Vul je telefoonnummer in en check of je vandaag nog kunt verlengen!

Vul je mobiele nummer in en doe de verleng check

Daarom verleng je bij T-Mobile

Fijn dat je klant wilt blijven! Verleng één of meerdere zakelijke Sim Only- of telefoonabonnementen eenvoudig via My T-Mobile, vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract.  

Het snelste mobiele netwerk van Nederland

Snelste netwerk

Het snelste mobiele netwerk van Nederland
Stel maandelijks je abonnement bij

Abonnementsvrijheid

Meer of minder data? Stel maandelijks bij
Unlimited bellen

Altijd online zonder extra kosten

Altijd gratis online tegen een lagere snelheid

Bekijk onze zakelijke abonnementen

Abonnement met telefoon

  • 3 GB, 16 GB of Unlimited
  • Geldig in NL, EU en VS
  • Onbeperkt bellen/SMS
  • Maandelijks bijstellen
22 vanaf/per maand (excl BTW)*

Sim Only

  • 3 GB, 16 GB of Unlimited
  • Geldig in NL, EU en VS
  • Onbeperkt bellen/SMS
  • Maandelijks bijstellen
16 vanaf/per maand (excl BTW)*

Zo verleng jij je abonnement

Log in op My T-Mobile

Ga naar My T-Mobile

Log in als beheerder op T-Mobile Beheer of My T-Mobile

Bepaal zelf wat voor abonnement je wilt

Bepaal het zelf

Selecteer een Sim Only of telefoonabonnement.

Stel een vraag via e-mail

Verleng je abonnement

Tevreden over je keuze? Rond je bestelling dan online af.

Groeit je bedrijf? Bestel een extra abonnement

Veelgestelde vragen

  • Hoe verleng ik als ik geen beheerder ben op My T-Mobile?

    Je hebt beheerderrechten nodig om je zakelijk abonnement te verlengen. Als je één abonnement hebt, activeer je deze rechten via My T-Mobile. Als je binnen een organisatie werkt en meerdere collega's een abonnement hebben bij ons, kun je de beheerder verzoeken om je abonnement te verlengen.

  • Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je kunt je zakelijk abonnement vanaf 6 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Ga naar My T-Mobile om te achterhalen vanaf wanneer je kunt overstappen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Wil jij je zakelijk abonnement niet verlengen maar opzeggen? Dat vinden we jammer. Neem contact met ons op via 0800-7112.

Heb je hulp nodig?

Wil je meer weten over je zakelijke abonnement verlengen? Neem dan telefonisch contact op, laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen, óf kom langs in één van onze winkels bij jou in de buurt. 

Advies op maat

Advies op maat

Laat je gegevens achter om in contact te komen met een specialist voor advies op maat, gebaseerd op jouw situatie.

Bel een accountmanager

Telefonisch bestellen

Meer informatie nodig of direct bestellen? Bel met één van onze accountmanagers.

Werkdagen: 8:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 15:00 uur

Klantenservice bellen

Klantenservice

Heb je vragen over onze producten of diensten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur