Account aanmaken
Heb je nog geen account aangemaakt op My T-Mobile? Registreer je dan eenvoudig online.
Inloggen op My T-Mobile
Op My T-Mobile heb je 24/7 inzicht in je abonnement, je actuele verbruik, je facturen en nog veel meer.
Wat goed om te zien dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Daarnaast lees je hier hoe je een account aanmaakt op My T-Mobile en waarvoor je onze selfservice-omgeving kunt gebruiken.
Maak gratis een My T-Mobile-account aan en profiteer van de vele voordelen. Hier heb je 24/7 inzicht in je abonnement, je actuele verbruik en kan je als beheerder je totaal- en deelfacturen gemakkelijk inzien. Ook kun je de meeste zaken zelf regelen. Ben je geen beheerder en wil je dat graag worden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je nog geen account aangemaakt op My T-Mobile? Registreer je dan eenvoudig online.
Op My T-Mobile heb je 24/7 inzicht in je abonnement, je actuele verbruik, je facturen en nog veel meer.
Binnenkort krijg je je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.
Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.
Met ons nieuwste zakelijke abonnement @Work ontvang je standaard tot 20 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via My T-Mobile.
Wij rekenen andere tarieven als je op zakenreis gaat buiten de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Travel & Surf om hoge kosten achteraf te voorkomen.
Wil je meer weten over alle ins en outs van je telefoon of tablet? Bekijk alle tips via onze toestelhulp.
Verzeker je telefoon of tablet via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling of tot 30 dagen na aankoop in één van onze winkels of via onze klantenservice. Bij het afsluiten van je toestelverzekering na aankoop moet jouw toestel nog intact (zonder schade) zijn.
Je voicemail hebben we automatisch ingesteld als standaard boodschap met telefoonnummer. Pas deze via '1233' aan naar een persoonlijke welkomstboodschap of een standaard boodschap met naam.
Met de My T-Mobile app heb je altijd en overal toegang tot je belangrijkste gegevens. De app is beschikbaar voor al onze klanten, en altijd gratis, of je nu in Nederland of in het buitenland bent. Het gebruik van de My T-Mobile app kost namelijk geen data.
Bij de aanvraag van ieder nieuw zakelijk abonnement voeren wij een risico-onderzoek uit op basis van o.a. statistische gegevens van algemene bedrijfskenmerken. Daarnaast vragen wij faillissements- en betalingsinformatie op bij Dun & Bradstreet, een organisatie die gespecialiseerd is in het verzamelen van handelsinformatie. Bij eenmanszaken wordt de eigenaar aanvullend getoetst bij Focum. Uit het risico-onderzoek volgt één van deze drie uitkomsten:
Aanbetaling
Als je wordt gevraagd om een aanbetaling, kun je deze binnen 4 weken overmaken op rekeningnummer NL03COBA0733959717 t.n.v. T-Mobile Netherlands. Vermeld bij je betaling je KvK-nummer en de bedrijfsnaam. Zodra de aanbetaling door ons is ontvangen, word je geïnformeerd over het vervolgproces. Ook is het mogelijk de aanbetaling in één van onze Shops te voldoen. Een aanbetaling wordt verrekend met je toekomstige facturen.
Aanvraag geweigerd
Je kunt de reden van afwijzing altijd schriftelijk bij ons opvragen. Stuur met dit verzoek het volgende mee: een kopie geldig legitimatiebewijs en een kopie van een bankafschrift (maximaal 2 maanden oud). Je kunt dit sturen naar: T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Zakelijke Acceptatie, Antwoordnummer 17204, 2501 VH in Den Haag.
Je krijgt van onze bezorgservice (AMP Groep) een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak.
Maak een bezorgafspraak
Je kiest via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag en de bezorglocatie. Eventueel kun je op werkdagen tot op de dag voor de levering, tot 22:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk hier uit welke tijdvakken je kunt kiezen. Voor beide opties geldt: vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis.
Jazeker, dat kan. Hiervoor is wel een machtiging nodig op bedrijfspapier, ondertekend door jou en de gemachtigde. De gemachtigde moet je legitimatiebewijs kunnen tonen, geen kopie. Daarnaast moet de gemachtigde zichzelf ook legitimeren. De levering mag alleen plaatsvinden op het contract-, of vestigingsadres dat bij ons bekend is.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur.
Onze accountmanagers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 15:00 uur.