeel van de bestelling is. Dit toestel moet teruggestuurd worden.

  • Terugsturen van het toestel

    Je moet het toestel compleet (dus inclusief lader, koptelefoon en andere onderdelen), onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. Zorg ervoor dat je een verzendbewijs ontvangt en bewaar deze goed. Als wij het pakket terug hebben ontvangen krijg je van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd.

  • Kosten en vergoedingen

    Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.

    Heb je een bedrag bijbetaald, bijvoorbeeld aansluitkosten, thuiskopieheffing of een bijbetaling voor het toestel? Als we je toestel retour hebben ontvangen storten we dat bedrag binnen twee weken terug op je rekening.

Veelgestelde vragen

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?

    • Wordt je bestelling thuisbezorgd?
      Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met onze Klantenservice
    • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
      Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
    • Ontvang je helemaal niets?
      Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice

    Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.

  • Ik wil een 4G voor Thuis abonnement annuleren

    Ook dat is mogelijk, hiervoor kun de stappen op deze pagina volgen.
    Het modem willen we graag retour ontvangen. Bij het aanmelden van je annulering vragen we om het IMEI-nummer van het toestel. Hier vul je het IMEI-nummer van het modem in.
    De buitenantenne mag je houden, deze is onderdeel van de installatieservice.

  • Ik heb al betaald, hoe snel krijg ik mijn geld terug?

    Nadat wij je annulering hebben verwerkt sturen we je een bevestiging.
    Het bedrag dat je hebt betaald wordt binnen twee weken na versturen van deze bevestiging terugbetaald.

  • Ik heb een kapot toestel gekregen, wat nu?

    Als je nieuwe telefoon kapot blijkt te zijn bij ontvangst, zorgen wij voor vervanging. Hiervoor kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zorg dat je de pakbon bij de hand hebt.
    Gaat je toestel later kapot? Lees dan hieronder verder over je garantie.

  • Ik heb een verkeerd toestel gekregen, wat nu?

    Neem contact op met onze Klantenservice. Een medewerker vult een retourformulier voor je in en vraagt je de bestelling terug te sturen. Is de bestelling bij T-Mobile binnen? Dan bezorgen we de juiste bestelling binnen vijf werkdagen.

  • Ik heb een klacht, heb ik garantie?

    Is je toestel/tablet kapot? Dan heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.
    Om aanspraak te maken op garantie heb je wel een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon.
    Lees hoe je zelf je reparatie kunt aanmelden (en bekijk de T-Mobile reparatievoorwaarden) op onze reparatiepagina.

    Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze Klantenservice melden.

    Neem contact met ons op

Digitaal contract

T-Mobile werkt met digitale contracten. Een digitaal contract staat op een laptop. Totdat je het contract voor je nieuwe abonnement tekent, kunnen er nog gegevens veranderd worden. Op die manier kloppen de gegevens op het moment dat je tekent.

  • Hoe onderteken ik een digitaal contract?

    Een digitaal contract staat op een laptop. De bezorger maakt het digitale contract bij de bezorging samen met jou in orde:

    1. Je bekijkt eerst je gegevens op het scherm van de laptop.
    2. Kloppen je gegevens niet? Dan voer je samen met de bezorger de wijzigingen door.
    3. Daarna teken je het contract met een digitale pen. Dat gebeurt op het beeldscherm van de laptop.
  • Is het contract rechtsgeldig?

    Ja, een digitaal contract is volgens Europese regelgeving even rechtsgeldig als een normaal papieren contract.

  • Is een digitaal contract veilig?

    Ja, een digitaal contract is veilig:

    • We beveiligen de handtekening die je zet met een elektronisch certificaat.
    • Niemand kan de handtekening daarna nog wijzigen.
    • Je contract wordt ‘versleuteld’ opgeslagen. Je kunt hem alleen openen met je wachtwoord.
    • Het wachtwoord is de postcode van het contractadres. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).
  • Hoe werkt het?

    De afhandeling van het digitaal contract duurt ongeveer 3-5 minuten. Het proces in zes stappen:

    1. De bezorger identificeert zich met de AMP-bedrijfspas. Hij vraagt of je het contract aan de deur wilt afhandelen of binnen.
    2. De bezorger vraagt om je identeitsbewijs en bankpas dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Vervolgens zal hij controleren of de gegevens op het contract hiermee overeenkomen.
    3. Vervolgens vraagt hij je om € 0,01 te pinnen, ter control van de bankpas. (T-Mobile doneert deze € 0,01 aan Stichting Jarige Job).
    4. De bezorger controleert je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op. Je bankpas wordt ingescand. Deze wordt bij T-Mobile samen met je contract beveiligd opgeslagen.
    5. De bezorger laat je het contract controleren op het beeldscherm van zijn laptop. Als het nodig is kun nog gegevens wijzigen. Als alles klopt teken je het digitale contract.
    6. Je T-Mobile contract ontvang je per mail, na bezorging van je bestelling. Voor bestaande klanten die een abonnement met toestel hebben vernieuwd, is het wachtwoord de postcode van het afleveradres. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).
  • Ik ben mijn contract kwijt, wat nu?

    We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden.
    Is de e-mail met het contract echt verwijderd, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.

  • Kan ik alsnog een papieren contract krijgen?

    We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd, deze is geschikt om uit te printen. Heb je de e-mail met het contract niet meer, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.

  • Ik heb geen (werkend) e-mailadres. Wat nu?

    Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan per post een papieren contract.

  • Wat is het wachtwoord van mijn digitale contract?

    Als je een abonnement afsluit, sturen wij je het contract per e-mail. Dit digitale contract is beveiligd met een wachtwoord. Je wachtwoord is de postcode van het adres op je contract. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht