Toestelreparatie en verzekeringen

Alles over het oplossen van problemen met je toestel

Is je toestel stuk? Maak op deze pagina je keuze voor hulp.

Is je toestel aangemeld voor reparatie? Dan kun je online je reparatiestatus bekijken. Let op: Heb je je toestel aangemeld via Dr. Mobile? Neem dan direct contact op met Dr. Mobile.

 


 

Probleem oplossen

In veel gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Weten hoe dat moet?

Probleem oplossen

Reparatie aanmelden

Probleem niet zelf opgelost? Lees de reparatievoorwaarden en meld je toestel aan ter reparatie.

Reparatie aanmelden

Toestelverzekering?

Heb je een verzekering afgesloten? Lees dan verder om te kijken wat je moet doen.

Meer over verzekeringen

 


 

Reparatieprocedure, hoe werkt het?

Tips tegen schade

Het kan je zomaar overkomen dat je toestel stuk gaat of nat wordt. Zo voorkom je schade:

  • Gebruik een hoesje om je telefoon te beschermen. Hoe dikker en zachter het materiaal, hoe beter! 
  • Stop je telefoon niet in je achterzak. Je voorkomt zo buigschade en je telefoon valt minder snel in de wc. 
  • Wil je de telefoon toch in je broekzak doen? Draag hem dan met het beeldscherm naar je toe. Zo krijg je minder snel stootschade.
  • Is je telefoon nat geworden? Laat je telefoon drogen in een afgesloten bak met ongekookte rijst: De rijst absorbeert het vocht.

Schade aan je telefoon, maar heb je geen toestelverzekering? Controleer dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Vaak wordt de schade vergoed.