Wat is cloud telefonie?

Met cloud telefonie krijg je een telefooncentrale in de cloud wat mogelijk gemaakt wordt door VoIP, Voice over IP. Het grootste voordeel hiervan is dat je niet meer afhankelijk bent van een vaste werkplek. Dit zorgt niet alleen voor meer vrijheid en flexibiliteit, maar ook voor lagere kosten. Je hebt namelijk geen fysieke telefooncentrale meer nodig. Je kunt alle gesprekken automatisch doorschakelen naar je collega's. Zo is je bedrijf altijd en overal bereikbaar.

Waarom cloud telefonie?

Vast nummer op mobiel

Locatie- en device-onafhankelijk

Zorgt voor meer vrijheid en betere bereikbaarheid
Neem alleen de modules die je collegas en jij nodig hebben

Flexibel en schaalbaar

Kies alleen wat je collega's en jij nodig hebben
Je vaste en mobiele telefonie regel je vanuit één plek

Eenvoud in onderhoud

Geen fysieke PBX, onderhoud en beveiliging automatisch

Kies de juiste oplossing voor jouw bedrijf

Bepaal welk cloud telefoniepakket het beste past bij je bedrijf. Office Essential kun je al vanaf één abonnement gebruiken. Hiermee kun je met een vast nummer vanaf je mobiel bellen en gebeld worden, gesprekken doorschakelen naar collega's en je beschikbaarheid beheren. Met het Business Essential-pakket krijg je een uitgebreide zakelijke communicatie oplossing, waarmee je verschillende mobiele en vaste functionaliteiten integreert. 

Office Essential Business Essential
Aantal aansluitingen 1-20 20+
Bellen en gebeld worden met een vast nummer op je mobiel
Telefonische bereikbaarheid inplannen via de app

Doorverbinden naar je collega's vanaf je mobiel

Bellen en gebeld worden vanaf je computer of tablet
Integratie met vaste IP toestellen
Geavanceerde groepsroutering met optioneel keuzemenu
Receptionist functie
Chat en deel bestanden met je collega's
Meer informatie Meer informatie
Cloud telefonie

Maatwerk oplossingen

Ben je op zoek naar een oplossing waarmee je een koppeling kunt maken met eigen systemen van jouw bedrijf? Dan is onze maatwerk cloudoplossing Cloud & Clear met meer dan 500 bereikbaarheidsfuncties misschien interessant. Om ervoor te zorgen dat T-Mobile Cloud & Clear volledig naar jouw wensen en behoeften wordt ingericht, wordt de implementatie begeleid door een van onze implementatiemanagers. Je krijgt een uitgebreid contact center waarbij je voor elke medewerker een profiel kunt kiezen dat aansluit op de werksituatie. Groeit je bedrijf? Dan beweegt Cloud & Clear gemakkelijk mee met de grootte van je organisatie.

Bekijk onze maatwerk oplossingen.

Veelgestelde vragen

  • Waarom moet ik kiezen voor cloud telefonie?

    Cloud telefonie is de toekomst. Je bent niet meer afhankelijk van een vaste werkplek, het is flexibel en schaalbaar. Omdat je geen fysieke telefooncentrale nodig hebt, heb je lage investeringskosten.

  • Hoe futureproof is cloud telefonie?

    Met cloud telefonie maak je gegarandeerd gebruik van de nieuwste technologie. Hierdoor heb je geen gedoe aan het onderhoud van een fysieke telefooncentrale. Cloud telefonie is een duurzame oplossing want het groeit mee met je onderneming.

  • Hoe zit het met de beveiliging van cloud telefonie?

    Cloud telefonie is net zo betrouwbaar en veilig als het gebruikmaken van een fysieke telefooncentrale. De telefooncentrales staan in een beveiligd datacenter en de verbindingen zijn redundant uitgevoerd.

  • Kan ik met mijn ISDN abonnement overstappen naar cloud?

    Jazeker. ISDN wordt vanaf 2019 uitgefaseerd in Nederland. Daarom is het een mooi moment om over te stappen op cloud telefonie. Klik voor meer informatie over de cloud oplossing Business Essential.

    Met cloud telefonie kun je voorsorteren op de opkomende verandering van het verdwijnen van ISDN. Bij Hosted Voice wordt namelijk gebruik gemaakt van SIP-trunks waarmee de telefoniegesprekken over internetlijnen in plaats van over traditionele ISDN-lijnen getransporteerd worden. ISDN is nog niet weg, maar het is een kopzorg minder.

Onze partners

Neem contact met ons op

Wil je meer weten over de integratie van je vaste en mobiele telefonie via een cloud- of fysieke telefooncentrale? Neem dan telefonisch contact op met één van onze collega's, of laat je gegevens achter zodat we op werkdagen binnen 24 uur contact met je kunnen opnemen.

Advies op maat

Advies op maat

Laat je gegevens achter om in contact te komen met een specialist voor advies op maat, gebaseerd op jouw situatie.

 

Gegevens achterlaten

Bel een accountmanager

Telefonisch bestellen

Meer informatie nodig of direct bestellen? Bel met één van onze accountmanagers.

Werkdagen: 08:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 15:00 uur

Bel 0800-0200738

Klantenservice bellen

Klantenservice

Heb je vragen over onze producten of diensten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur

Bel 0800-7112

Doe je liever zaken via één van onze Business Partners? Overzicht bekijken