Een account op My T-Mobile

Maak gratis een My T-Mobile-account aan en profiteer van de vele voordelen. Als beheerder heb je 24/7 inzicht in je abonnement, je actuele verbruik en je totaal- en deelfacturen. Ook kun je de meeste zaken zelf regelen. Ben je geen beheerder óf wil jij je rekeningnummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Account aanmaken
Account aanmaken

Account aanmaken

Heb je nog geen account aangemaakt op My T-Mobile? Registreer je dan eenvoudig online.

Inloggen op My T-Mobile
Inloggen op My T-Mobile

Inloggen op My T-Mobile

Op My T-Mobile heb je 24/7 inzicht in je abonnement, je actuele verbruik, je facturen en nog veel meer.

Download My T-Mobile app

Met de My T-Mobile app heb je altijd en overal toegang tot je belangrijkste gegevens. De app is beschikbaar voor al onze klanten, en altijd gratis, of je nu in Nederland of in het buitenland bent. Het gebruik van de My T-Mobile app kost namelijk geen data.

Goed om te weten

Je eerste factuur

Je eerste factuur

Binnenkort krijg je je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.

Je toestelfactuur

Je toestelfactuur

Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.

Binnen de Europese Unie

Binnen de Europese Unie

Met ons nieuwste zakelijke abonnement @Work ontvang je standaard tot 20 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via My T-Mobile.

Buiten de Europese Unie

Buiten de Europese Unie

Wij rekenen andere tarieven als je op zakenreis gaat buiten de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Travel & Surf om hoge kosten achteraf te voorkomen.

Uitleg over je toestel

Uitleg over je toestel

Wil je meer weten over alle ins en outs van je gloednieuwe telefoon of tablet? Natuurlijk wil je dat! Bekijk alle tips via onze toestelhulp.

Verzeker je telefoon

Verzeker je toestel

Verzeker je telefoon of tablet via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling, of tot 14 dagen na je aankoop in één van onze Winkels.

Voicemail instellen

Voicemail instellen

Je voicemail hebben we automatisch ingesteld als standaard boodschap met telefoonnummer. Pas deze via '1233' aan naar een persoonlijke welkomstboodschap of een standaard boodschap met naam.

Veelgestelde vragen

  • Wat kan ik doen als mijn bestelling is afgewezen?

    Bij de aanvraag van ieder nieuw zakelijk abonnement voeren wij een risico-onderzoek uit op basis van o.a. statistische gegevens van algemene bedrijfskenmerken. Daarnaast vragen wij faillissements- en betalingsinformatie op bij Dun & Bradstreet, een organisatie die gespecialiseerd is in het verzamelen van handelsinformatie. Bij eenmanszaken wordt de eigenaar aanvullend getoetst bij Focum. Uit het risico-onderzoek volgt één van deze drie uitkomsten:

    • Je aanvraag wordt direct geaccepteerd
    • Je aanvraag wordt verwerkt nadat je een aanbetaling doet
    • Je aanvraag wordt geweigerd

    Aanbetaling
    Als je wordt gevraagd om een aanbetaling, kun je deze binnen 4 weken overmaken op rekeningnummer NL03COBA0733959717 t.n.v. T-Mobile Netherlands. Vermeld bij je betaling je KvK-nummer en de bedrijfsnaam. Zodra de aanbetaling door ons is ontvangen, word je geïnformeerd over het vervolgproces. Ook is het mogelijk de aanbetaling in één van onze Shops te voldoen. Een aanbetaling wordt verrekend met je toekomstige facturen.

    Aanvraag geweigerd
    Je kunt de reden van afwijzing altijd schriftelijk bij ons opvragen. Stuur met dit verzoek het volgende mee: een kopie geldig legitimatiebewijs en een kopie van een bankafschrift (maximaal 2 maanden oud). Je kunt dit sturen naar: T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Zakelijke Acceptatie, Antwoordnummer 17204, 2501 VH in Den Haag.

  • Hoe kan ik een bezorgafspraak maken?

    Je krijgt van onze bezorgservice (AMP Groep) een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak.

    Maak een bezorgafspraak
    Je kiest via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag en de bezorglocatie. Eventueel kun je op werkdagen tot op de dag voor de levering, tot 22:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk hier uit welke tijdvakken je kunt kiezen. Voor beide opties geldt: vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis.

  • Kan ik iemand machtigen om mijn bestelling aan te nemen?

    Jazeker, dat kan. Hiervoor is wel een machtiging nodig op bedrijfspapier, ondertekend door jou en de gemachtigde. De gemachtigde moet je legitimatiebewijs kunnen tonen, geen kopie. Daarnaast moet de gemachtigde zichzelf ook legitimeren. De levering mag alleen plaatsvinden op het contract-, of vestigingsadres dat bij ons bekend is.

Heb je meer hulp nodig?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland: 
+31 (0)6 240 071 12

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.

Contactformulier