Dekkingskaart en storingen

Achterhaal het bereik op jouw locatie door je postcode of adres in te vullen. Met onze dekkingskaart zie je welke snelheden er binnens- en buitenshuis haalbaar zijn. Met de storingskaart zie je of er werkzaamheden plaatsvinden.

Veelgestelde vragen

  • Wanneer gaat de wettelijke compensatieregeling in?

    Het Ministerie van Economische Zaken heeft de Telecom Wet aangepast. Met ingang van 1 juli 2017 moeten de telecomproviders de compensatieregeling in acht nemen.

  • Wanneer past T-Mobile de wettelijke compensatieregeling toe?

    Indien een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, zullen wij de wettelijke compensatieregeling toepassen.

  • Wat houdt de wettelijke compensatieregeling in?

    Indien een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, zullen wij ons houden aan de minimale wettelijke vastgestelde tarieven voor compensatie. Nadat de storing is afgelopen, wordt de duur van de storing en de compensatiebedragen bepaald en vergoed.

  • Voor welke diensten geldt de wettelijke compensatieregeling?

    De wettelijke compensatieregeling geldt alléén voor de primaire diensten: internet, bellen, SMS, e-mail van T-Mobile Thuis, en de netwerkbeschikbaarheid van onze mobiele en vaste netwerken. Andere diensten zoals Deezer Music zijn uitgesloten van de wettelijke regeling.

  • Ik ben een zakelijke klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?

    Je hebt recht op compensatie als je bedrijf is gevestigd in het storingsgebied en last hebt gehad van een netwerkstoring.

  • Ik ben een particuliere klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?

    Je hebt recht op een compensatie als je woont in het storingsgebied en last hebt gehad van een netwerkstoring.

  • Hoe zit het met de Europese roamingregeling?

    In april 2014 stemde het Europees Parlement in met een plan van de Europese Commissie om extra roamingkosten in de EU terug te dringen. Hoewel deze nieuwe regels pas behoren te gelden vanaf 15 juni, voldeden wij hieraan vanaf 13 juni. Vanaf dat moment diende je zakelijke abonnement in de EU dezelfde voorwaarden te hebben als in Nederland. De nieuwe regels rondom roamen gelden voor alle landen in de EU, Noorwegen en IJsland. Zwitserland valt buiten de regeling en heeft haar eigen zone: zone 1. Premium servicenummers zoals 0900-nummers zijn uitgesloten van de regeling.

  • Waarom verbindt mijn telefoon met een buitenlands netwerk?

    Als je aan de grens woont of werkt, schakelt het netwerk automatisch over naar de mast met de beste verbinding. Soms is dat een mast van onze buitenlandse collega's. Door je mobiel internet handmatig in te stellen, kan dit voorkomen worden. Ga naar onze toestelhulp om te achterhalen hoe je dat instelt op je telefoon.

Heb je meer hulp nodig?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekenden: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekenden: 9.00 tot 17.30 uur.

Bel 0800-7112

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.

Contactformulier