Unified Communications
Met Unified Communications is realtime te zien of een collega in gesprek of afwezig is. Daarnaast is er een chatfunctie met collega’s via de mobiele app en desktop-applicatie.
Interactive Menu (IVR)
Met Interactive Menu vang je iedere beller automatisch op in een keuzemenu of met een welkomsttekst. Inkomende oproepen zijn zo snel door te verwijzen naar de meest geschikte persoon.
ACD-groep
Inkomende oproepen worden dankzij Automatic Call Distribution automatisch doorverwezen naar een specifieke groep medewerkers. Dit gebeurt op basis van distributielogica, de (in)activiteit van medewerkers en aanwezigheid.
Visual voicemail
Met visual voicemail heb je één inbox voor alle voicemails. Ook kun je voicemailberichten via e-mail laten versturen en afluisteren. Toegang tot de voicemailbox heb je via desktop, mobiel en web.
MiTeam
Met MiTeam kunnen je medewerkers virtueel vergaderen en gesprekken voeren. In de online omgeving is het ook mogelijk om documenten te delen, hier samen aan te werken, te chatten, to-do lists en afspraken bij te houden.
Softphone
Een softphone is een programma dat je op je computer, tablet of laptop installeert en dat werkt alsof het een telefoon is. Dit heeft als voordeel dat je geen vast toestel meer nodig hebt. Ideaal voor medewerkers zonder een vaste werkplek. Ook hoeft niet geïnvesteerd te worden in hardware.
All-in Receptionist
Een complete receptiepost waarmee je receptionist de mogelijkheid heeft om een wachtrij aan te maken en direct door te verbinden naar de juiste persoon binnen de organisatie. All-in Receptionist laat ook zien welke collega’s afwezig of in gesprek zijn.
Audio Conferencing
Om conference calls op te kunnen zetten via MiTeam is de functionaliteit Audio Conferencing noodzakelijk. Je kunt zo telefonische vergaderingen opzetten met een eigen inbelnummer. Via Outlook kun je de invite voor deze meeting direct delen.
Huntgroep
Wil je een inkomende oproep direct door kunnen verbinden aan meerdere medewerkers, dan is een huntgroep een ideale oplossing. Kan de eerste collega niet opnemen, wordt de call automatisch doorverwezen aan iemand anders in de groep. Deze oplossing is ideaal voor (kleinere) organisaties die voor hun klanten altijd bereikbaar willen zijn.
Reporting
Met Reporting kun je overzichten samenstellen met alle relevante belstatistieken voor jouw bedrijf. Het helpt je bijvoorbeeld bij het inroosteren van personeel en bijhouden of gesprekken gelijkmatig worden verdeeld over medewerkers. Je kunt belstatistieken terug zien op basis van verschillende parameters, zoals tijdsperioden, groepen en gebruikers. De rapporten zijn dus volledig af te stemmen op jouw wensen en behoeften en kunnen automatisch worden gemaild naar de juiste personen.
Calendar Integration
Met Calendar Integration wordt je telefonische beschikbaarheid automatisch aangepast op basis van afspraken in de Outlook agenda.
Wallboard
Wallboard is een online dashboard waarmee je real-time je statistieken kunt zien. Denk aan aantal ingelogde medewerkers, oproepen in de wachtrij, gemiste oproepen, de gemiddelde wachttijd en meer.
Fax to E-mail
Met de optie Fax to E-mail heb je geen apart faxapparaat meer nodig om faxen te ontvangen. Van een vast nummer maken we een faxnummer, en alle binnenkomende faxen worden automatisch in PDF-formaat naar een e-mailadres gestuurd. Vervolgens kun je gemakkelijk en overzichtelijk digitaal archiveren. Zo heb je al je documenten altijd op één plek bij elkaar.
Who's Calling
Met Who's Calling wordt de klantenkaart, gevuld met informatie uit jouw CRM-systeem, automatisch weergegeven wanneer een klant belt. Dit helpt je om klanten op een persoonlijke en professionele manier te woord te staan en het gesprek vloeiend te laten verlopen. We bieden standaard integraties met een reeks CRM-systemen, maar we kunnen ook integraties op maat maken.
AD koppeling
Met AD Connect wordt alle relevante informatie uit de Active Directory (AD) van jouw onderneming gekoppeld met de Business Essential telefooncentrale. Dit zorgt voor een efficiënte afhandeling van verschillende administratieve taken, minder risico op fouten en zorgt ervoor dat de centrale altijd de juiste informatie bevat. Naast de koppeling voor gebruikersmanagement, is het ook mogelijk om een extern bedrijfstelefoonboek te koppelen.