Daarom blijf je op ons netwerk

Het snelste mobiele netwerk van Nederland

Snelste netwerk

Het snelste mobiele netwerk van Nederland
Stel maandelijks je abonnement bij

Maandelijks bijstellen

Stel maandelijks je abonnement bij
Unlimited bellen

Unlimited bellen

Bel onbeperkt met je klanten en collega's

Zo verleng jij je zakelijke abonnement

Log in op My T-Mobile

Ga naar My T-Mobile

Log in als beheerder op T-Mobile Beheer of My T-Mobile

Bepaal zelf wat voor abonnement je wilt

Bepaal het zelf

Selecteer een Sim Only of telefoonabonnement.

Stel een vraag via e-mail

Verleng je abonnement

Tevreden over je keuze? Rond je bestelling dan online af.

Verleng met een nieuwe telefoon of Sim Only

Bekijk onze zakelijke abonnementen

@Work 2 GB

  • 2 GB in de EU
  • Onbeperkt bellen EU
  • Maandelijks bijstellen
18 /MND EXCL. BTW

Unlimited @Work

  • Unlimited data in NL
  • 10 GB in de EU
  • Onbeperkt bellen EU
  • Maandelijks bijstellen
29 /MND EXCL. BTW

@Work 8 GB

  • 8 GB in de EU
  • Onbeperkt bellen EU
  • Maandelijks bijstellen
22 /MND EXCL. BTW
Extra abonnementen afsluiten

Ben jij al klant bij ons en groeit je onderneming? Bestel dan eenvoudig extra abonnementen bij voor je collega's. Ga naar T-Mobile Beheer of My T-Mobile en klik op "Verlengen & Bijbestellen". Je kunt ook contact opnemen met één van onze accountmanagers via 0800-8102 op werkdagen van 08:00 – 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 – 15:00 uur.

Veelgestelde vragen

  • Hoe verleng ik als ik geen beheerder ben op My T-Mobile?

    Je hebt beheerderrechten nodig om je zakelijk abonnement te verlengen. Als je één abonnement hebt, activeer je deze rechten via My T-Mobile. Als je binnen een organisatie werkt en meerdere collega's een abonnement hebben bij ons, kun je de beheerder verzoeken om je abonnement te verlengen.

  • Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je kunt je zakelijk abonnement vanaf 6 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Ga naar My T-Mobile om te achterhalen vanaf wanneer je kunt overstappen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Wil jij je zakelijk abonnement niet verlengen maar opzeggen? Dat vinden we jammer om te zien. Neem contact met ons op via 0800-7112.

Heb je meer hulp nodig?

Wil je meer weten over je zakelijke abonnement verlengen? Neem dan telefonisch contact op, laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen, óf kom langs in één van onze winkels bij jou in de buurt.

Plan een terugbelafspraak

Terugbelverzoek

Vul je contactgegevens in zodat een accountmanager zo spoedig mogelijk contact kan opnemen.

Gegevens achterlaten

Bel een accountmanager

Accountmanager

Bel direct met een accountmanager voor meer informatie.

Werkdagen: 08:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 15:00 uur

Bel 0800-8102

Klantenservice bellen

Klantenservice

Heb je vragen over onze producten of diensten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur

Bel 0800-7112