Integreer alle vaste en mobiele telefonie in Teams
Een vertrouwde oplossing voor al jouw telefonie
Communiceren met collega’s en klanten heeft door de toenemende digitalisering een geheel andere dimensie gekregen. Toch ontbrak voor veel organisaties nog één essentiële tool: telefonie. Met Teams Telefonie integreert T-Mobile mobiele telefonie in Microsoft Teams. We vertellen je graag welke mogelijkheden er allemaal zijn.
Microsoft Teams Telefonie
Met T-Mobile OndernemenT-Mobile Microsoft Teams Telefonie
Hoe werkt het?Hoe werkt Teams Telefonie?
We koppelen het T-Mobile telefonienetwerk en Microsoft Teams. Dat doen we via het het Microsoft Phone System. De koppeling bestaat uit een telefooncentrale, de integratie van vaste en mobiele telefonie en directe routering.
Telefoniecentrale
De T-Mobile Telefoniecentrale bewaakt de veilige toegang, maakt de juiste verbindingen en zorgt met spraakprotocollen dat iedereen elkaar kan verstaan.
Vast en Mobiel Integratie
We integreren vaste en mobiele telefonie via het vertrouwde Mitel Telepo-platform van
Direct routing-verbinding
Een Microsoft-gecertificeerde SIP-trunk waarover het telefoonverkeer van en naar het Microsoft Phone System loopt.
Waarom Teams Telefonie?
In een wereld waar niet iedereen altijd op kantoor werkt, is het belangrijk dat jouw medewerkers goed bereikbaar blijven op al hun zakelijke nummers. Met Teams Telefonie integreer je alle vaste en mobiele telefonie van jouw bedrijf naadloos binnen Microsoft Teams. Zonder dat het je de wereld kost.
Eén vertrouwde oplossing
Microsoft Teams is hét platform waar medewerkers veilig en soepel online samenwerken. Met Teams Telefonie voeg je daar slim externe telefonie aan toe.
Teams Telefonie app
Stel je bereikbaarheid in via de Teams Telefonie app. Zo zorg dat je nooit meer wordt gebeld op momenten dat je niet gestoord wilt worden.
Altijd bereikbaar
Mocht jouw wifi een keertje wegvallen, dan kun je gewoon blijven doorwerken. We hebben namelijk een fallback optie. Bij incidenten in Teams ben je zo alsnog telefonisch bereikbaar via het vertrouwde Mitel platform. Zo verlies jij geen kostbare tijd.
Minimale investering
Heel veel functionaliteiten in één handige applicatie voor een aantrekkelijke prijs.
Onze Teams Telefonie-oplossingen
Kies je voor Teams Telefonie van T-Mobile Ondernemen? Dan kies je voor een slimme totaaloplossing. We hebben twee modules.
-
Bellen met collega's
-
Integratie van vaste telefonie in Teams
-
Standaard Teams telefoonfunctionaliteiten (IVR, gespreksbediening en wachtrijen)
-
Onbeperkt bellen vanuit de Teams app naar telefoonnummers
-
Bellen met collega's
-
Vast en mobiel integratie in Teams; bereikbaar op je vaste én je mobiele nummer
-
Standaard Teams telefoonfunctionaliteiten (IVR, gespreksbediening en wachtrijen)
-
Onbeperkt bellen vanuit de Teams app naar telefoonnummers
-
Aanvullende telefoniefunctionaliteiten van het Mitel Telepo-platform, zoals een callcenter en rapportages
-
Maximale bereikbaarheid door de fallback op het Mitel Telepo-platform. Zo ben je ook bereikbaar bij storingen in Teams (redundancy)
-
Beschikking over de Teams Telefonie App
Alles over Teams Telefonie?
Op ons platform Founders vindt je veel nuttige informatie voor ondernemers. Wil je het naadje van de kous weten? We schreven al veel over Teams Telefonie, dus laat je inspireren!
Nieuw: Teams Telefonie app
Met de handige Teams Telefonie app beheer je eenvoudig de belangrijkste instellingen voor zowel vaste als mobiele telefonie. Zo zorg dat je nooit meer gestoord wordt als je bijvoorbeeld in een Teams-vergadering zit.
De meestgestelde vragen over Teams Telefonie
-
Waarom moet ik kiezen voor bellen als ik ook kan videobellen?
Met Teams Telefonie kun je ook de gesprekken naar je vaste nummer door laten schakelen naar je Microsoft Teams omgeving. En kun je vanaf je zakelijke vaste of mobiele nummer naar een vast of mobiel nummer bellen.
-
Kan Microsoft Teams Telefonie mijn telefooncentrale en huidige toestellen vervangen?
Ja, Microsoft Teams Telefonie kan je huidige telefooncentrale vervangen. De hieraan gekoppelde toestellen kunnen eventueel nog worden gebruikt. Kijk op de site van Microsoft welke toestellen compatible zijn of informeer bij je accountmanager.
-
Kan ik gesprekken binnen laten komen op meerdere vestigingen?
Ja, je kunt net zoals bij elke telefooncentrale de gesprekken binnen laten komen waar je wilt.
-
Is de communicatie over mijn internetverbinding (thuis) beveiligd?
Ja, de communicatie over je internetverbinding (thuis) is beveiligd.
-
Is mijn internetverbinding van invloed op de gesprekskwaliteit?
Ja, de bandbreedte en stabiliteit van je internetverbinding (thuis) is van invloed op de gesprekskwaliteit.
-
Kan ik per gebruiker betalen?
Ja, afhankelijk van de gekozen functionaliteiten, kun je per gebruiker per maand betalen.
-
Hoe vraag ik Teams Telefonie aan?
Vul het contactformulier op deze pagina in of neem contact op met je accountmanager.
-
Heb ik de Mitel Desktop Client en Mitel Mobiele App nog nodig om bepaalde instellingen te kunnen wijzigen? Zo ja, welke?
Ja, voor een beperkt aantal instellingen is gebruik van een Mitel client of webportal nodig. Dit is bijvoorbeeld het geval voor het instellen van toekomstige aanwezigheid.
-
Kan ik ook instellen dat mijn Teams beschikbaarheid wordt gewijzigd als ik met mijn mobiel uitbel?
Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. Momenteel gaat de synchronisatie één kant op; vanaf Teams richting de Mitel telefooncentrale.
Heb je hulp nodig?
Wil je meer weten over Microsoft Teams Telefonie of heb je een andere vraag? Neem dan telefonisch contact op.
Verkoop mid- en grootzakelijk
Werkdagen:
09:00 – 17:00 uur
Zaterdag:
10:00 – 15:00 uur