Kom meer te weten over je factuur

Op je factuur zie je welke kosten je die maand maakte. Hierop achterhaal je wat je maandelijks betaalt voor je telefoon, zakelijke abonnement en eventuele bundels zoals Deezer of de MB-verdeler. Eventuele gebruikskosten buiten je abonnement - zoals het activeren van een MB-aanvuller - of kortingen binnen je abonnement vind je ook terug op je factuur.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met één van onze collega's.

Neem contact op

Wil je een openstaande factuur betalen? Betaal deze snel en eenvoudig online via iDeal.


Een overzicht van je eerste factuur

Is je factuur hoger dan verwacht?

Wijziging abonnement

Als je wijzigt van abonnement of als je overstapt naar een ander abonnement, valt je factuur vaak hoger uit dan gebruikelijk.

Lees meer

Buiten bundel

Door data te verbruiken en te bellen in het buitenland, of door met 0900-nummers te bellen, kan je factuur hoger uitvallen.

Lees meer

Buiten contract

Is je contract afgelopen? Dan kan het zijn dat eventuele kortingen zijn vervallen en je factuur hoger is dan voorheen.

Lees meer

Meer informatie over je eerste factuur

Je eerste factuur is vaak hoger dan je verwacht. Dit komt mede door de aansluitkosten die eenmalig verrekend worden. Als je een abonnement afsluit bij ons, kom je in een zogenoemde factuurcyclus terecht. Als je abonnement halverwege de factuurcyclus ingaat, worden de abonnementskosten van de resterende dagen van de maand in rekening gebracht. Daarnaast betaal je bij ons één maand vooruit. Deze kosten worden ook verrekend op je factuur. Tot slot kunnen maandelijkse kosten van je telefoon (toestelservice) en gebruikskosten - de kosten buiten je zakelijke abonnement - voor een hogere eerste factuur zorgen. Bekijk een voorbeeld

Wijziging van je zakelijke abonnement

Wijziging van je abonnement

Als je van abonnement wijzigt, verandert je factuur mee. Op de factuur van de overstapmaand kun je deze wijziging in detail bekijken: je ziet onder andere de maand- en gebruikskosten van je oude abonnement tot de overstapdatum. Ook zie je een verrekening van deze kosten van je nieuwe abonnement vanaf dezelfde datum. Vanaf je volgende factuur start je nieuwe abonnement en worden de kosten weer zoals gebruikelijk getoond. Bekijk een voorbeeld

Kosten buiten je bundel

Kosten buiten je bundel

Als je kosten maakt buiten je bundel, dan valt je factuur hoger uit dan gewend. Er worden andere tarieven gerekend als je bijvoorbeeld in het buitenland belt, data verbruikt of met 0900-nummers belt. Daarnaast worden de MB-aanvuller en bundels zoals Deezer of de MB-verdeler apart vermeld op je factuur. Bekijk een voorbeeld

Vervallen kortingen buiten contract

Vervallen van kortingen buiten contract

Als je contract is afgelopen, kan het zijn dat de korting die je had niet meer geldt en je factuur hoger is dan voorheen. Ga naar My T-Mobile om de einddatum van je abonnement te bekijken of verleng als beheerder direct online je zakelijke abonnement.

Verleng abonnement


Facturen bekijken en online betalen

Bekijk je facturen

Via My T-Mobile kun je de laatste 15 facturen in detail inzien. Zo zie je bijvoorbeeld schematisch wat je maandelijkse gebruikskosten waren, wanneer ze gefactureerd zijn, wat de status is van je betaling en welk bedrag gefactureerd werd.

Bekijk facturen

Betalen met iDeal

Heb je een openstaande factuur, dan betaal je deze eenvoudig en direct via iDeal. Kies in My T-Mobile in het menu voor de optie Bedrijfsfacturen. Is je abonnement tijdelijk geblokkeerd? Dan wordt deze na betaling, binnen één uur opgeheven.

Betaal nu

Let op: valse e-mails in omloop

Tegenwoordig krijgen we steeds vaker de melding dat oplichters e-mails uit naam van T-Mobile versturen. In deze ‘phishing’ e-mails melden ze dat je een openstaande factuur hebt. Deze e-mails zijn haast niet van echt te onderscheiden. Onze oplossing? Log in op My T-Mobile en bekijk je openstaande facturen. Zo zie je in één oogopslag of het bedrag overeenkomt met het bedrag in de e-mail. Wordt er in de e-mail gevraagd of je wilt inloggen? Controleer dan of de webpagina begint met https://www.t-mobile.nl.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn verzamelfactuur/totaalfactuur inzien?

Je verzamelfactuur/ totaalfactuur, de factuur waar de totale kosten van alle abonnementen van je collega’s en jij op getoond worden, kun je als beheerder inzien via My T-Mobile. Heb je meer dan 20 aansluitingen? Bekijk je verzamelfactuur dan via T-Mobile Beheer.

Hoe kan ik een openstaande factuur betalen?

Betaal het openstaande bedrag direct via iDeal of maak het bedrag over op ons rekeningnummer: (IBAN) NL03 COBA 0733 959 717 op naam van T-Mobile Netherlands BV. Vermeld bij de betaling je naam en klantnummer voor een snelle verwerking. Voor betalen vanuit het buitenland heb je een BIC-nr nodig (COBANL2XXXX). Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Om ervoor te zorgen dat de blokkade verwijderd wordt, kun jij je betaalbewijs op werkdagen vóór 16.00 uur per e-mail sturen naar incassozakelijk@t-mobile.nl.

Ik heb mijn factuur betaald, maar kan nog niet bellen en internetten. Hoe kan dat?

Als je handmatig je factuur hebt betaald via internetbankieren, kan het 3 werkdagen duren voordat de blokkade op je zakelijke abonnement wordt verwijderd. Om ervoor te zorgen dat de blokkade direct verwijderd wordt, kun jij het betaalbewijs op werkdagen vóór 16.00 uur per e-mail sturen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld je naam en klantnummer voor een snelle verwerking. Heb jij je factuur betaald via iDeal? Dan wordt de blokkade binnen één uur verwijderd. Heb je betaald via een overschrijfkaart of acceptgiro? Dan wordt je blokkade opgeheven binnen 7 werkdagen.

Wat kan ik doen als mijn factuur niet klopt?

Als je van mening bent dat je factuur niet klopt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het eventuele ongemak.