Is je toestel stuk? Maak op deze pagina je keuze voor hulp.
Is je toestel aangemeld voor reparatie? Dan kun je online je reparatiestatus bekijken. Let op: Heb je je toestel aangemeld via Dr. Mobile? Neem dan direct contact op met Dr. Mobile.
Is je toestel stuk? Maak op deze pagina je keuze voor hulp.
Is je toestel aangemeld voor reparatie? Dan kun je online je reparatiestatus bekijken. Let op: Heb je je toestel aangemeld via Dr. Mobile? Neem dan direct contact op met Dr. Mobile.
In veel gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Weten hoe dat moet?
Probleem niet zelf opgelost? Lees de reparatievoorwaarden en meld je toestel aan ter reparatie.
Heb je een verzekering afgesloten? Lees dan verder om te kijken wat je moet doen.
Het kan je zomaar overkomen dat je toestel stuk gaat of nat wordt. Zo voorkom je schade:
Schade aan je telefoon, maar heb je geen toestelverzekering? Controleer dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Vaak wordt de schade vergoed.