Beƫindig je zakelijke abonnement

We vinden het jammer om te zien dat jij je zakelijke abonnement wilt opzeggen. Je abonnement(en) kun je opzeggen zodra je contracttermijn is verlopen of als deze binnen één maand verloopt. Een maand nadat we je aanvraag ontvangen hebben, zetten we je abonnement(en) op inactief.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00 en op zaterdag en zondag tussen 9.00 tot 17.30.

Terug

Verhuizen naar het buitenland

Wist je dat je je T-Mobile abonnement kunt behouden als je naar het buitenland verhuist? Dit geldt voor de volgende landen waar T-Mobile actief is: Duitsland, Hongarije, Kroatië, Macedonië, Montenegro, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Tsjechië of de Verenigde Staten. Daarnaast kun je in het Verenigd Koninkrijk overstappen naar provider EE (Everything Everywhere). Neem voor meer informatie contact met ons op via 0800-7112.

Verhuis je naar een ander land dan hierboven genoemd? Dan kun je je T-Mobile abonnement het beste opzeggen. We kunnen namelijk extra kosten in rekening brengen wanneer je jouw abonnement wel in het buitenland, maar niet in Nederland gebruikt. Bel de klantenservice om te kijken of je je contract kunt beëindigen/afkopen en hoeveel dat kost (0800-7112).

Terug

Opzeggen vanwege overlijden

Het informeren van bedrijven en instanties na het overlijden van een dierbare is al vervelend genoeg. We proberen het daarom zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken om dit door te geven. Wij werken hiervoor samen met Closure. Bij het overlijden van een klant van T-Mobile kun je het abonnement kosteloos stopzetten, op naam van iemand anders zetten of omzetten naar PrePaid.

Terug

Contractovername online regelen

Wil je je contract op naam van een nieuwe eigenaar zetten? Bijvoorbeeld omdat iemand je bedrijf verlaat en jij een nieuwe werknemer in dienst neemt? Dat kun je zelf online regelen! Lees wel van tevoren goed de voorwaarden door.

Naar online contractovername

Terug

Abonnement bijstellen

Wist je dat je je abonnement elke maand kunt bijstellen? Zowel omhoog als omlaag, zelfs tot onder je instapbundel.

Meer informatie

Terug

Sim Only

Heb je nog een goedwerkend toestel? Dan zou je ook kunnen denken aan een Sim Only abonnement. Hiermee betaal je alleen abonnementskosten en geen maandelijkse toestelkosten. Bekijk onze Sim Only-abonnementen.

Terug

T-Mobile Klantvoordeel

Heb je als zakelijke klant één of meerdere Go abonnement(en) afgesloten? Dan kan je je aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en een aantal euro's op maandbasis besparen als je meerdere producten van T-Mobile met elkaar combineert. Check wel eerst de voorwaarden.

Terug

De beste instellingen voor je mobiel

  1. Controleer regelmatig op software updates
  2. We raden je aan om altijd de meest recente software te gebruiken. Hierin zijn fouten hersteld en de nieuwste functionaliteiten toegevoegd. Bovendien werkt je toestel beter en sneller na software updates. Update je apps ook zo nu en dan. Heb je problemen met een app maar is er nog geen update? Soms helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

  3. Start je mobiel elke week opnieuw op
  4. Zo voorkom je dat het interne geheugen volloopt en je telefoon langzamer wordt. Bij opnieuw opstarten wordt je geheugen automatisch opgeschoond en worden je instellingen vernieuwd.

  5. Sluit toepassingen af
  6. Als je telefoon traag reageert, check dan of er veel toepassingen of vensters tegelijk openstaan. Deze blijven namelijk actief op de achtergrond en maken steeds verbinding met het netwerk.

  7. Schoon je geheugen op
  8. Als je geheugen vol zit, reageert je telefoon langzamer. Verwijder daarom sms-berichten, foto’s en video’s die je niet meer nodig hebt. Je kunt ook de instelling ‘automatisch opslaan’ uitzetten als je dat nog niet hebt gedaan.

  9. Een langere batterijduur?
  10. Zet je beeldscherm minder fel, laat bluetooth en navigatie niet onnodig aanstaan, en probeer minder vaak te synchroniseren. Op die manier gaat je batterij langer me en hoef je minder vaak op te laden.

Meer tips vind je in onze Toestelhulp.

Terug

Toestelreparatie aanmelden

Heb je problemen met jouw toestel en kun je die niet zelf oplossen? Laat ons je helpen! Meld je toestel in een paar stappen aan voor reparatie.

Terug

Nieuw toestel?

Heb jij een paar jaar geleden een abonnement afgesloten in combinatie met een toestel? Dan kan het zijn dat de prestaties van dat toestel door de jaren heen afnemen. Denk bijvoorbeeld aan een software-update van het besturingssysteem, waardoor apps trager openen of werken en de batterijduur enorm afneemt. Het is begrijpelijk dat je na verloop van tijd een nieuw toestel gaat overwegen. Wij kunnen je daarbij helpen! Is je abonnement verlengbaar? Bekijk dan ons assortiment met de nieuwste telefoons waarmee jij zorgeloos kunt ondernemen.

Terug

Automatisch een netwerk kiezen

Het kan zijn dat de netwerk-instellingen op jouw toestel impact hebben op de netwerkdekking op jouw locatie. Controleer daarom eerst de netwerk-instellingen.

Terug

Andere simkaart

Je kunt het actuele bereik op jouw locatie achterhalen door je postcode of adres in te vullen in onze dekkingskaart.

Terug

Actuele storingen bekijken

Bekijk onze storingenkaart om te zien of er een actieve storing is op jouw locatie. In de veelgestelde vragen op de storing-pagina vind je meer informatie over eventuele compensatie en vergoedingen in het geval van een storing.

Heb je meer hulp nodig?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland:

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.

Wil je toch opzeggen?

Lees dan onderstaande punten goed door. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Heb je nog vragen? Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00 en op zaterdag en zondag tussen 9.00 tot 17.30 via 0800-7112.

Belangrijk om te weten als je opzegt

  • Alleen de contracthouder kan opzeggen

    In verband met privacy mogen T-Mobile medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder verstrekken.

  • De termijn voor opzeggen

    Je abonnement(en) kun je opzeggen zodra je contracttermijn is verlopen of als deze binnen één maand verloopt. Een maand nadat we je aanvraag ontvangen hebben, zetten we je abonnement(en) op inactief. Zeg je voortijdig op? Dan betaal je 50% van de maanden die je nog te gaan hebt, zonder eventuele kortingen die je nu hebt. Als je nog toestelkrediet hebt, vragen we je die in één keer af te lossen.

  • Einddatum van je contract

    Via My T-Mobile kun je de begin- en einddatum van je contract inzien.

  • Overstapservice en nummerbehoud

    Als je bij je nieuwe aanbieder overstapservice hebt aangevraagd, dan zeggen zij je abonnement bij T-Mobile voor je op. Ook als je bij je nieuwe aanbieder hebt aangegeven dat je je nummer wilt behouden, verloopt dit automatisch. Wij zetten jouw telefoonnummer dan op de afgesproken datum over.

  • Meer dan 30 zakelijke abonnementen tegelijk opzeggen?

    Je kunt je abonnementen schriftelijk opzeggen. Vermeld in de aanvraag je klantnummer, welke telefoonnummers het betreft en wat de reden van opzegging is. Wij sturen je een bevestiging zodra wij je aanvraag hebben ontvangen. Stuur je aanvraag op naar:

    Team T-Mobile Zakelijk

    O.v.v. Opzeggingen

    Postbus 16878

    2500 BW in Den Haag