Beëindig je zakelijke abonnement

We vinden het jammer om te zien dat jij je zakelijke abonnement wilt opzeggen. Je abonnement(en) kun je opzeggen zodra je contracttermijn is verlopen of als deze binnen één maand verloopt. Een maand nadat we je aanvraag ontvangen hebben, zetten we je abonnement(en) op inactief.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00 en op zaterdag en zondag tussen 9.00 tot 17.30.

Vanuit Nederland

Bel vanuit Nederland naar:

0800-7112

Vanuit buitenland

Bel vanuit het buitenland naar:

+31 (0)6 240 071 12

Meer dan 30 zakelijke telefoon-abonnementen?

Je kunt je abonnementen schriftelijk opzeggen. Vermeld in de aanvraag je klantnummer, welke telefoonnummers het betreft en wat de reden van opzegging is. Wij sturen je een bevestiging zodra wij je aanvraag hebben ontvangen. Stuur je aanvraag op naar:

Team T-Mobile Zakelijk
O.v.v. Opzeggingen
Postbus 16878
2500 BW in Den Haag

Heb je meer hulp nodig?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekenden: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekenden: 9.00 tot 17.30 uur.

Bel 0800-7112

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.

Contactformulier