Gegevens wijzigen

Heb je een Zakelijk Internet abonnement van T-Mobile Ondernemen en wil je bepaalde gegevens wijzigen? Geen probleem. In bijna alle gevallen regel je dit eenvoudig zelf via My T-Mobile Zakelijk. We leggen je graag uit hoe dit werkt.

Zelf gegevens wijzigen?

Bedrijfsgegevens wijzigen

Je wijzigt gegevens eenvoudig via My T-Mobile Zakelijk. Hier pas je bijvoorbeeld je bedrijfsgegevens aan. De enige uitzondering is het wijzigen van je bedrijfsnaam. Dit kan helaas nog niet bij ons.

  1. Log in bij My T-Mobile Zakelijk. 
  2. Klik op je bedrijfsnaam. 
  3. Je ziet een overzicht van je bedrijfsgegevens. Klik bij de gegevens die je wilt aanpassen op ‘edit’.

Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Stel je supportvraag aan onze klantenservice via ‘Service’ in My T-Mobile Zakelijk.

Verhuizing doorgeven

Bij een verhuizing is het niet mogelijk je lopende Zakelijk Internet abonnement mee te nemen naar het nieuwe adres. In plaats daarvan vraag je een nieuw abonnement aan. Zo voorkomen we dat je je abonnement meeneemt naar een adres waar wij (nog) niet leveren. Als jij een nieuwe aanvraag doet, kunnen wij checken of een aansluiting mogelijk is. Is dat het geval? Vraag dan voordat je verhuist alvast je nieuwe abonnement aan. Zo heb je al wifi tijdens de verbouwing.

Abonnement opzeggen

Jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen. We zien je liever niet vertrekken. Maar als je dit wilt, kun je je abonnement opzeggen vanaf één maand voor het einde van je contracttermijn.

Loopt je contract nog een tijdje? Dan betaal je een afkoopbedrag als je voortijdig je abonnement opzegt. Dit bedrag hangt af van het type abonnement dat je hebt en de resterende looptijd van je contract.

Hulp nodig bij installeren, gebruik of facturen?

Wil je specifiek iets weten over de installatie, het gebruik van zakelijk internet of je facturen? Geen probleem, wij hebben een antwoord op al je vragen. Op onze hub vind je meer over alle relevante onderwerpen voor jou als klant.

Kom je er niet uit? We helpen je graag

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Per mail zijn we altijd bereikbaar.

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen