Bedrijfsgegevens wijzigen
Je wijzigt gegevens eenvoudig via My T-Mobile Zakelijk. Hier pas je bijvoorbeeld je bedrijfsgegevens aan. De enige uitzondering is het wijzigen van je bedrijfsnaam. Dit kan helaas nog niet bij ons.
- Log in bij My T-Mobile Zakelijk.
- Klik op je bedrijfsnaam.
- Je ziet een overzicht van je bedrijfsgegevens. Klik bij de gegevens die je wilt aanpassen op ‘edit’.
Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Stel je supportvraag aan onze klantenservice via ‘Service’ in My T-Mobile Zakelijk.
Verhuizing doorgeven
Bij een verhuizing is het niet mogelijk je lopende Zakelijk Internet abonnement mee te nemen naar het nieuwe adres. In plaats daarvan vraag je een nieuw abonnement aan. Zo voorkomen we dat je je abonnement meeneemt naar een adres waar wij (nog) niet leveren. Als jij een nieuwe aanvraag doet, kunnen wij checken of een aansluiting mogelijk is. Is dat het geval? Vraag dan voordat je verhuist alvast je nieuwe abonnement aan. Zo heb je al wifi tijdens de verbouwing.