Daarom blijf je op ons netwerk

Het snelste mobiele netwerk van Nederland

Snelste netwerk

Het snelste mobiele netwerk van Nederland
Stel maandelijks je abonnement bij

Maandelijks bijstellen

Stel maandelijks je abonnement bij
Unlimited bellen

Unlimited bellen

Bel onbeperkt met je klanten en collega's

Zo verleng jij je zakelijke abonnement

Log in op My T-Mobile

Ga naar My T-Mobile

Log in als beheerder op My T-Mobile om te verlengen.

Bepaal zelf wat voor abonnement je wilt

Bepaal het zelf

Bepaal hoe je het wilt: selecteer een Sim Only of telefoonabonnement.

Stel een vraag via e-mail

Verleng je abonnement

Tevreden over je abonnement? Rond je bestelling dan online af.

Verleng met een nieuwe telefoon of Sim Only

Bekijk onze zakelijke abonnementen

@Work 2 GB

  • 2 GB in de EU
  • Onbeperkt bellen EU
  • Maandelijks bijstellen
18 /MND EXCL. BTW

Unlimited @Work

  • Unlimited data in NL
  • 10 GB in de EU
  • Onbeperkt bellen EU
  • Maandelijks bijstellen
29 /MND EXCL. BTW

@Work 8 GB

  • 8 GB in de EU
  • Onbeperkt bellen EU
  • Maandelijks bijstellen
22 /MND EXCL. BTW
Verleng je Sim Only-abonnement mét telefoon wanneer je wilt

Heb je net verlengd met een nieuwe Sim Only, maar ben je alsnog toe aan een nieuwe telefoon? Verleng je abonnement dan mét telefoon wanneer het je uitkomt. Neem telefonisch contact op met ons voor meer informatie over onze toestelflexbiliteit via 0800-8102.

Veelgestelde vragen

  • Hoe verleng ik als ik geen beheerder ben op My T-Mobile?

    Je hebt beheerderrechten nodig om je zakelijk abonnement te verlengen. Als je één abonnement hebt, activeer je deze rechten via My T-Mobile. Als je binnen een organisatie werkt en meerdere collega's een abonnement hebben bij ons, kun je de beheerder verzoeken om je abonnement te verlengen.

  • Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je kunt je zakelijk abonnement vanaf 6 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Ga naar My T-Mobile om te achterhalen vanaf wanneer je kunt overstappen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Wil jij je zakelijk abonnement niet verlengen maar opzeggen? Dat vinden we jammer om te zien. Neem contact met ons op via 0800-7112.

Heb je meer hulp nodig?

Wil je meer weten over je zakelijke abonnement verlengen? Neem dan telefonisch contact op, laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen, óf kom langs in één van onze winkels bij jou in de buurt.

Plan een terugbelafspraak

Plan een terugbelafspraak

Vul de contactgegevens in zodat één van onze accountmanagers zo spoedig mogelijk contact kunnen opnemen.

Gegevens achterlaten

Bel een accountmanager

Bel een accountmanager

Bel direct met één van onze accountmanagers voor meer informatie. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.

Bellen met 0800-8102