Facturen en betalingen

Je vindt je maandelijkse facturen in My T-Mobile Zakelijk. Op deze facturen zie je precies waar je die maand voor hebt betaald. Heb je meerdere producten van T-Mobile Ondernemen? Dan ontvang je één factuur voor al je producten. Handig toch?

Facturen inzien en betalen

Via My T-Mobile Zakelijk kun je de laatste 24 facturen inzien en ze downloaden. Op je factuur vind je onder andere je maandelijkse gebruikskosten, de factureringsdatum, de status van je betaling en het gefactureerde bedrag. Voor Zakelijk Internet betaal je alleen vaste kosten, geen variabele.

Je eerste factuur

Je eerste factuur bij T-Mobile Ondernemen valt meestal hoger uit. Je betaalt namelijk eenmalig aansluitkosten. Daarnaast kom je – als je bij ons een abonnement afsluit – in een zogenoemde factuurcyclus terecht. In die cyclus betaal je je abonnement altijd één maand vooruit. Gaat je abonnement halverwege deze cyclus in? Dan betaal je ook de abonnementskosten voor de resterende dagen van die maand.

Afwijkend factuurbedrag

Wijkt het bedrag op je factuur af, maar is het niet je eerste factuur? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:

  • Je hebt recent je abonnement gewijzigd. Bijvoorbeeld doordat je een hogere snelheid wilde of juist een lagere. In dat geval passen we het factuurbedrag aan.
  • Je hebt je Zakelijk Internet aangevuld met een extra dienst, zoals Wifi Plus voor Ondernemers. Hiervoor brengen we maandelijks aanvullende kosten in rekening, die je terugziet in het factuurbedrag. 

Geldt bovenstaande niet voor jou? Laten we het dan samen uitzoeken. Stel je vraag aan ons via My T-Mobile Zakelijk of neem contact met ons via 0800–7112 .

Hulp nodig bij installeren, gebruik of wijzigen van gegevens?

Wil je specifiek iets weten over de installatie, je gegevens wijzigen of het gebruik van zakelijk internet? Geen probleem, wij hebben een antwoord op al je vragen. Op onze hub vind je meer over alle relevante onderwerpen voor jou als klant.

Kom je er niet uit? We helpen je graag

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Per mail zijn we altijd bereikbaar.

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen